Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook aivan pers**stä

Vierailija
15.12.2014 |

Näyttää kaverien kavereiden kuvia.
Alkoi perjantaina. Esim. mun kaveri Sanna tykkää Akin uudesta profiilikuvasta, niin se kuva näkyy myös mun ilmoituksissa, vaikka en siis tunne Akia.

menee hermo, kun en jaksa vieraiden ihmisten kuvia kattella ja niitä on nyt koko etusivu täynnä. Saako tän jotenkin pois?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun oma vikasi. Naamakirja on naamakirja. Ja jos naamasi on perseen näköinen niin sitten Facebook on perseestä. Ei auta.

Vierailija
2/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa..
Tuota en tajunnutkaan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö se näytä vain ne julkiset päivitykset? Niinhän on ollut ainakin jo kauan.

Vierailija
4/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö FB:tä Lumian kautta? Ilmeisesti vain niillä tuo juttu... 

Vierailija
5/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Lumian sovelluksella sama juttu. En tykkää minäkään.

Vierailija
6/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo ennen näkynyt kaverien kaverien kuvat. Esim joku profiilikuva, josta mun kaveri tykkää, niin tän mulle vieraan ihmisen kuva näkyy mulle.

Tänäänkin Sirpa tykkäsi jonkun Sarin torikuvasta, jossa vieraita ihmisiä. Tunnen siis Sirpan mutten Saria...

ap

Vierailija
7/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:24"]Itselläni Lumian sovelluksella sama juttu. En tykkää minäkään.
[/quote]

Ahaa, eli Lumia on siis tää juttu! Selvä! Ihan kamalaa. Ei mua kiinnosta katella kenenkään tuntemattoman ihmisen kuvia. Ärsyttää ihan pirusti...

Vierailija
8/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei enää päivity face normaalisti puhelimella. Siis jos olen koneella, niin tulee normaalisti uusimmat jutut uutisvirtaan, vaikka olen puhelimella laittanut samalla tavalla uutisvirran asetukset, niin ei tule enää näkyviin uusimmat päivitykset, korkeintaan pari uusinta ja sitten loput on vähintään pari päivää vanhoja. Omituista. 

Vierailija
9/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, ja Lumia on minunkin puhelin!

Vierailija
10/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään Lumia juttu koska mulla on ilmestynyt ihan kotikoneella muutaman päivän kaverin kaverien päivityksiä Facebookissa.

Vierailija
11/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten kai odottaa, että muuttuu takaisin...
Mulla kyllä tulee kaikki viestit ( nyt vaan niitä kuvia, mistä joku kaveri tykännyt) ja ihan"ajallaan"... Mutta tulla m.facebook.comissa ne viestit tulee just tollain kun kerroit..

Vierailija
12/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:42"]Ei ole mikään Lumia juttu koska mulla on ilmestynyt ihan kotikoneella muutaman päivän kaverin kaverien päivityksiä Facebookissa.
[/quote]

Eikä...

Ap (myös viestit 8 ja12)

Vierailija
13/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä tuossa uudessa päivityksessä on!? Latasin puhelimeen facebook beta sovelluksen, tuossa versiossa niitä ei onneksi näy.

Vierailija
14/14 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä poiskaan pääse. Kerran fb-horo aina fb-horo. Sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan