Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
341/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä nuorena pitäs löytää se oikee muuttaa yhteen sun muuta ja tän ikänen mies tai nainen ei kelpaa enää. Just joo aika naurettavaa touhua :DD

Vähemmän ne valittaa kuvion epäreiluutta jotka päätti jo nuorena sitoutua itselleen sopivaan puolisoon jonka kanssa kasvaa yhteen ja rakentaa yhteinen elämä.

Vierailija
342/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelvannut naisille kyllä ennen. Kuka niin on väittänyt??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai en ole kelvannut. Olen kelvannut monille tavis ylipainosille naisille:)

Niin olet ilmeisesti kelvannut. Nuorempana ja normipainoisena. Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, ettei sun oma ulkoinen tasonlasku näy myös siinä minkälaisille naisille nykyään kelpaat?

Vierailija
344/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sain seksiä ja tavallisia naisia baarista ja pääsin heidän kotiin. Eli sain naisia.

Nuorena ja kännissä kertapanoksi kelpaa miltei kuka vaan niin naisille kuin miehillekin.

Se ei ole meriitti kenellekään.

Vierailija
345/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen sain seksiä ja tavallisia naisia baarista ja pääsin heidän kotiin. Eli sain naisia.

Ja yhä edelleen saatat hyvinkin saada baarista matkaasi just ne samat naiset..

Jostain syystä siitä on yhtäkkiä tullut parempi kuin ne Mellunmäen naiset.

Ei, kun ne paikalliset muijat ovat oppineet minkälainen mies Allu on (jankkaaja, raivohullu, mahdollisesti epävakaa persoonallisuus, uhkailee itsarilla), eivätkä enää lähde sen matkaan. Sana on levinnyt myös muiden naisten pariin.

Vierailija
346/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme olettamista tääläkin nykyään on.

Vierailija
347/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän nuorempana kyllä. Mutta en normaalipainonen ollut. Vaan olin ylipainonen ja oli myös mahaa kuten nytkin.

Vierailija
348/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä. Minulle kelpaa tavallinen tavis ylipainonen nainen. Jankataan nyt vähän lisää. Oma taso toki laskenut kun ikää jo 36v.

Vierailija
349/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole semmoinen mies nykyään. Olen hiukan muuttunut. Kuntoilen käyn töissä. Elän normaalia elämää.

Vierailija
350/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi näytän ihan hyvältä. En usko että olen naisten silmissä ruma.

Vierailija
351/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v nainen, tietotekniikan DI, introvertti ja nörtti. Hiukan ujo mutta fiksu. Vakaa talous , 4 eri asuntoa , matkustan paljon, 1 lapsi asuu vielä kotona ja muut omillaan. Olen hoikka ja meikattu mutta en ole hienostelija. Olen aika voimakastahtoinen enkä mikään hyppytettävä tossukka.

Ei ole osunut sopivaa miestä kohdalle. Kelpaisiko?

Vierailija
352/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisi kelvata. Mutta kelpaanko mä sulle?

Vierailija
353/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo kauan täs miettiny. Et mun parempi unohtaa naiset ja pitäs kai laihduttaa sit vaan hitto vie.

Vierailija
354/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Viisaat asuvat Pohjois-Suomessa.

Vierailija
355/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivaa naista ei vain löydy ei sit mistään.

Vierailija
356/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois lähtee kahville ja sit salille kerta olen lihava ja en kelpaa kaljamahaisena lihaville naisille jotka kelpaisi minulle.

Vierailija
357/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jank sönköti sönk.

Tavallisia naisia ei ole eteläsuomessa, hautaa haaveesi ja jää kotiisi möllöttämään ja vellomaan. Älä missään nimessä muutu tai toimi mitenkään eritavalla, kuin tähänkään mennessä. Kyllä se vika on naisissa.

Tämänhän halusit kuulla? Ole hyvä, keskustelu on päättynyt.

Vierailija
358/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muutun ja haluan laihduttaa. Ja olen jo muuttunut parempaa suuntaan ja tiedostan sen itsekki.

Vierailija
359/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9 % ei erota laitettua naista laittamattomasta. Jos onngöittermeikit ja kaikki överiä, niin sitte. Nainen voi olla raskaastikkin meikattu irtoripdillä ja - hiuksilla, ja lähes kaikki miehet on silti sitä, mieltä, että onpa raikkaan ja luonnollisen kaunis mies. Sama juttu silikonitissien kanssa. Jos ei ole pokestarapallot, niin 99,9% miehistä ei tajua, että rinnat on silikonia.

Vierailija
360/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen palstalla ja kattavalle Jani- Petterille on: joku julkkis naisen näköinen, eli Sara tai Janni tms. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi