Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, kaipaatko seksiä?

Vierailija
16.10.2021 |

Vai oletko ihan tyytyväinen ilman seksiä ja läheisyyttä?

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan jotenkin erilainen nainen. Haluan seksiä päivittäin. Ajattelen sitä varmasti yhtä usein kuin miehet. Näin on ollut aina. Läheisyyskin on kivaa, mutta uusien tuttavuuksien kanssa haluan aina seksiä mahdollisimman pian. Jos seksi ei suju, en voi jatkaa suhdetta. Niin tärkeää se on minulle.

Olen ollut onnekas, kun minulla on ollut aina hyviä seksikumppaneita. Olin avioliitossa 20 vuotta ja sain paljon hyvää seksiä. Nyt minulla on upea fb, jonka kanssa toteutamme kerran viikossa kaikki haaveemme. Useamminkin kelpaisi, mutta hän ei asu samalla paikkakunnalla.

Miehet vähän pelkäävät näin "vahvaa" naista, vaikka se silti tuntuu olevan jokaisen salainen haave. Itse taas etsin hieman alistavaa miestä, jotta minä saisin olla se joka vaan pakotetaan nauttimaan joka hetkestä.

Itsetyydytys on minulle laiha korvike toisesta ihmisestä. Mieluummin olen ilman sitä. Kiihotun nimenomaan miehestä, hänen ihostaan, tuoksusta ja lämmöstä. Ja haluan paljon penetraatiota, en mitään sievää koiran hivelyä.

Joskus ärsyttää olla aina pikkuhousut märkänä, mutta toisaalta nautin omasta naisellisuudestani niin, että olen oppinut myös arvostamaan ominaisuuksiani. Enkä usko että jään koskaan ilman seuraa.

Toiset naiset varmaan vihaavat kaltaisiani. Heillä on minua varten vain se h-alkuinen sana, vaikka en vie muiden miehiä ja käyttäydyn hyvin siveästi normaalissa tilanteissa. En vaan voi sille mitään että tuntuu että seksihalut vaan lisääntyvät iän myötä. Olen kunnon milf, joka kastelee lakanat alle minuutissa siitä kun mies koskettaa. Ja tämä tarina on tosi.

Olet kyllä kiihottavan itsevarma nainen, arvostan. Saat varmasti sen takia arvostelua muilta naisilta ja pelkoa miehiltä, mutta anna katkerien koirien hakkua vaan. Minkä ikäinen olet? M45

Olen 45 v

Vierailija
142/159 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kaipaamaan kun kumppani pihtaa. LoverMan52

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan harrastanut seksiä. Oppisinko kaipaamaan sitä jos kerran pääsisin sitä harrastamaan?

M31

Vastaus: kyllä opit kaipaamaan. Se on itseään ruokkiva positiiivinen kehä hyvän kumppanin kanssa. Onnea kumppanin löytämiseen sinulle! N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna lohkesi huomattavasti paremmin kuin avioliitossa.

Vierailija
144/159 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä, tai ehkä joskus.. olo. tai sama tunne, kuin miehillä jotka kiihottuvat VAIN naisista: avuksi ko.vaivaan - ilman lääkitystä. mm.Chaturbate & Ampland (virtuaaliseksiä. turvallista. kiihottavankoukuttavaa.. ) - Suosittelen kokeile vaikka

Vierailija
145/159 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksiä,kun menen bussilla vakikaverin luo toiselle puolelle kaupunkia. Olemme sopineet,että silloin kun haluttaa niin sinne vaan. Taitava mies on. Kaksi vuotta jo tätä harrastettu. Ja en kaipaa parisuhdetta nykyään. Näin on hyvä. Oma vapaus ja tarpeiden tyydytys. Kiva työ ja kiva koti. Miksi haluaisin riippakiveä?

Vierailija
146/159 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä eroottisissa illoissa. Kätevää ja toimii mulla. 😉

Vierailija
147/159 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn välillä eroottisissa illoissa. Kätevää ja toimii mulla. 😉

Kerro lisää?

Vierailija
148/159 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kyllä, mutta myös läheisyyttä.

Löysin kiltin ja kivan miehen, mutta hän asuu kaukana. Hän on vähän ujo ja kömpelö eikä juuri suutele tms. Se on iso harmi.

Juuri sitä kaipaisin, vaikka muu sitten olisikin suoraviivaisempaa.

Vierailija
149/159 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinkkuutta kun silloin oli enemmän seksiä ja seksi oli myös hyvää toisin kuon tuon neiti pikapanon kanssa

Vierailija
150/159 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan seksiä ja läheisyyttä todella paljon, sainkin molempia säännöllisesti 30 vuotta, kunnes mieheni halusi erota.

Vuoden tässä kärvistelin puutteessa ja halutkin onneksi laimeni, mutta nyt eksyin erään taitavan miehen syliin ja harrastimme seksiä monta iltaa putkeen. Melkein harmittaa, että annoin minusta esiin sen puolen, nyt meinaan sitten taas seksi pyörii mielessä. Ko. miehen kanssa ei välttämättä enää nähdä pitkän välimatkan takia.

Välillä kaipaan vain seksiä ja välillä kaipaan läheisyyttä/hellyyttä/kosketusta .....

N50v

Vierailija
151/159 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaipaan

Mutta minkäs teet

Vierailija
152/159 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan läheisyyttä vasta sitten kun on tiedossa, se kenen lähelle kaipaan :D Eli jos ihastun, niin kaipaan kyseisen henkilön läheisyyteen jne. Aina tunne mukana :)

N31

Vierailija
153/159 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H a r v o i n kun olen milleniaali sukupolvea, synt. 2000-luvulla

Tosi vaikea transuasaada naista saada miestä saada mistään kun oon aina yksin ja niin h a r v o i n halua

Vierailija
154/159 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan läheisyyttä vasta sitten kun on tiedossa, se kenen lähelle kaipaan :D Eli jos ihastun, niin kaipaan kyseisen henkilön läheisyyteen jne. Aina tunne mukana :)

N31

Mutta et kaipaa sitä että olisit ihastunut ja läheisyydessä?

Vierailija
155/159 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mutta et kaipaa sitä että olisit ihastunut ja läheisyydessä?

Hm... no joo ja ei. Se on vähän epämääräistä silloin kun ei tiedä keneen ne lämpimät tunteet kohdistaisi.

N31

Vierailija
156/159 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
157/159 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä kaipaan! 

Vierailija
158/159 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää usein, että pitäisikö haluta ollakseen ns. normaali? Entä jos vaihtoehtona on pikapano jonkun satunnaisen kanssa vain siksi, ettei tuntisi itseään jotenkin epänormaaliksi? Tuskin siitä kunnon tyydytystä saisi.

Vierailija
159/159 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa elämä on paljon muutakin kuin seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme