Sinkku, kaipaatko seksiä?
Vai oletko ihan tyytyväinen ilman seksiä ja läheisyyttä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihan hitosti. Mutta mun täytyy voida luottaa mieheen jotta voisin heittäytyä seksiin täysillä, mikä sulkee yhden yön ihmeet pois kuvioista. Kipeimmin kaipaan parisuhdetta, jossa seksiin ja yhdessäoloon kuuluisi myös tunteita, hellyyttä ja sylittelyä. Oikeaan parisuhteeseen mulla ei kuitenkaan ole vielä vuoteen niin paljoa aikaa, että kokisin sen mahdolliseksi. Yksi fwb on, mutta ei se oikein korvaa sitä parisuhdeseksiä mitä oikeasti haluaisin.
Jos kohtaat sen oikean, et mieti sellaistan jonninjoutavaa asiaa kuin ajankäyttö. Itseltäni katosivat pihakaverit, kun ei ollut enää mitään yhteistä, eikä voinut vähempää kiinnostaa. Muutenkin kavereita on harrastusten piirissä vaihtunut vuosien mittaan, vaimo ollut aina paras ja läheisin kaveri, kumppani, vaimo ja himon kohde. Parisuhde se kivijalka ja peruskallio joka mahdollistanut vapaan liikkuvuuden ja harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan. En kuitenkaan niin paljon, että olisin valmis huonoon parisuhteeseen pelkästään seksimahdollisuuden takia. Pelkkä kylmä seksi ei ole niin arvokasta, mutta sen sijaan jos jostakin löytäisin fiksun, mukavan ihmisen, jota haluaisin (ja jolle olisi ihan ok. että haluan häntä) ja hän haluaisi minua, niin sopisi oikein hyvin. Kuitenkin olen realisti, ja pidän todennäköisyyttä tähän pienenä. Ikäni, sosiaalinen asemani, asuinseutuni eivät ole parasta A-ryhmää parisuhdemarkkinoilla. Eipä siinä mitään,pärjään kyllä näinkin, kuten olen pärjännyt jo useamman vuoden.
Mitään ei tapahdu, jos ei hae aktiivisesti suhdetta ja kokeile ennakkoluulottomasti. Kotoa ei kukaan hae. Koskaan et voi tietää, kenellä on sopivat geenit ja kenestä löydät sielunkumppanin. Ulkonäkö tai puheet ei sitä kerro. Oma parisuhde siitä oiva esimerkki. Olin ennenkin suudellut tyttöjä, mutta yksi varomaton suudelma sai pöntön lopullisesti sekaisin. Olin leimattu ja merkattu hänelle välittömästi. Ei ollut mikään ihanne tyttöni ulkonäöltä, ei ollut samaa sosiaalista taustaa, ei samoja harrastuksia ei mitään yhteistä, - mutta kuitenkin kaikki yhteistä siitä eteepäinkin. Sillä samalla menty koko ikä, eikä ole tarvinnut muita naisia miettiä. Alusta lähtien tiennyt, että parisuhteemme kestää koko iän. Nuorena ei olisi tullut mieleenkään, että olisin vain yhden naisen mies. Kukaan ei ollut varoittanut, että mieskin voi rakastua noin tulisesti ja lopullisesti. Tätä mysteeriä ihmetellyt jo koko ikäni. Joten koskaan ei tiedä mitä sattuma tuo eteen, mutta sille pitää antaa mahdollisuus. Oma sielunkumppani on varmasti kaikille siellä jossain, pitää vain yrittää löytää.
Wau! Olen iloinen sun puolesta. Tuollainen onni taitaa olla aika harvassa, mutta ihan vielä en ole menettänyt toivoa sen oman vastinparini löytämisestä ja oli ihana kuulla, kuinka mieheltäkin rakkaus voi lyödä jalat alta. Joskus mietityttää, että olenko vaan uneksinut liikaa ja odotanko liikoja, kun toivon löytäväni joskus miehen jonka kanssa tunteet ja kemiat kohtaisi samalla tasolla. Onnea teille :)
Joskus kaipaan, mutta nimenomaan pelkkää seksiä. Riitelyyn, kinaamiseen ja jatkuvaan toisen huomioon ottamiseen on loppuelämän kiintiö täynnä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan. En kuitenkaan niin paljon, että olisin valmis huonoon parisuhteeseen pelkästään seksimahdollisuuden takia. Pelkkä kylmä seksi ei ole niin arvokasta, mutta sen sijaan jos jostakin löytäisin fiksun, mukavan ihmisen, jota haluaisin (ja jolle olisi ihan ok. että haluan häntä) ja hän haluaisi minua, niin sopisi oikein hyvin. Kuitenkin olen realisti, ja pidän todennäköisyyttä tähän pienenä. Ikäni, sosiaalinen asemani, asuinseutuni eivät ole parasta A-ryhmää parisuhdemarkkinoilla. Eipä siinä mitään,pärjään kyllä näinkin, kuten olen pärjännyt jo useamman vuoden.
Mitään ei tapahdu, jos ei hae aktiivisesti suhdetta ja kokeile ennakkoluulottomasti. Kotoa ei kukaan hae. Koskaan et voi tietää, kenellä on sopivat geenit ja kenestä löydät sielunkumppanin. Ulkonäkö tai puheet ei sitä kerro. Oma parisuhde siitä oiva esimerkki. Olin ennenkin suudellut tyttöjä, mutta yksi varomaton suudelma sai pöntön lopullisesti sekaisin. Olin leimattu ja merkattu hänelle välittömästi. Ei ollut mikään ihanne tyttöni ulkonäöltä, ei ollut samaa sosiaalista taustaa, ei samoja harrastuksia ei mitään yhteistä, - mutta kuitenkin kaikki yhteistä siitä eteepäinkin. Sillä samalla menty koko ikä, eikä ole tarvinnut muita naisia miettiä. Alusta lähtien tiennyt, että parisuhteemme kestää koko iän. Nuorena ei olisi tullut mieleenkään, että olisin vain yhden naisen mies. Kukaan ei ollut varoittanut, että mieskin voi rakastua noin tulisesti ja lopullisesti. Tätä mysteeriä ihmetellyt jo koko ikäni. Joten koskaan ei tiedä mitä sattuma tuo eteen, mutta sille pitää antaa mahdollisuus. Oma sielunkumppani on varmasti kaikille siellä jossain, pitää vain yrittää löytää.
Totta on että sattuma voi tuoda eteen yllätyksiä. Mitenkään erityisen aktiivinen en ole ollut enkä aio olla, mitään tinder-juttuja en jaksa enää ryhtyä säätämään. Tiedän nimittäin että valtaosa vastakkaisen sukupuolen tarjokkaista ei enää innosta, myöskään mihinkään etäsuhteisiin ei enää energia eikä varsinkaan rahat riitä. Seurustelusuhde ilman mitään yhteenmuutto-vouhakkaa, ihan vain tavallista yhdessäoloa ilman mitään krumeluureja olisi mukavaa. Tosiaan, kotoa ei kukaan tule hakemaan, mutta toisaalta pienellä paikkakunnalla tarjonta on rajallista. Mitään "pakko löytää joku" meininkiä ei ole, tapahtuu se mikä tapahtuu ja sillä mennään.
Sen voin sanoa tuosta omasta kokemuksesta, että mitkään parisuhteelle etukäteen asetetut määritelmät, ulkonäkö jnnee yhteen muuttaminen mitä nyt lienee itse keksinyt, ei pidä. Ne voi heti heittää romukoppaan. Silloin kun oma sielunkumppani löytyy muuttuu aivan kaikki, mitä etukäteen on ehkä miettinyt tai mitä tulevaisuudelta odotti. Aikaisemmat omat ajatukset ja suunnitelmat menettää merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa tuosta omasta kokemuksesta, että mitkään parisuhteelle etukäteen asetetut määritelmät, ulkonäkö jnnee yhteen muuttaminen mitä nyt lienee itse keksinyt, ei pidä. Ne voi heti heittää romukoppaan. Silloin kun oma sielunkumppani löytyy muuttuu aivan kaikki, mitä etukäteen on ehkä miettinyt tai mitä tulevaisuudelta odotti. Aikaisemmat omat ajatukset ja suunnitelmat menettää merkityksensä.
Itsekukin tyylillään. Se verran tunnen itseäni, että aivan kaikki ei tule kohdallani muuttumaa, eikä kaikki suunnitelmat tulevaisuudesta tule menemään uusiksi, vaikka sielunkumppani löytyisikin. En tule muuttamaan hipiksi Nepaliin rakkauden perässä, tai hitsaajaksi Vladivostokiin, enkä edes joutomieheksi Joutsaan. Olen sen verran kotiseudulla viihtyvää sorttia. Ja kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaipaan, mutta nimenomaan pelkkää seksiä. Riitelyyn, kinaamiseen ja jatkuvaan toisen huomioon ottamiseen on loppuelämän kiintiö täynnä.
M38
Sama. En kaipaa mitään yhdessä tekemistä ja kumppanuutta, elämä on parempaa näin kun aika ei hukkaannu jonkun muun innolla leikkimiin kotileikkeihin. Tai jatkuvan vaikeilun katselemiseen.
Seksiä tekee välillä mieli.
Vierailija kirjoitti:
En jos miehellä only 15cm
Sinä se sitten jaksat... Vaihda edes tuota mittaa sentti puoleen tai toiseen, niin tulee edes jotain vaihtelua jankkaamiseesi.
On kivempaa olla sinkku ja kaivata seksiä kuin olla avioliitossa ja kaivata seksiä.
Vierailija kirjoitti:
On kivempaa olla sinkku ja kaivata seksiä kuin olla avioliitossa ja kaivata seksiä.
Totta! Kun kaipaan sinkkuna seksiä, en ole läheskään niin alakuloinen ja surullinen kuin silloin kun kaipasin seksiä avioliitossa ollessani.
Kukapa normaali terve ihminen sitä ei kaipaisi. Seksin ja läheisyyden tarve on sisäänrakennettuna meissä.
Läheisyyttä ja läsnäoloa ehkä enemmän. Seksuaalisten tarpeiden kanssa pärjään kyllä omin voimin. Naisille on tarjon niin paljon erilaisia apuvälineitä .. hehe.
Ja vaikka omatkädet ei ole sama kuin seksi miehen kanssa, mutta paskimmillaan yhdenilllan seksi on niin huonoa, että sormet ja dildo voittaa sen tyyliin 100-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan äärimmäisen paljon. Mutta en halua irtosuhteita vaan oman miehen. Minulla on ihan fyysinen yhdynnän tarve useita kertoja päivässä.
Yhdynnän tarve kyllä häviää itsestään, kunhan vain saat parisuhteen, muutatte yhteen ja jaksat odotella alkuhuuma-vaiheen yli.
Ei häviä.. minulle yhdynnän tarve on sama kuin vessassa kävisi. Ja nainen olen.
En jos tarjolla vain pientä alle 20 senttistä
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi harrastin seksiä vuonna 2004. Olen sinkkunainen. Mitä kauemmin on yksin, sitä vähemmän seksiä kaipaa. En edes mieti asiaa nykyään. En voisi edes kuvitella, että olisin intiimissä suhteessa miehen kanssa enää. Hävettää vanhentunut kroppa, kuolisin häpeästä, jos joutuisin ilman vaatteita esiintymään miehen edessä. Jopa lääkärissä käyntikin hävettää. N. 57.[/
Älä nyt suotta kroppaasi häpeä. Vähä treeniä
ja kroppa kohentuu. Olisin onnellinen
tuon ikäisen naisen seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan äärimmäisen paljon. Mutta en halua irtosuhteita vaan oman miehen. Minulla on ihan fyysinen yhdynnän tarve useita kertoja päivässä.
Yhdynnän tarve kyllä häviää itsestään, kunhan vain saat parisuhteen, muutatte yhteen ja jaksat odotella alkuhuuma-vaiheen yli.
Ei häviä.. minulle yhdynnän tarve on sama kuin vessassa kävisi. Ja nainen olen.
Ei häviä. En usko minäkään että yhdynnän tarve vähenisi. Viimeksi ollut ilman siihen asti kun täytin 19v, eli nuoruusvuodet. Mutta 19v lähtien nainut käytännössä joka viikko säännöllisesti. Ei tartte monta päivää odottaa, kun on pakottava tarve saada pillua ja päästä yhtymään. Suikkarit tai oma kiva juurikaan panetusta poista. Onneksi ollut ymmärtäväinen ja halukas vaimo koko iän. Nyt ikää 64v.
Sinkkuajan yksinäisyys ilman naista ja panetus riitti silloin 17-18v vanhana. Aina pienestä pitäen tykännyt tytöistä ja naisista jo kouluajoista lähtien. Vetäneet kuin magneetti puoleensa.
Kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Onneksi on sentään FWB-kaveri, kenen kanssa on hyvää seksiä. Ja ei nuo miehetkään niin täydellisiä ole, että oman kropan miettimisen takia kannattaisi jättää mitään väliin. N49.
kyllä, ja, saankin seksiä aika säännöllisesti. eronneena seksiä on ollut 1,5 vuoden aikana noin 100 kertaa, aiemmin avioliitossa 15 vuoden aikana yhteensä ehkä 10 kertaa.
olen joka päivä tyytyväinen että uskalsi erota seksittömästä liitosta.
säännöllinen seksikumppani kelpaisi vielä.