Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen nainen ei kiinnosta miehiä?

Vierailija
16.10.2021 |

Perusasiat siis kunnossa: koulut käyty, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakkaa. Aktiivinen omalla kiinnostusalueellaan.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isot tisut?

70D tai 65E. Eli ei ole.

Ap

Kyllähän nuo ovat isot, todella isot. Miehet eivät tajua koistakaan mitään.

70D ei ole iso 😂 mene vaikka rintaliivikauppaan katsomaan, mies.

Vierailija
82/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lähestyisit miehiä jonkin harrastuksen tms kautta? Ei heti tarvitse pyytää treffeille vaan vähän flirttailet ja olet kiinnostunut hänestä niin eiköhän luonnollisesti ala edetä :)

N26

Tätä olen yrittänyt useasti. Ei ala edetä, jos en tee itse aloitetta.

Ap

No mikset tee sitä aloitetta?

Jos se toinen on ujo, epävarma tai pelkää jotain meetoota.

Jos minäkin olen ujo, epävarma ja pelkään metoota?

Ap

Toivottavasti saat yksinäisyyteesi lohtua siitä tiedosta, että sinulla on kohtalotovereita tuolla jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lähestyisit miehiä jonkin harrastuksen tms kautta? Ei heti tarvitse pyytää treffeille vaan vähän flirttailet ja olet kiinnostunut hänestä niin eiköhän luonnollisesti ala edetä :)

N26

Tätä olen yrittänyt useasti. Ei ala edetä, jos en tee itse aloitetta.

Ap

Juuri äsken sanoit että harrastat vain sellaista missä ei ole muita ihmisiä. Alan haistaa jonkinlaista trollausta tässä...

Voiskohan niitä ihmisiä tavata muissa merkeissä kuin harrastuksissa? Esim. Töissä, kaveriporukoissa, illanistujaisissa, opiskeluissa, baarissa, kirjastossa jne..

Vierailija
84/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaukseni on vittumainen luonne.

Negatiivinen asenne ainakin paistaa läpi.

Vierailija
85/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaukseni on vittumainen luonne.

Negatiivinen asenne ainakin paistaa läpi.

Minusta vaikuttaa enemmän sellaiselta ujolta hissukalta, joka haluaa näyttää näkymättömältä ja viihtyy omissa oloissaan. Ei käy missään missä tapaisi ihmisiä joten jää yksin kotiin lukemaan kirjaa.

Vierailija
86/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ruma naama

-pienet tissit

-lättäperse

-laihaläski

-lyhyet hiukset

-ärsyttävä luonne

-yh-äiti

-persu

-lihansyöjä

Kukaan ei pidä vegaaneista. Mieluummin vaikka hiv positiivinen persu kuin vegaani.

Voi olla syömättä lihaa ilman että on vegaani. Esim. vegetaristit ei syö lihaa, ja nämä ei todellakaan ole vegaaneja. Ei lähelläkään.

Tyttöystäväni kyllä pitää siitä että olen vegaani, vaikkei itse olekaan. Arvostaa sitä että toimin moraalieni mukaisesti, enkä vain sulje silmiäni ongelmilta ja teeskentele ettei sellaisia ole.

Jos vegaanit aiheuttaa noin pahoja reaktioita sinussa, kannattaa miettiä mistä se johtuu. Esim. jos sinulle tulee paha olo siitä kun joku kertoo mitä eläintuotannossa tapahtuu, ja sitten purat tätä oloa vegaaneihin, ehkä se kertoo jotain sinusta. Ehkä sinun ei pitäisi tukea jotain mikä aiheuttaa pahaa oloa sinussa

Vierailija
87/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ruma naama

-pienet tissit

-lättäperse

-laihaläski

-lyhyet hiukset

-ärsyttävä luonne

-yh-äiti

-persu

-lihansyöjä

Kukaan ei pidä vegaaneista. Mieluummin vaikka hiv positiivinen persu kuin vegaani.

Voi olla syömättä lihaa ilman että on vegaani. Esim. vegetaristit ei syö lihaa, ja nämä ei todellakaan ole vegaaneja. Ei lähelläkään.

Tyttöystäväni kyllä pitää siitä että olen vegaani, vaikkei itse olekaan. Arvostaa sitä että toimin moraalieni mukaisesti, enkä vain sulje silmiäni ongelmilta ja teeskentele ettei sellaisia ole.

Jos vegaanit aiheuttaa noin pahoja reaktioita sinussa, kannattaa miettiä mistä se johtuu. Esim. jos sinulle tulee paha olo siitä kun joku kertoo mitä eläintuotannossa tapahtuu, ja sitten purat tätä oloa vegaaneihin, ehkä se kertoo jotain sinusta. Ehkä sinun ei pitäisi tukea jotain mikä aiheuttaa pahaa oloa sinussa

Aika harva on myöskään lihansyöjä. Itse olen sekasyöjä, mutta pyrin syömään kasvispainotteisesti. Tarvittaessa voin syödä (ja juoda) melkein mitä vaan.

Ap

Vierailija
88/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa tai koira.

Vierailija
89/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehet voivat olla aloitteellisia sinulle? Kukaan ei tule kotoa hakemaan, ja aika harva on aloitteellinen täysin random-tyypeille (pois lukien baarit). Kehonkielesi voi olla myös pidättyväistä, kiinnostuminen yleensä vaatii enemmän, tai vähemmän flirttiä.

Ulkonäkö tuskin on ongelma. Totta on, että kauniille on enemmän tarjontaa, mutta iloisuudella ja pilkkeellä silmäkulmassa saa seuraa, vaikka ei olisikaan täydellisen näköinen.

Vierailija
90/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä miehet voivat olla aloitteellisia sinulle? Kukaan ei tule kotoa hakemaan, ja aika harva on aloitteellinen täysin random-tyypeille (pois lukien baarit). Kehonkielesi voi olla myös pidättyväistä, kiinnostuminen yleensä vaatii enemmän, tai vähemmän flirttiä.

Ulkonäkö tuskin on ongelma. Totta on, että kauniille on enemmän tarjontaa, mutta iloisuudella ja pilkkeellä silmäkulmassa saa seuraa, vaikka ei olisikaan täydellisen näköinen.

Töissä, kaveriporukoissa, illanistujaisissa, opiskeluissa, baarissa, kirjastossa jne..

Lukeeko jossain, etten olisi iloinen? Nauran ihmisten vitseille silloinkin, kun muut eivät naura.

Ap

Vierailija
91/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama...

N24

Vierailija
92/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette erittäin kiinnostavia.         Voitteko muuttaa jonnekkin muualle jos sieltä löytyisi jotain?

Vierailija
93/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on kyllä ihmetellä, ovatko nämä ketjut trollausta, kun niin säännöllisesti tulee sama vastaan, varsinkin viikonloppuisin. Ensin ihmetellään, miksi ketään ei löydy. Ketjun täyttyessä sitten paljastuu, että ap ei koskaan lähesty ketään, vaikka muuten kannattaa tasa-arvoa.

Enemmistö miesten lähestymisistä kohdistuu nuoriin jo siksikin, että 35-vuotiaan oletetaan jo olevan parisuhteessa ja korkeintaan etsivän pientä flirttiä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä aktiivisempi on sekä miehen että naisen oltava, jotta löytäisi jonkun. Hymyily ja silmien räpyttely ei enää riitä, jos se nyt koskaan oli tehokasta siihen, että miehet tulivat kuin tarjottimella.

Vierailija
94/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet mahdottoman rasittava tai ärsyttävä. Mielestäni sinusta kertoo paljon se, että kuvittelet hoikkuuden ja kunnollisuuden olevan jotain myyntivaltteja. Persoonalla on väliä, huumorilla, älykkyydellä jne. hohhoijaa taas. 

Vierailija
95/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko on kyllä ihmetellä, ovatko nämä ketjut trollausta, kun niin säännöllisesti tulee sama vastaan, varsinkin viikonloppuisin. Ensin ihmetellään, miksi ketään ei löydy. Ketjun täyttyessä sitten paljastuu, että ap ei koskaan lähesty ketään, vaikka muuten kannattaa tasa-arvoa.

Enemmistö miesten lähestymisistä kohdistuu nuoriin jo siksikin, että 35-vuotiaan oletetaan jo olevan parisuhteessa ja korkeintaan etsivän pientä flirttiä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä aktiivisempi on sekä miehen että naisen oltava, jotta löytäisi jonkun. Hymyily ja silmien räpyttely ei enää riitä, jos se nyt koskaan oli tehokasta siihen, että miehet tulivat kuin tarjottimella.

Eikö tämä yhtälailla koske miehiä? Miksi miehet eivät ole aktiivisia naisten suuntaan? Miksi yksikään mies ei pidä esim. minua niin kiinnostavana, että viitsisi vaivautua tekemään asioiden eteen jotain. "Mennäänkö kahville?" sopii yhtälailla miehen sekä naisen suuhun. Olen elämäni aikana tehnyt lähestulkoon kaikki aloitteet miesten suuntaan, jospa sieltä leiristä välillä kalasteltaisiin tänne päin..? Btw mistä tuo 35 vuoden ikä tähän putkahti?

Ap

Vierailija
96/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä yhtälailla koske miehiä? Miksi miehet eivät ole aktiivisia naisten suuntaan? Miksi yksikään mies ei pidä esim. minua niin kiinnostavana, että viitsisi vaivautua tekemään asioiden eteen jotain. "Mennäänkö kahville?" sopii yhtälailla miehen sekä naisen suuhun. Olen elämäni aikana tehnyt lähestulkoon kaikki aloitteet miesten suuntaan, jospa sieltä leiristä välillä kalasteltaisiin tänne päin..? Btw mistä tuo 35 vuoden ikä tähän putkahti?

Ap

Koskee se miehiäkin. Erona on vain se, että miehiä ei lähestytä juurikaan edes tosi nuorena, joten oppivat jo varhain, että itse on tehtävä aloitteet. Tuo 35 vuoden ikä putkahti viestiini vahingossa, koska käynnissä on toinen hyvin samantyylinen keskustelu, joka vilkkuu uusimpien viestien joukossa, siinä tuo ikä on mainittu.

Vierailija
97/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ruma naama

-pienet tissit

-lättäperse

-laihaläski

-lyhyet hiukset

-ärsyttävä luonne

-yh-äiti

-persu

-lihansyöjä

Mikäs viherpiiperö se täällä kirjoittelee. Persuus ja lihansyönti olisivat valtavia plussia, harmi vaan että kovin harvinaisia ominaisuuksia.

Vierailija
98/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene deittisovellukseen etsimään miestä. Nykyään varmaan aika vähän uskalletaan tehdä livenä aloitteita. Tottakai sinussa saattaa olla jokin vika joka vaikeuttaa miehen saamista mutta sitä on nyt tässä av:lla vaikea saada selville, ja jos tinderöit ahkerasti riittävän pitkään niin etköhän lopulta jotain löydä. 

Tinderissä miesten jutut on luokkaa "maistuuko maila?", seksiä siis löytää, mutta mitään järkevää ei. Deittisovellukset ei ole mua varten.

Ap

Okei, tässäpä se sitten paljastui. Miehet jakavat naiset kahteen laariin; pantavat ja seurusteltavat. Sun rima on nyt niin korkealla miesten suhteen että päädyt vain pantavien kategoriaan. Tämä on hyvin yleinen ongelma, useimmat naiset tajuavat sen jossain vaiheessa ja laskevat rimaa. Osa ei tajua koskaan ja vielä eläkkeellä ihmettelee yksinään että miten tässä näin kävi.

Vierailija
99/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei varmasti ole ulkonäössä. Yritä saada pilkettä ja flirttiä silmäkulmaan, miehet tykkää ilolinnuista ;) rennoista naisista, ei nalkuttajista.

Vierailija
100/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten voimme anonyymillä palstalla analysoida miksi tuntemattomat miehet eivät kiinnostu hoikasta ja kunnollisesta naisesta. Aika vähän tietoa mihin tarttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi