Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotisi aina siinä kunnossa, että voit

Vierailija
14.12.2014 |

ottaa vieraita vastaan yllättäenkin?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla milloin vain. Mielellään varoitus viisi minuuttia aiemmin, että ehdin tarkastaa onko missään rojua levällään koululaisten jäljltä, mutta yleensä on aina siistiä. Harmi että vieraita käy kovin harvoin.

Vierailija
42/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvieraat tulee omalla vastuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:54"]Ei todellakaan ole ja tämä ärsyttää ja hävettää itseäni. Olen niin kovassa työputkessa, etten jaksa kotona ollessani muka evääni liikauttaa siivotakseni, mutta sotkemiseen kyllä näyttää energia riittävän. 
[/quote]

Eläisit sotkua tekemättä niin ei olisi siivottavaa. Eli kun tekee esim tiskiä niin hoitaa ne heti pois

Vierailija
44/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:19"]No on meillä suhteellisen siistiä. Imuroin koko kämpän kerran päivässä, lattiat pesen muutaman kerran viikossa. Tiskit tiskaan/laitan tiskikoneeseen heti kun niitä tulee. Pyykit heti kuivuttuaan paikoilleen. Laitan aina käytön jälkeen tavarat paikoilleen.
[/quote]

Ja voisikos alapeukuttaja kertoa mitä väärää tässä oli?

Vierailija
45/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olen siivonnut pitkän ajanjakson jälkeen. Imuroida pitää vielä vähän tänään.

Vierailija
46/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:19"]No on meillä suhteellisen siistiä. Imuroin koko kämpän kerran päivässä, lattiat pesen muutaman kerran viikossa. Tiskit tiskaan/laitan tiskikoneeseen heti kun niitä tulee. Pyykit heti kuivuttuaan paikoilleen. Laitan aina käytön jälkeen tavarat paikoilleen. [/quote] Ja voisikos alapeukuttaja kertoa mitä väärää tässä oli?

[/quote]

No ei mitään väärää, mutta tyylinsä kullakin.

Vierailija
47/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei. Monesti tiskivuori on jo messevä ennenkuin saan itseni tekemään sille jotain. Myöskin pölypalleroita juoksee  nurkissa ja sekalaista sälää siellä täällä, jos joku homma on jäänyt kesken, esim olen purkanut jonkun lootan sisällön ja loppu sälä jää lattialle. Vointini aaltoilee. Välillä vaan en jaksa / saa aikaiseksi mitään. Tai siis kausittain. Usein siivoan viimeistään kun tiedän tai arvelen että tulee vieraita.

Vierailija
48/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo elää tavallaan, vieras tulee ajallaan.

Vierailija
49/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Siivoan kun tiedän että joku tulee ja sen jälkeen pysyy muutaman päivän koti järjestyksessä ja silloin jaksan siivota kerran seuraavalla viikolla ja ehkä sitä seuraavalla viikolla. Sen jälkeen hidastuu tahti eikä kiinnosta siivota jos vieraita ei ole tulossa. Seuraavan kerran sama rumba kun joku on tulossa. Tuossa välissä saattaa olla parikin viikkoa etten siivoa. Jep, hävettää kyllä myöntää. Mutta ne kerrat kun vieraita tulee kylään, on koko asunto nuoltu lattiasta kattoon puhtaaksi, eli vieraat ei todellakaan tiedä miltä meillä oikeesti näyttää. Jos joku pimpottaa yllättäen ovikelloa, en avaa ovea. Oon sanonut kaikille tutuille että meillä käy niin paljon jehovia et siks en avaa ovea jos en tiedä kuka tulee. Tuo pitääkin osittain paikkansa, niitä nimittäin näkee aika usein soittelemassa naapureiden ovikelloa.

Vierailija
50/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes haluaisi meille sellaisia yllätysvieraita jotka ei kestä likaisia astioita tiskipöydällä tai vaatekasaa tuolilla.

Ps. Onni on mies jonka kanssa jakaa saman siisteyskäsityksen ja kotityöt selvästi tasan! Mikään ei ole älyttömämpää kuin tuhota parisuhde riitelemällä imuroinnista!

Vierailija
51/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:32"]

Juuri olen siivonnut pitkän ajanjakson jälkeen. Imuroida pitää vielä vähän tänään.

[/quote]

Vaikka, kuten aina, mietinkin, että miksi vaivaudun, kun eihän tänne koskaan kukaan tule. Koti on nätisti sisustettu ja siivottu, ruokaakin valmiina jne. Pitää itsekseni ihailla.

Vierailija
52/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä peukutetaan vain niitä koteja jotka ovat törkyisiä?

Vierailija
53/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lasten sängyt yleensä petaamatta, mutta muuten aina yleissiistiä, lelut raivataan illalla ja tiskit laitetaan suoraan koneeseen. Kodinhoitohuone on tosin aina sekaisin, mutta eipä sinne vierailla ole asiaa yleensä...

Vierailija
54/61 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/61 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/61 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei OMASTA mielestäni, mutta tiedän että muiden kyllä. Itse vaan oon sellanen, että pitää vähintään päivä siivota jos tiedän että vieraita on tulossa.

Vierailija
57/61 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, tarvii vähintään tunnin varoajan.

Vierailija
58/61 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tosin pieni epäjärjestys ei ole este yllätysvieraiden tulla mutta se hävettää jos eteinen on täynnä hiekkaa ja keittiön lattialla leivänmuruja ja tahmeita mehuläikkiä. Ja usein näin onkin. En juurikaan välitä siivoamisesta, raivaan paikat sitten kun tarpeeksi alkaa itseäni ärsyttämään.

Vierailija
59/61 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/61 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaikki astiat menevät heti koneeseen tai kaappiin ja kaikki tavarat omalle paikalleen. Siivous kerran viikossa. Ei pölyä tai rojuja missään joten aina kehtaa ottaa vieraat vastaan. En viihdy epäsiistissä ympäristössä ja pidän siksi paikat siistinä. Ainoa poikkeus on lelut, joita saattaa olla siellä täällä, mutta ne eivät minua tai vieraita häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi