Nainen, haittaisiko sinua jos ette miehen saamien tukien takia voisi muuttaa virallisesti yhteen, eli kirjoille samaan asuntoon?
Miehen täytyisi siis pitää oma asuntonsa, jotta et joutuisi elättämään häntä tukien pienentyessä.
Epävirallisesti voisitte tietysti asua samassa asunnossa.
Haittaisiko tällainen sinua?
Kommentit (136)
Haittaisi, koska en huoli tukien varassa elävää luuseria.
Miksi haluaisin muuttaa miehen kanssa yhteen?
Millaista elämämme olisi siellä samassa asunnossa?
Haittaisi se sillä tavalla, että jos elää tukien varassa pitkään (eli kyseessä ei ole vain väliaikainen tilanne), niin silloin meidän elämäntilanteemme ovat niin erilaiset, että en usko, että tulisimme edes toimeen ja siten parisuhdetta tuskin syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan tavallista elämää? Tietysti riippuu siitä minkälaisia ihmisiä olette
..että et joutuisi elättämään??? En elättäisi. En koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan tavallista elämää? Tietysti riippuu siitä minkälaisia ihmisiä olette
Minulle on tavallista käyttää paljon rahaa ruokaan. Pitäisikö minun elättää miestä vai syötäisiinkö me eri ruokia?
Miehillä on helpompi löydä töitä. En ymmärrä, miksi eivät halua mennä töihin. Ei kiinnosta sellaiset.
Haittaisi, koska haluan jälkikasvua ja ihan perinteisen ydinperheen.
Tapailusuhde kävisi tässä elämänvaiheessa oikein hyvin, yhteen en edes haluaisi muuttaa. Vierailla voidaan puolin ja toisin, mutta mihinkään tukikikkailuun en lähde. Jos mies sitä edes ehdottaa, niin heihei.
Henkilökohtaisesti ei. Viihdyn hyvin yksikseni ja onkin kiva, että on oma kämppä johon voi vetäytyä jos ei jaksa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tavallista käyttää paljon rahaa ruokaan. Pitäisikö minun elättää miestä vai syötäisiinkö me eri ruokia?
Molemmat tietysti maksaisivat syömästään ruoasta. Esimerkiksi yhteinen ruokatili, jonne molemmat laittavat tietyn summan kuukaudessa, ja sillä ostetaan ruoat.
Tai sitten molemmat ostavat omansa...Tapojahan on erilaisia, riippuen miten pariskunta on asiasta sopinut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies siis osallistuisi sähkö/vesi/asumiskuluihin myös siinä asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Tapailusuhde kävisi tässä elämänvaiheessa oikein hyvin, yhteen en edes haluaisi muuttaa. Vierailla voidaan puolin ja toisin, mutta mihinkään tukikikkailuun en lähde. Jos mies sitä edes ehdottaa, niin heihei.
Ei siinä varsinaisesti mitään tarvitse "kikkailla".
Mies vain viettää enemmän aikaa luonasi, tai sitten sinä vietät enemmän aikaa hänen luonaan.
Melko yksinkertaista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies siis osallistuisi sähkö/vesi/asumiskuluihin myös siinä asunnossa?
Kyllä
ap
En koskisi edes kaverin pimpillä mieheen joka näkee taloudenhoidossa kaksi mahdollista tapaa; joko valtion tai naisen elättinä loisiminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on helpompi löydä töitä. En ymmärrä, miksi eivät halua mennä töihin. Ei kiinnosta sellaiset.
Kyllä työssäkäyväkin saattaa joutua hakemaan tukia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin muuttaa miehen kanssa yhteen?
Samaa kysyn minä,miksi haluaisin miehen kanssa mutaa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin alkoi kiinnostaa. Millaista olisi elämä tukien varassa elävän miehen kanssa? Oletan, että tuet ovat työmarkkinatuki, asumistuki ja tt-tuki eli hänelle jäisi asumiskulujen jälkeen ehkä muutama satanen kuukaudessa.
Kun itse tulisin töistä väsyneenä, mitä tekisimme? Minäkin tykkään syödä laadukkaasti eli ostan luomua, syön ulkona (ainakin kunhan korona taas hellittää), tilaan pizzaa. Söisimmekö siis eri ruokia ja/tai kävisin yksin ulkona syömässä?
Entä mitä tekisimme viikonloppuisin ja lomilla? Minä tykkään matkustella ja käytän kesällä pari viikkoa ulkomaanmatkaan, joululomalla teen toisen pitemmän matkan ja niiden välillä pari-kolme kaupunkilomaa vuodessa. Kotimaassa voin lähteä ihan vaan tavallisena viikonloppuna hotellilomalle tai kesällä leirintäalueelle jonnekin päin Suomea joko tutustumaan uuteen kaupunkiin tai retkeilemään mökiltä käsin luonnon- tai kansallispuistossa. Tykkään myös normaaliaikoina käydä elokuvissa, näyttelyissä ja satunnaisesti teatterissa.
Olisiko ap:lle ok, että tekisin noita juttuja yksin tai kavereiden kanssa ja me viettäisimme yhdessä aikaa vain silloin, kun ei jaksa tai huvita lähteä minnekään ulos?
Saat ihan odottamasi vastauksen:
En tapailisi miestä, joka elää tukien varassa.