Sinkku, kaipaatko seksiä?
Vai oletko ihan tyytyväinen ilman seksiä ja läheisyyttä?
Kommentit (169)
Tän keskustelun kysymys on mun mielestä hiukan turhan rajoittava. On muitakin, kuin sinkkuja jotka on tällaisessa tilanteessa
Oon onnellisesti jo 8v naimisissa oleva 26v, omasta ja vaimon mielestä haluttavan näköinen/hyvä kroppainen (kilpapyöräilijä), pitkä ja komee mies.
Silti en koe saavani tarpeeksi seksiä, koska itellä ois tarve sille vähintään pari kertaa viikossa, vaimolle taas riittää kerran parissa kuussa. Muuten ollaan todella läheisiä, ihan paita ja peppu pariskunta ja kupotetaan lähekkäin ja hellitään toisiamme päivittäin ja rakastetaan aidosti toisiamme. Eli joku vois sanoa et ollaan ihan ikirakastuneita höppänöitä ja et meillä on kaikki hyvin ja elämä hymyilee.
Mutta todellisuus: en vaan saa tarpeeksi. Ja se ei oo mun vika, eikä vaimon vika (Kroonisesti sairas). Me kaikki ollaan yksilöllisiä ja meillä on yksilölliset tarpeet. Ja eroaminen ei oo ratkaisu, rakastan aidosti mun vaimoa ja haluan huolehtia hänestä.
Mutta koska oon naimisissa, niin arvatkaa saako ketään naista mukaan yhden kerran juttuun tai pitempään vain seksiä ja läheisyyttä suhteeseen
Tinderit ja muut epätoivoisten rahareikä/roskapalvelut on koeteltu ei mitään tuloksia.
Kertokaahan nuoret naiset, mikä neuvoksi? Mitä teen väärin?
Miten sellaista voi kaivata, mitä ei ole ikinä kokeillut? Rullaluisteluakaan en ole ikinä kokeillut, joten en kaipaa sitäkään. Voisi se olla kivaakin, mutta ilmankin pärjää oikein hyvin.
N50
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun kysymys on mun mielestä hiukan turhan rajoittava. On muitakin, kuin sinkkuja jotka on tällaisessa tilanteessa
Oon onnellisesti jo 8v naimisissa oleva 26v, omasta ja vaimon mielestä haluttavan näköinen/hyvä kroppainen (kilpapyöräilijä), pitkä ja komee mies.
Silti en koe saavani tarpeeksi seksiä, koska itellä ois tarve sille vähintään pari kertaa viikossa, vaimolle taas riittää kerran parissa kuussa. Muuten ollaan todella läheisiä, ihan paita ja peppu pariskunta ja kupotetaan lähekkäin ja hellitään toisiamme päivittäin ja rakastetaan aidosti toisiamme. Eli joku vois sanoa et ollaan ihan ikirakastuneita höppänöitä ja et meillä on kaikki hyvin ja elämä hymyilee.
Mutta todellisuus: en vaan saa tarpeeksi. Ja se ei oo mun vika, eikä vaimon vika (Kroonisesti sairas). Me kaikki ollaan yksilöllisiä ja meillä on yksilölliset tarpeet. Ja eroaminen ei oo ratkaisu, rakastan aidosti mun vaimoa ja haluan huolehti
Oletko sopinut vaimon kanssa asiasta? Varmasti joku löytyisi, konstit on monet.
On sovittu joo. Ja kummatkin ollaan yritetty löytää tähän helpotusta, mutta huonolla menestyksellä. Yhdessä tuumin myös todettiin ettei apuja pyydetä yhteisiltä tutuilta tai ystäviltä. Kaikki kun pitää meitä täydellisenä parina jolla ei voi olla mitään haasteita. Ja se olisi noloa ja ällöttävää.
Toisaalta kaikki roskapalvelut, Tinder yms. on koeteltu. Ei tuloksia - Jos mainitsee rehellisesti et on naimisissa niin on heti punainen vaate. Ja sitten jos vielä rehellisesti kertoo syyn miksi (Kroonisesti sairas vaimo), niin saa kyllä oikein olan takaa sääli kommentteja vaimon puolesta ja suoranaista haukuntaa siitä kuinka sika mä olen, kun en sopeudu tilanteeseen.
Eli neuvot aika vähissä.
Toki kaipaan seksiä. Edellisestä kerrasta on vuosia. Ois kiva olla suhteessa, jossa seksiä harrastettais säännöllisesti. Haaveissa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma käsi kaiken paras.
Kädelle riittää tavallinen muna toisin kuin naisille.
Ainahan terve mies seksiä kaipaa. Sinkkuna ollessa on yleensä 3-4 fwb naista + satunnainen irtoseksi
Oon sinkku, mutta en ole puutteessa juuri koskaan kun on useampi vakkari mies ja siihen yhdenillan jutut päälle. Harvemmin tarvitsee tyytyä omiin käsiin/leluihin. N39
Oma käsi kaiken paras.