Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, kaipaatko seksiä?

Vierailija
16.10.2021 |

Vai oletko ihan tyytyväinen ilman seksiä ja läheisyyttä?

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, kaipaan myös läheisyyttä, toisen henkilön lämpöä ja kosketusta ja syvällisiä keskusteluita universumista.. mutta introverttina taitaa haaveeksi jäädä tällaiset.

Satisfyer latautumaan

N32

Vierailija
82/159 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Seksi miesten kanssa on täydellisesti ajanhukkaa, tylsempää hommaa saa etsiä. Läheisyyttä kyllä kaipaan joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa kuvia teidän vituista.

Vierailija
84/159 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
85/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Et vastannut kysymykseen.

Vierailija
86/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan on seksiä päivittäin, itseni kanssa. Otan orgasmin joka aamu omin käsin, sitten vasta kahvin keittoon. Just parasta, kun saa ihan joka kerta ja voi kuvitella olevansa ihan kenen tahansa kanssa. Joku toinen ihminen olisi siinä vain tiellä.

Vierailija
87/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa seksiä saan sinkkuna kuin pihtariäijän kanssa suhteessa. Siis exän.

Vierailija
88/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää kaveriseksiä, kun kavereitakin on vaikea löytää...

Ei itsetyydytys tyydytä kunnolla, vaikka orgasmi tulisi. Jää lämpö, kosketus ja hetken jakaminen toisen ihmisen kanssa, siksi runkkailut on valjuja.

Voi, kun löytyisi joku....

Vierailija
89/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enää. Olin nuorena pitkässä llitossa ja pian sen jälkeen aika hurjassa suhteessa.

Lopetin ensin dokaamisen. Intiimiä läheisyyttä ollu viimeks 2018 syyskuussa.

Ihan hiljattain päästin kaikista toiveista irti. Satsaan itseeni. Uraan. Vanhoihin kavereihin, harvoihin. Ei mitään odotuksia, että enää löytyisi.

Olen hyvin toimeentuleva raitis älykäs ihan kivannäköinen. Tinderissä en ole saanut mitään viestejä edes, aikoihin. Jokunen hassu match, mutta Taitavat olla botteja kun eivät tee aloituksia. Tai matchien keräilijöitä.

Vierailija
90/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas jos tekee mieli niin kyllä kavereittein vaimoilta saa. Pitkät näivettyneet suhteet alla

Vierailija
91/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kyllä, useinkin. Yli 10v meni ilman seksiä, kun ei ollut haluja ja kiinnostusta, ja asia tavallaan unohtui.

Mutta nyt kun seksiä on taas välillä ollut, se tavallaan ruokkii itseään ja haluaisi enemmän ja useammin.

Nainen 53v

Vierailija
92/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan seksiä. Ei mitään hipsutteluja sohvan nurkassa vaan kunnon panemista niin että tietää saaneensa. Harmi kyllä raskaudet pilannut kropan tai lähinnä mahan niin että arpia täynnä ja roikkuu. Eron jälkeen tiesin että yksin tästä lähtien oltava kun tätä kroppaa en kenelläkään enää näytä.

N35

Olet varmasti aivan kelpo nainen ja jonkun unelma. Rohkeasti vaan. Miehet rakastavat ja haluavat naisia paljon enemmän kuin naiset miehiä. Näin miehenä rooli on vaan olla unelmien maksaja. Naiset sentään näkee sängyssä kuinka toisella kanki nousee kun hän tutkii naisen kehoa katsellaan.

Sen sijaan monet naiset haluavat, että valot ovat pois ja silmät kiinni, jotta voi fantasioida jostakin toisesta kuin siitä omasta puolisosta ja silloinkaan eivät aina meinaa kostua. Kuvittele mitä se tekee miehen itsetunnolle, kun tajuaa olevansa kaikkien naisten mielestä ällöttävä ja vastenmielinen. Ainoa arvo on välinearvo elättäjänä ja omakotitalounelmien mahdollistajana. Kunpa saisi edes kerran kokea himon edes omalta vaimoltaan.

Vierailija
93/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etes ymmärrä kysymystä, miten sinkku ja seksin puute kuuluu yhteen? Ihmisistähän on likimain puolet ilman parisuhdetta ja niistä suhteessa olevistaki puolet halukkaita. Sehän ei oo ku omaa saamattomuutta jossei saa.

Vierailija
94/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan. En kuitenkaan niin paljon, että olisin valmis huonoon parisuhteeseen pelkästään seksimahdollisuuden takia.  Pelkkä kylmä seksi ei ole niin arvokasta, mutta sen sijaan jos jostakin löytäisin fiksun, mukavan ihmisen, jota haluaisin (ja jolle olisi ihan ok. että haluan häntä) ja hän haluaisi minua, niin sopisi oikein hyvin. Kuitenkin olen realisti, ja pidän todennäköisyyttä tähän pienenä. Ikäni, sosiaalinen asemani, asuinseutuni eivät ole parasta A-ryhmää parisuhdemarkkinoilla. Eipä siinä mitään,pärjään kyllä näinkin, kuten olen pärjännyt jo useamman vuoden.

Vierailija
95/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaipaan. En kuitenkaan niin paljon, että olisin valmis huonoon parisuhteeseen pelkästään seksimahdollisuuden takia.  Pelkkä kylmä seksi ei ole niin arvokasta, mutta sen sijaan jos jostakin löytäisin fiksun, mukavan ihmisen, jota haluaisin (ja jolle olisi ihan ok. että haluan häntä) ja hän haluaisi minua, niin sopisi oikein hyvin. Kuitenkin olen realisti, ja pidän todennäköisyyttä tähän pienenä. Ikäni, sosiaalinen asemani, asuinseutuni eivät ole parasta A-ryhmää parisuhdemarkkinoilla. Eipä siinä mitään,pärjään kyllä näinkin, kuten olen pärjännyt jo useamman vuoden.

Mitään ei tapahdu, jos ei hae aktiivisesti suhdetta ja kokeile ennakkoluulottomasti. Kotoa ei kukaan hae.  Koskaan et voi tietää, kenellä on sopivat geenit ja kenestä löydät sielunkumppanin. Ulkonäkö tai puheet ei sitä kerro.  Oma parisuhde siitä oiva esimerkki.  Olin ennenkin suudellut tyttöjä, mutta yksi varomaton suudelma sai pöntön lopullisesti sekaisin.  Olin leimattu ja merkattu hänelle välittömästi. Ei ollut mikään ihanne tyttöni ulkonäöltä, ei ollut samaa sosiaalista taustaa, ei samoja harrastuksia ei mitään yhteistä, - mutta kuitenkin kaikki yhteistä siitä eteepäinkin.  Sillä samalla menty koko ikä, eikä ole tarvinnut muita naisia miettiä.  Alusta lähtien tiennyt, että parisuhteemme kestää koko iän. Nuorena ei olisi tullut mieleenkään, että olisin vain yhden naisen mies.  Kukaan ei ollut varoittanut, että mieskin voi rakastua noin tulisesti ja lopullisesti.  Tätä mysteeriä ihmetellyt jo koko ikäni.  Joten koskaan ei tiedä mitä sattuma tuo eteen, mutta sille pitää antaa mahdollisuus.  Oma sielunkumppani on varmasti kaikille siellä jossain, pitää vain yrittää löytää. 

Vierailija
96/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tyydyttää miehen hyvin ja itseni täydellisesti. Mutta en ole saanut koskaan yhdeltäkään mieheltä samanlaista orgasmia, minkä saan itseni kanssa. Olen antanut, mutta en saanut. Olisi kiva ihastua. Ja sitten kokeilla, täyttyykö molempien halut myös seksissä.

Vierailija
97/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan tyydyttää miehen hyvin ja itseni täydellisesti. Mutta en ole saanut koskaan yhdeltäkään mieheltä samanlaista orgasmia, minkä saan itseni kanssa. Olen antanut, mutta en saanut. Olisi kiva ihastua. Ja sitten kokeilla, täyttyykö molempien halut myös seksissä.

Lisättäköön siis vielä, että ikää 39 ja nainen. Yksi suhde vuonna 2004-2005.

Vierailija
98/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan äärimmäisen paljon. Mutta en halua irtosuhteita vaan oman miehen. Minulla on ihan fyysinen yhdynnän tarve useita kertoja päivässä.

Vierailija
99/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ihan hitosti. Mutta mun täytyy voida luottaa mieheen jotta voisin heittäytyä seksiin täysillä, mikä sulkee yhden yön ihmeet pois kuvioista. Kipeimmin kaipaan parisuhdetta, jossa seksiin ja yhdessäoloon kuuluisi myös tunteita, hellyyttä ja sylittelyä. Oikeaan parisuhteeseen mulla ei kuitenkaan ole vielä vuoteen niin paljoa aikaa, että kokisin sen mahdolliseksi. Yksi fwb on, mutta ei se oikein korvaa sitä parisuhdeseksiä mitä oikeasti haluaisin.

Vierailija
100/159 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos kundilla vain 15cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi