Sinkku, kaipaatko seksiä?
Vai oletko ihan tyytyväinen ilman seksiä ja läheisyyttä?
Kommentit (159)
Varsinkin kaipaamaan kun kumppani pihtaa. LoverMan52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut seksiä. Oppisinko kaipaamaan sitä jos kerran pääsisin sitä harrastamaan?
M31
Vastaus: kyllä opit kaipaamaan. Se on itseään ruokkiva positiiivinen kehä hyvän kumppanin kanssa. Onnea kumppanin löytämiseen sinulle! N50+
Sinkkuna lohkesi huomattavasti paremmin kuin avioliitossa.
ehkä, tai ehkä joskus.. olo. tai sama tunne, kuin miehillä jotka kiihottuvat VAIN naisista: avuksi ko.vaivaan - ilman lääkitystä. mm.Chaturbate & Ampland (virtuaaliseksiä. turvallista. kiihottavankoukuttavaa.. ) - Suosittelen kokeile vaikka
Saan seksiä,kun menen bussilla vakikaverin luo toiselle puolelle kaupunkia. Olemme sopineet,että silloin kun haluttaa niin sinne vaan. Taitava mies on. Kaksi vuotta jo tätä harrastettu. Ja en kaipaa parisuhdetta nykyään. Näin on hyvä. Oma vapaus ja tarpeiden tyydytys. Kiva työ ja kiva koti. Miksi haluaisin riippakiveä?
Käyn välillä eroottisissa illoissa. Kätevää ja toimii mulla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Käyn välillä eroottisissa illoissa. Kätevää ja toimii mulla. 😉
Kerro lisää?
Seksiä kyllä, mutta myös läheisyyttä.
Löysin kiltin ja kivan miehen, mutta hän asuu kaukana. Hän on vähän ujo ja kömpelö eikä juuri suutele tms. Se on iso harmi.
Juuri sitä kaipaisin, vaikka muu sitten olisikin suoraviivaisempaa.
Kaipaan sinkkuutta kun silloin oli enemmän seksiä ja seksi oli myös hyvää toisin kuon tuon neiti pikapanon kanssa
Kaipaan seksiä ja läheisyyttä todella paljon, sainkin molempia säännöllisesti 30 vuotta, kunnes mieheni halusi erota.
Vuoden tässä kärvistelin puutteessa ja halutkin onneksi laimeni, mutta nyt eksyin erään taitavan miehen syliin ja harrastimme seksiä monta iltaa putkeen. Melkein harmittaa, että annoin minusta esiin sen puolen, nyt meinaan sitten taas seksi pyörii mielessä. Ko. miehen kanssa ei välttämättä enää nähdä pitkän välimatkan takia.
Välillä kaipaan vain seksiä ja välillä kaipaan läheisyyttä/hellyyttä/kosketusta .....
N50v
Todellakin kaipaan
Mutta minkäs teet
Kaipaan läheisyyttä vasta sitten kun on tiedossa, se kenen lähelle kaipaan :D Eli jos ihastun, niin kaipaan kyseisen henkilön läheisyyteen jne. Aina tunne mukana :)
N31
H a r v o i n kun olen milleniaali sukupolvea, synt. 2000-luvulla
Tosi vaikea transuasaada naista saada miestä saada mistään kun oon aina yksin ja niin h a r v o i n halua
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan läheisyyttä vasta sitten kun on tiedossa, se kenen lähelle kaipaan :D Eli jos ihastun, niin kaipaan kyseisen henkilön läheisyyteen jne. Aina tunne mukana :)
N31
Mutta et kaipaa sitä että olisit ihastunut ja läheisyydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Mutta et kaipaa sitä että olisit ihastunut ja läheisyydessä?
Hm... no joo ja ei. Se on vähän epämääräistä silloin kun ei tiedä keneen ne lämpimät tunteet kohdistaisi.
N31
Minua mietityttää usein, että pitäisikö haluta ollakseen ns. normaali? Entä jos vaihtoehtona on pikapano jonkun satunnaisen kanssa vain siksi, ettei tuntisi itseään jotenkin epänormaaliksi? Tuskin siitä kunnon tyydytystä saisi.
En kaipaa elämä on paljon muutakin kuin seksiä
Olen 45 v