Toimiiko muilla happypancake.fi?
Tämä deittipalvelu on ollut itselleni jumissa kokoa aamun.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Toimii
Mikä selain sinulla on?
Sisäänkirjautuminen ei onnistu. Herjaa, ettei olisi ihnternet yhteyttä, vaikka on. Olen ollut ns. jatkuvasti sisäänkirjautuneena, ja oli heittänyt ulos.
On heittänyt ulos sivustolta, eikä anna kirjautua sisään, ei tunnista sähköpostiosoitetta eikä puhelinnumeroa.
Ei toimi voi laittaa viestiä mm. asiakaspalveluun.
Ei ole toiminut vuosiin, täynnä ghostaavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toiminut vuosiin, täynnä ghostaavia miehiä.
Ja vittumaisia naisia jotka ei vastaile viesteihin
Ei toimi, jos ne lopetti toimintansa kun siellä on profiileja mitä ei ole käytettyt vuosiin.
Sama juttu ei toimi ja pyytää tarkistamaan nettiyhteyttä, ei ole muka minun sähköpostia käytössä. Yritin luoda uuden profiilin....sekin toiminto jumissa🤔
Ei ole toiminut koko päivänä 5.1. Ilmoittaa tarkista internetyhteys. Kaikki muut netyiyhteydet toimii kyllä
Ei toimi, ja sovellusta ei löydy enää sovelluskaupasta.
Onko ap vähän epätoivoinen? Onko?
Joo, sama täällä. Ei tunnista s.postia ja herjaa nettiyhteyttä. Yritin myös 'oletko unohtanut salasanasi' toimintoa. Silloinki sanoi, ettei sähköpostia löydy.
Ei toimi. 2pv valittanut että nettiyhteys ei toimi. Jouluna ei tunnistanut nimeä/sähköpostia/puhelinnumeroa tai herjasi väärää salasanaa. Lopulta salasanan vaihto toimi. Nyt ei auta sekään.
Tänään aukesi hetkeksi, mutta viestien lähetys ei toiminut kuin satunnaisesti ja joka yritys piti aloittaa kirjautumalla. Joku meni tuurilla, kun painoi peruuta-näppäintä.
Olen pommittanut asiakaspalvelua viesteillä, mutta niihin ei tule edes automaattivastausta
Teknisesti täysin surkea sivusto
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi voi laittaa viestiä mm. asiakaspalveluun.
Sieltä ei tule edes automaattivastauksia " vastaamme mahdollisimman pian", ei mitään
Laittakaa kaikki viestiä asiakaspalveluun, itsekin laitoin. Muuten ei ainakaan toimi tai saada kuntoon jos ei kukaan ilmoita asiasta. Ehkä nämä pyhät vaikuttaa siihen ettei ole porukkaa paikalla tekemässä mitään...
Toimii