Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen nainen ei kiinnosta miehiä?
Perusasiat siis kunnossa: koulut käyty, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakkaa. Aktiivinen omalla kiinnostusalueellaan.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene deittisovellukseen etsimään miestä. Nykyään varmaan aika vähän uskalletaan tehdä livenä aloitteita. Tottakai sinussa saattaa olla jokin vika joka vaikeuttaa miehen saamista mutta sitä on nyt tässä av:lla vaikea saada selville, ja jos tinderöit ahkerasti riittävän pitkään niin etköhän lopulta jotain löydä.
Tinderissä miesten jutut on luokkaa "maistuuko maila?", seksiä siis löytää, mutta mitään järkevää ei. Deittisovellukset ei ole mua varten.
Ap
Okei, tässäpä se sitten paljastui. Miehet jakavat naiset kahteen laariin; pantavat ja seurusteltavat. Sun rima on nyt niin korkealla miesten suhteen että päädyt vain pantavien kategoriaan. Tämä on hyvin yleinen ongelma, useimmat naiset tajuavat sen jossain vaiheessa ja laskevat rimaa. Osa ei tajua koskaan ja vielä eläkkeellä ihmettelee yksinään että miten tässä näin kävi.
Mielestäni rima ei ole kovin korkealla, olen katsellut sillä silmällä ihan kaikeinlaisia miehiä. Tinderissä laitoin komeimmat suoraan vasemmalle, kun olisin saanut alemmuuskompleksin sellaisten kanssa. Ihan tavisten kanssa matchasin eikä mun kuvissakaan ollut mitään paljastelua tms. mikä olisi houkutellut ehdottelemaan heti kättelyssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko on kyllä ihmetellä, ovatko nämä ketjut trollausta, kun niin säännöllisesti tulee sama vastaan, varsinkin viikonloppuisin. Ensin ihmetellään, miksi ketään ei löydy. Ketjun täyttyessä sitten paljastuu, että ap ei koskaan lähesty ketään, vaikka muuten kannattaa tasa-arvoa.
Enemmistö miesten lähestymisistä kohdistuu nuoriin jo siksikin, että 35-vuotiaan oletetaan jo olevan parisuhteessa ja korkeintaan etsivän pientä flirttiä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä aktiivisempi on sekä miehen että naisen oltava, jotta löytäisi jonkun. Hymyily ja silmien räpyttely ei enää riitä, jos se nyt koskaan oli tehokasta siihen, että miehet tulivat kuin tarjottimella.
Eikö tämä yhtälailla koske miehiä? Miksi miehet eivät ole aktiivisia naisten suuntaan? Miksi yksikään mies ei pidä esim. minua niin kiinnostavana, että viitsisi vaivautua tekemään asioiden eteen jotain. "Mennäänkö kahville?" sopii yhtälailla miehen sekä naisen suuhun. Olen elämäni aikana tehnyt lähestulkoon kaikki aloitteet miesten suuntaan, jospa sieltä leiristä välillä kalasteltaisiin tänne päin..? Btw mistä tuo 35 vuoden ikä tähän putkahti?
Ap
Miten voimme anonyymillä palstalla analysoida miksi tuntemattomat miehet eivät kiinnostu hoikasta ja kunnollisesta naisesta. Aika vähän tietoa mihin tarttua.
Tää aloitushan on suora kopio vastaavasta miehen aloittamasta ketjusta :D
Jos nainen tekee aloitteen miehelle on onnistumisprosentti lähes 100.
Jos mies tekee aloitteen naiselle on onnistumisprosentti lähes 0.
Eli valkkaat vaan sopivanoloisen miehen ja teet hänelle aloitteen, jonka jälkeen sinulla on lähes varmasti kumppani. Täytyy vain vaivautua tekemään se aloite.
Omar Baba kirjoitti:
Ei todellakaan ole :D Missähän maailmassa oikein elät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseisen naisen vartalo ei vetoa miehiin. Hoikkuus yksinään ei ole iso myyntivaltti, naisellinen vartalo sen sijaan on.
Totta tämä. Jos kroppa on ruman mallinen (kuten esim. minulla), siinä ei hoikkuus eikä treenaaminenkaan paljoa auta. Jos vielä kasvot ovat lisäksi rumat (kuten esim. minulla), eipä siinä kovin hyviin miehiin ole mahiksia. Ulkonäöllä on merkitystä ja joka muuta väittää, on sokea tai valehtelee.
Kyllä tuo on totta että hoikan samanikäisen/nuoremman naisen aloitteella on suuri todnäk onnistua jos ei lähesty top10% miehiä.
Omar Baba kirjoitti:
Jos mies tekee aloitteen naiselle on onnistumisprosentti lähes 0.
Eli valkkaat vaan sopivanoloisen miehen ja teet hänelle aloitteen, jonka jälkeen sinulla on lähes varmasti kumppani. Täytyy vain vaivautua tekemään se aloite.
Kerropa miksi mun tinderissä on kymmenittäin aloituksia miehille, joista yksikään ei ole vaivautunut vastaamaan? N
Vierailija kirjoitti:
Omar Baba kirjoitti:
Ei todellakaan ole :D Missähän maailmassa oikein elät?
Ap
Ilmeisesti ajattelee että naiset tekisivät aloitteen jollekin peräkammarin pertsalle. Ehkä silloin onnistumisprossa olisikin lähelle sataa.
Omar Baba kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä millaiselle miehelle tekee aloitteen, tietenkin. Itse osaan jo päällepäin arvioida miehestä, mikä se onnistumisprosentti olisi. Se on aina joko 100 tai 0, mitään välimuotoa ei oikein ole. Ensimmäisen ryhmän helpot miehet eivät ihan pokkeuksetta kiinnosta minua, jälkimmäisiä en yritä sillä tiedän itsekin, ettei mitään mahdollisuuksia olisi.
Jos et kelpaa kellekkään, niin sitten pitää vain oppia olemaan ilman kumppania ja lopettaa se haaveilu seurustelusta. Kaikilla ei vain ole siihen mahdollisuutta koskaan. Pitää tiedostaa se ja tyytyä elämään ilman kumppania.