En laihdu vaikka yritän urheilla
Minulla on hyvä ruokahalu. Haluaisin kauniin vartalon. Ylipainoa on ainakin 20 kg. Miksei ei ole olemassa halpaa laihdutuslääkettä.
Kommentit (25)
Jaa, mä taas laihdun vähän alle kilon viikossa vaikken urheile.
Juu. Minäkin odotan pitsaa, jota syömällä laihtuu.
Liikunta on huono laihdutuskeino. Sinun on syötävä vähemmän (tai saatava siis vähemmän kaloreita).
Oikeesti ruokavalio on kaikkein helpoin tapa laihtua. Liikunta toki on aina hyväksi, koska sillä on lukuisia terveysvaikutuksia.
Riipunee miten liikkuu.
Ja millainen se ruokavalio on oikeasti.
Itse laihduin aina töissä, fyysinen työ. Painojen nostelut ja kävelyt ei painoa vieneet ja napt alkoivat aina työttömänä puristaa.
Nivelet ja selkä ei salia kestäneet. Vaihdoin lajin nyrkkeilyyn ja kaikenmaailman akrobaattisiin vimpelöihin.
Paino ja kroppa tipahti tiimiin kuntoon. Ärsyttää vain vähän, kun joudun etsimään selän takia uuden ammatin. Se ei painoja edelleenkään siedä.
Kaunis vartalo? Mitä tarkoitat tällä? Esim minä joudun pitämään itseni alipainoisena, jotta vartaloni näyttäisi kauniilta omasta mielestäni. Olen sitä tyyppiä, jolle kaikki kilot kertyvät mahaan. Moni ylipainoinen näyttää mielestäni paljon kauniimmalta kuin minä. Heillä on vyötärö, jonka minä saavutaan vain pysymällä alipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Minäkin odotan pitsaa, jota syömällä laihtuu.
Mitä enemmän syöt, sitä enemmän laihdut. Eikö muka onnistu keksiä tuollaista pitsaa? Tekoälykin on onnistunut, mutta ei tuo?
Vierailija kirjoitti:
Ravinnosta se lähtee. Ozempic on se ihmelääke.
Höpöhöpö, ei sekään laihduta jos ei tee muutoksia ruokailussa.
Jos vedät pizzaa ja limua...
Lopeta se liika ruuan ahtaaneninen itseesi! Siinä se ruokahalukin normalisoituu.
Ei riitä että yrittää urheilla tarpeeksi. Pitää urheilla tarpeeksi.
Syöt liikaa. Mä taas laihdun kun ei ole kunnolla ruokaan rahaa. Kyllä lihavuus on elintasosairaus.
Ruokavalio laihduttaa, vanha totuus on se, että:" Abs are made in the kitchen!
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo? Mitä tarkoitat tällä? Esim minä joudun pitämään itseni alipainoisena, jotta vartaloni näyttäisi kauniilta omasta mielestäni. Olen sitä tyyppiä, jolle kaikki kilot kertyvät mahaan. Moni ylipainoinen näyttää mielestäni paljon kauniimmalta kuin minä. Heillä on vyötärö, jonka minä saavutaan vain pysymällä alipainoisena.
En olisi muuten huolissani ulkonäöstäsi, mutta mahan sisäpuolella oleva viskeraalirasva on todella haitallista ja vaarallista. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi muuten huolissani ulkonäöstäsi, mutta mahan sisäpuolella oleva viskeraalirasva on todella haitallista ja vaarallista. Tsemppiä!
Toisilla nyt vaan on suora kropan malli. Ei Annimari Kortellakaan ole varsinaisesti vyötäröä, ei ole kyllä viskeraalirasvaakaan.
Kesällähän on halvinta laihduttaa kun kaikki vihannekset on halpoja. Ootko koittanu?
Joo, ei urheilemalla laihdu (naiset ainakaan, miehillä voi olla vähän eri juttu). Kun en liiku, en syökään juuri mitään. Kun urheilen, on huomattavasti enemmän nälkä. Ainoa tapa laihtua, on vetää jotain tiukkaa/niukkaa ruokavaliota. Toki jos voi olla syömättä ja liikkua samaan aikaan, niin ei kait siinä, mutta mielestäni on helpompi olla syömättä, kun ei ole urheilun jälkeistä nälkää.
Syö vähemmän.
Maailman halvin laihdutuskeino ja toimii 100 % varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei urheilemalla laihdu (naiset ainakaan, miehillä voi olla vähän eri juttu). Kun en liiku, en syökään juuri mitään. Kun urheilen, on huomattavasti enemmän nälkä. Ainoa tapa laihtua, on vetää jotain tiukkaa/niukkaa ruokavaliota. Toki jos voi olla syömättä ja liikkua samaan aikaan, niin ei kait siinä, mutta mielestäni on helpompi olla syömättä, kun ei ole urheilun jälkeistä nälkää.
Lisään, että tämän kirjoitti n. 40v BMI22 nainen, eli en ole ylipainoinen ja urheilen aika paljonkin. Mutta jos haluan välillä laihduttaa pikkuisen, niin teen sen jättämällä urheilut vähemmälle, että pystyn olemaan pienemmällä ruualla vähän aikaa (vaikka viikon tai pari).
Ne lenkin jälkeisessä suihkussa tapahtuvat voimaantumiset ja seurauksena olevat
panosessiot ovat kyllä jotain huumaavaa...
M56
Ravinnosta se lähtee. Ozempic on se ihmelääke.