Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mt-ongelmaisten lauantai-ilta

Vierailija
16.10.2021 |

Miten sinun viikonloppusi sujuu? Itse lämmitän saunaa ja mietin voinko juoda yhden lonkeron, kun lääkitystä juuri muutettiin. Päivällä kävin koiran kanssa pitkällä lenkillä. Iltapalaksi pizzaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla hullujen ongelmat

Vierailija
2/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä muita ongelmia. Just tulin saunasta ja pizza paistuu uunissa. Katson telkkaria ja nautin rauhallisesta illasta. Elämä muuten kohdillaan, kunhan ton pään vielä saisi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaa ja töllöö. Vähän viintä, ei uskalla ku pari lasia ku unettomuuteen lääkitys. Välillä tosi paskaa fiilistä, jotkut päivät parempia.

Vierailija
4/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on parempia päiviä, tänään oli sellainen. Sitten on niitä päiviä kun ei jaksais nousta edes sängystä. Minun on jotenkin mennyt usko näihin lääkkeisiin, tuntuu, että ne vaan pahentaa oloa. Mutta en uskalla olla ilmankaan. Minullakin vähän unettomuus ongelmana, tai paremminkin se, että ajatukset kiertää kehää päässä enkä siksi saa nukuttua. Ap

Vierailija
5/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja pari saunaolutta, television katselua. Mukava kuulla, että olet tehnyt pitkän lenkin koirasi kanssa. Koira on ihana ystävä ja todellinen toimintaterapeutti, joka rytmittää päivän.

Oma koirani kuoli vanhuuteen muutama kk sitten ja ikävä on valtava.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
6/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedoksesi: Empatian puute on tyypillisesti liitetty joihinkin persoonallisuushäiriöihin. Esimerkiksi narsistilla ei välttämättä ole lainkaan myötäelämisen kykyjä.

Vierailija
7/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisessani seurassa av:lla kuten muulloinkin.

Toki se ero on, että meillä ei ukko kuse sänkyyn tai oksenna joulukuuseen.

Vierailija
8/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on myös halvat huvit.

Kuulemma.

Vierailija
9/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä vanhojen kavereiden kanssa baariin, mutta nukuin viime yön niin huonosti, että olo on tavanomaistakin vainoharhaisempi enkä siksi uskaltanutkaan liikkua pois kotoa. Juon olutta kotona poikaystävän kanssa. Hatunnostoni hänelle kun jostain syystä jaksaa minua. Uudet lääkkeeni ovat auttaneet tuohon kuinka ajatukset kiertävät kehää päässä, mutta vieneet ruokahalun, niin en ole syönyt tänään vielä mitään.

Vierailija
10/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupoilla, pitkällä lenkillä, söin hyvin, katsoin bb 247:aa ja ekat viisi jaksoa uutta you-sarjan uusinta kautta. Nyt katon masked singeriä ja sen jälkeen nukkumaan.

Vierailija
11/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti lähteä vanhojen kavereiden kanssa baariin, mutta nukuin viime yön niin huonosti, että olo on tavanomaistakin vainoharhaisempi enkä siksi uskaltanutkaan liikkua pois kotoa. Juon olutta kotona poikaystävän kanssa. Hatunnostoni hänelle kun jostain syystä jaksaa minua. Uudet lääkkeeni ovat auttaneet tuohon kuinka ajatukset kiertävät kehää päässä, mutta vieneet ruokahalun, niin en ole syönyt tänään vielä mitään.

Mikä lääke vie ruokahalun? Itsellä päin vastoin ruokahalu vaan lisääntynyt vaikka lääkkeitä vaihdettu useita kertoja. Paino noussut yli 30 kg ja nyt jo ylipainon puolella. Nälkä on pohjaton :(

Vierailija
12/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään minulla menee kaikin tavoin paremmin (myös) viikonloput, kun lopetin lääkkeet. Ennen oli ihan mahdotonta, en halunnut lääkittynä tehdä ikinä mitään muuta kuin tuijottaa seinää kotona, tai vaihtoehtoisesti katsoin telkkaria eikä mitään jäänyt mieleen.

Vierailija
13/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke vie ruokahalun? Itsellä päin vastoin ruokahalu vaan lisääntynyt vaikka lääkkeitä vaihdettu useita kertoja. Paino noussut yli 30 kg ja nyt jo ylipainon puolella. Nälkä on pohjaton :(

Olen eri, mutta aika monikin lääke, esim. Topimax, Voxra, Seronil veivät ainakin minulta aikoinaan ruokahalun.

Mitä lääkettä syöt? Eikö lääkäri ole puuttunut tuohon painonnousuun? Ei minulla ainakaan olisi motivaatiota käyttää lääkettä, joka aiheuttaa painonnousua kun minulla on jo esidiabetes.

Vierailija
14/14 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Escitalopram aloitettiin muutama viikko sitten, se on vienyt ruokahalun. Hassua sinänsä, että samaan aikaan aloitettiin nukkumiseeni jälleen Mirtazapin, joka vuosia aiemmin käyttämilläni huomattavasti isommilla annoksilla oli lisännyt ruokahalua, ja lihoin myös monta kiloa sen myötä silloin. Ilmeisesti juuri näillä nykyisillä pienillä annoksillani Mirtazapin ei vaikuta painoon. Escitalopramin pakkausselosteessa lukee, että voi joko lisätä tai heikentää ruokahalua, että melkoista tuuripeliä lienee miten kuhunkin vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi