Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinneu meni se kinkku. Joulu piloilla :(

Vierailija
15.12.2014 |

Me ostettiin tanskalainen luuton joulukinkku kuten niin monta vuotta aikaisemminkin. Nyt evira oli tehnyt testejä ja joistakin löytyi sairaalabakteeri. En ota riskiä ja heitin lähes 8 kilon kinkun roskikseen. Mies raivostui eikä ymmärtänyt vaikka yritin selittää. Uuteen kinkkuun meillä ei yksinkertaisesti ole varaa. Harmittaa ihan helvetisti.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121518928634_uu.shtml

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jo ennätys: joulu piloilla-ketju ja jouluun vielä aikaa yli viikko :D:D

Vierailija
102/104 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:00"]Oletko ap kenties sama henkilö, joka raportoi Iltasanomille, kun parsakaalista löytyi toukka ja nakkasi kaalen sitten roskiin? Sitten tyytyväisenä mussutitte lihapullakastiketta kasvisgratiinin sijaan. Kai olet jo informoinut iltapäivälehtiä tästä kinkkugatesta?

Minua on aina vituttanut suuresti idiootit, jotka heittävät hyvää ruokaa roskiin. 
[/quote]En ole kyseinen tyyppi, mutta jos mun kaalista löytyis mato tai toukka, niin en hetkeäkään epäröis heittää sitä menemään, hyi helv...
Ei kai joku kinkun pois heitto nyt mitään uutiskynnystä ylitä?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi uskottavaa että tuollainen köyhä hysteerikko olisi ostanut tanskalaisen kinkun näin hyvissä ajoin ja sitten vielä heittää sen roskiin, eikä yritä palauttaa kauppaan. En oikein osta tarinaasi.

Itse olen ostanut jo kinkun, koska halusin kotimaisen harmaasuolatun kokonaisen kinkun ja niitä on vähän vaikea löytää kaupoista ja edellisellä kauppareissulla sattui olemaan pakastealtaassa.

Jos tanskalainen kelpaa, niin sellainen kananttaa ostaa jouluaattona, saa ehkä puoleen hintaan.

Ja nythän ei ole mikään muuttunut, ihan samalla riskillä olette aiakisemminkin kinkunne syöneet. Syömisessähän mitään riskiä ei olekkaan, vaan lähinnä raan lihan käsittelyssä.

Vierailija
104/104 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MRSA kuolee uunissa. 78 asteen lämpö riittää, jos sille pöpö altistuu minuutinkaan. 64 astetta riittää, jos sitä kestää 10 minuuttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme