Kuinka kostonhimoinen olet?
Esimekiksi yksi kauppa myi minulle tavaran joka oli ala-arvoinen eikä suostu silti palauttamaan rahojani. En juurikaan liioittele mutta olen valmis käyttämään loppuelämäni siihen että joko firma ´tekee konkurssin tai silloinen firman tj. joka ei suostunut palauttamaan rahojani irtisanoutuu eli saa potkut. Se vaan on jotenkin luonteessani etten suostu olemaan uhri. Se vaan pyörii mielessäni loputtomiin jos luovutan eikä se siis ole vaihtoehto.
Kommentit (107)
Kyllä kosto on parasta..ja oli...
Olen pääsemässä siitä eroon. Se on testi itselle.
Kun lähdet kostamaan - kaiva kaksi hautaa - sanoi joku viisas joskus.
Olen äärimmäisen anteeksiantavainen, tiettyyn rajaan asti. Sen jälkeen on helvetti irti, tiettyjä vääryyksiä en anna koskaan anteeksi. Tapaamistani tuhansista ihmisistä ainostaan 2 on ylittänyt tämän rajan.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähdet kostamaan- laita shampanjat kylmenemään valmiiksi- sanoi toinen viisas. Mikään, ei mikään, pysty ylittämään sitä orgastista hyvänolontunnetta kun paskiaisella on maksupäivä. Ahhhhh!!!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kostettavia on kolme?
Vierailija kirjoitti:
Olen äärimmäisen anteeksiantavainen, tiettyyn rajaan asti. Sen jälkeen on helvetti irti, tiettyjä vääryyksiä en anna koskaan anteeksi. Tapaamistani tuhansista ihmisistä ainostaan 2 on ylittänyt tämän rajan.
Se tunne, kun luet tappamistani tuhansista ihmisistä..
Olen pitkävihainen, mutta en lähde ikävästi kostaman. Teen ne mielummin naurunalaisiksi. Olen aika nokkela ja käytän kääntestä psykologiaa. Sopivassa käänteessä voin laittaa mielipidepalstoille vähän "mielipidettä", mutta ei alatyyliin, vaan huumoripläjäyksellä. Tätä saatan jatkaa vuosikausia. Minulla ei ole kiire mihinkään.
Eli olet suunnilleen valmis tappamaan jonkun jos joku on eri mieltä kanssasi?
Enkelinä en välitä kostosta. Ajattelen erilailla kuin te ihmiset. Teidän täytyy kasvaa että voitte nähdä Jumalan kirkkauden.
En alennu kostamaan. Unohdan. Jätän menneisyyteen. PUF! Ihminen on kadonnut maailmasta minulle.
Eräs työntekijä kosti mulle 8 vuoden jälkeen seuraavassa työpaikassa missä kohtasimme. Ehkä kuitenkin kyseessä olikin kateellinen nainen.
Hullua se on toisaalta kun ajattelee mutta vaikka tavaran hinta ei olisikaan kovin kova. Se tunne kun tunnet että nyt sinua on kusetettu ja myyjä kollegoineen ajattelee että olet vähän yksinkertainen eikä suostu millään tavoin hyvittämään vääryyttä. Silloin sitä vain jää kiertämään ajatuksiin se vääryys ja tulee tekemään kaikkensa että se korjaantuu. Se on vain pakko korjata tai se vääryys vainoaa vielä kymmenenenkin vuoden päästä. En tiedä olenko hullu mutta näin se vaan on.
Elän kostaakseni. Parasta on ns kylmä kosto, joka yllättää monen vuoden jälkeen.
Mutta olenkin skorpioni, jolle kuuluu kosto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun luet tappamistani tuhansista ihmisistä..
No en minä nyt kuitenkaan mikään hirviö ole, aika mukava ja muut huomioiva, jopa avulias kaveri tiettyyn rajaan saakka.
En mä nyt mistään yhdentekevistä tavaroista ala kostoa hautomaan :D
Pidän vain huolen, etten asioi siinä puljussa enää toistamiseen.
Elän kostaakseni. Parasta on ns kylmä kosto, joka yllättää monen vuoden jälkeen.
Mutta olenkin skorpioni, jolle kuuluu kosto.
En ole kostonhimoinen olen terve.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku jenkki sanonta? Suomalainen taitaa mennä niin että ota mukaan mahdollisimman iso saatto joukkue. Jos lähdetään omalla aikataululla, kerätään kaikki vähänkin vittumaiset samalle lähdölle:)
Paras kosto ainakin ihmissuhteissa on jatkaa eteenpäin ja olla tyytyväinen.