Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Olen kelvannut naisille kyllä ennen. Kuka niin on väittänyt??
Vierailija kirjoitti:
Ai en ole kelvannut. Olen kelvannut monille tavis ylipainosille naisille:)
Niin olet ilmeisesti kelvannut. Nuorempana ja normipainoisena. Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, ettei sun oma ulkoinen tasonlasku näy myös siinä minkälaisille naisille nykyään kelpaat?
Vierailija kirjoitti:
Ennen sain seksiä ja tavallisia naisia baarista ja pääsin heidän kotiin. Eli sain naisia.
Nuorena ja kännissä kertapanoksi kelpaa miltei kuka vaan niin naisille kuin miehillekin.
Se ei ole meriitti kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sain seksiä ja tavallisia naisia baarista ja pääsin heidän kotiin. Eli sain naisia.
Ja yhä edelleen saatat hyvinkin saada baarista matkaasi just ne samat naiset..
Jostain syystä siitä on yhtäkkiä tullut parempi kuin ne Mellunmäen naiset.
Ei, kun ne paikalliset muijat ovat oppineet minkälainen mies Allu on (jankkaaja, raivohullu, mahdollisesti epävakaa persoonallisuus, uhkailee itsarilla), eivätkä enää lähde sen matkaan. Sana on levinnyt myös muiden naisten pariin.
Ihme olettamista tääläkin nykyään on.
No vähän nuorempana kyllä. Mutta en normaalipainonen ollut. Vaan olin ylipainonen ja oli myös mahaa kuten nytkin.
Kyse ei ole siitä. Minulle kelpaa tavallinen tavis ylipainonen nainen. Jankataan nyt vähän lisää. Oma taso toki laskenut kun ikää jo 36v.
En ole semmoinen mies nykyään. Olen hiukan muuttunut. Kuntoilen käyn töissä. Elän normaalia elämää.
Sitäpaitsi näytän ihan hyvältä. En usko että olen naisten silmissä ruma.
Olen 46 v nainen, tietotekniikan DI, introvertti ja nörtti. Hiukan ujo mutta fiksu. Vakaa talous , 4 eri asuntoa , matkustan paljon, 1 lapsi asuu vielä kotona ja muut omillaan. Olen hoikka ja meikattu mutta en ole hienostelija. Olen aika voimakastahtoinen enkä mikään hyppytettävä tossukka.
Ei ole osunut sopivaa miestä kohdalle. Kelpaisiko?
No voisi kelvata. Mutta kelpaanko mä sulle?
Oon jo kauan täs miettiny. Et mun parempi unohtaa naiset ja pitäs kai laihduttaa sit vaan hitto vie.
Et mistään. Viisaat asuvat Pohjois-Suomessa.
Sopivaa naista ei vain löydy ei sit mistään.
Vois lähtee kahville ja sit salille kerta olen lihava ja en kelpaa kaljamahaisena lihaville naisille jotka kelpaisi minulle.
Jankuti jank sönköti sönk.
Tavallisia naisia ei ole eteläsuomessa, hautaa haaveesi ja jää kotiisi möllöttämään ja vellomaan. Älä missään nimessä muutu tai toimi mitenkään eritavalla, kuin tähänkään mennessä. Kyllä se vika on naisissa.
Tämänhän halusit kuulla? Ole hyvä, keskustelu on päättynyt.
Tottakai muutun ja haluan laihduttaa. Ja olen jo muuttunut parempaa suuntaan ja tiedostan sen itsekki.
99,9 % ei erota laitettua naista laittamattomasta. Jos onngöittermeikit ja kaikki överiä, niin sitte. Nainen voi olla raskaastikkin meikattu irtoripdillä ja - hiuksilla, ja lähes kaikki miehet on silti sitä, mieltä, että onpa raikkaan ja luonnollisen kaunis mies. Sama juttu silikonitissien kanssa. Jos ei ole pokestarapallot, niin 99,9% miehistä ei tajua, että rinnat on silikonia.
Tavallinen nainen palstalla ja kattavalle Jani- Petterille on: joku julkkis naisen näköinen, eli Sara tai Janni tms. 👍
Vähemmän ne valittaa kuvion epäreiluutta jotka päätti jo nuorena sitoutua itselleen sopivaan puolisoon jonka kanssa kasvaa yhteen ja rakentaa yhteinen elämä.