Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Mihin ihmeeseen sinä tavallista naista kaipaat? Etsi enemmin vilkas, eläväinen ja iloluontoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen sinä tavallista naista kaipaat? Etsi enemmin vilkas, eläväinen ja iloluontoinen.
Eihän tämä kaipaakaan. Seksiä vaan vailla. Mutta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen vanhenee ja lihoo. Sille ei voi mitään.
Mutta sille voi, että lakkaa jankuttamasta asiasta.
Kaalimato verkkokauppa -> Kitty -> onnellisuus!
Eikö ollutkin nopeaa ja kätevää ?
Ps. Tuodaan ovelle saakka sekä annetaan osarilla.
Mussa ei oo kyl mitää vikaa vaikka olen lihonut ja kaljuuntunut. Pitäkööt naiset tunkkinsa.
En vaadi seksiä. Vaan elämänkumppania. Olen iha komea ja mussa ei ole mitään vikaa. En ole työtön alkoholisti. Antaa olla jos en saa naista.
Tulkaa vaikka kattomaan. En näytä lihavalta ja rumalta!!
Oletko Allu pohtinut että alkaisit käyttämään tuota "lainaa" ominaisuutta.
Nämä ketjut ovat vaikeasti luettavissa kun et ikinä lainaa kenenkään viestiä.
Kokeile vaikka lainata tämä mun viesti ja vastata tähän.
Hitto miten pinnallista touhua. Pitäs laihduttaa just joo. Naurettavaa
Huomaa et ihmiset vain rahan perässä. Miehellä pitää olla 50 tuhatta mersu ja koulutus ja komea naama.
En hommaa lihaksia. Ei kiinnosta. Tulkaa katsomaan olen ihan kivan näkönen. Enkä edes lihava. Hitto vie.
Mussa ei hitto oo mitää vikaa. Naiset on sanonutki että näytän ihan kivalta. Kummasti monella se parisuhde on ja mä en vaa kelpaa. Vaikka monta asiaa on elämäs on hyvin.
Mulla ei ole varaa ostaa hienoa kallista autoa koska on muutenki velkaa jo ja en halua ottaa lainaa. Vakityö on ja hommaan sen auton joskus sit. Olen ajatellut hiusten siirtoa.
Voisin lähtee sinne salille ku oon kerta niin lihava. En tajua ihmisiä ollenkaan.
Vieläkö joku ihmettelee miksi tämä mies ei löydä " tavallista" naista. Kuka jaksaisi kuunnella tätä, käsi ylös!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole varaa ostaa hienoa kallista autoa koska on muutenki velkaa jo ja en halua ottaa lainaa. Vakityö on ja hommaan sen auton joskus sit. Olen ajatellut hiusten siirtoa.
Sinä olet ainoa, joka auton on tässä keskustelussa maininnut. 90% naisista ei voisi vähempää miesten autojen merkit kiinnostaa.
Mulla on erittäin hyvin asiat. Vakituinen työ. En polta. En käytä alkoholia. Jos ei riitå naisille niin sit en tiedä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku ihmettelee miksi tämä mies ei löydä " tavallista" naista. Kuka jaksaisi kuunnella tätä, käsi ylös!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17114271/naiset-ei-osaa-muutako-kusettaa!!
Ihminen vanhenee ja lihoo. Sille ei voi mitään.