Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen nainen ei kiinnosta miehiä?
Perusasiat siis kunnossa: koulut käyty, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakkaa. Aktiivinen omalla kiinnostusalueellaan.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko isot tisut?
Ei tietenkään voi olla, ellei niitä ole kirurgin pöydältä haettu. Hoikalla ei ole rasvakudosta, siis ei myöskään tissejä tai isoa pyllyä.
Öhh ok, kerro se mun 60H tisseille, ei ne minusta pienet ole. Bmi alle 19. Ja peppukin on hyvän muotoinen. Mun tissit ei juuri rasvasta koostu, ne on aina ollut samankokoiset. Paitsi imettäessä, kun oli maitoa lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, ettet kiinnosta miehiä?
Täytyy hankkiutua tilanteisiin, joissa tutustuu itseä kiinnostaviin potentiaalisiin seurustelukumppaneihin ja joissa aloitteenteko on helppoa.
Päättelen siitä, että miehet ei lähesty. "Kiinnostunut mies kyllä tekee aloitteen."
Ap
Lähestytkö itse miehiä?
"Kiinnostunut nainen kyllä tekee aloitteen."
Vierailija kirjoitti:
Olet liian täydellinen. Lihavat antaa helposti koska eivät saa usein ja moni luottaa siihen ettei lihava tai huonokroppainen voi jättää koska ei saisi uutta kumppania kuitenkaan.
N18 175cm/52kg ja C-kuppi, käyn salilla ja olen muodokas mutta eipä miehet kiinnostu
Kyllä taitaa olla puheidesi perusteella vika jossain muualla kuin ulkonäössä... Ikävä luonne karkottaa kaikki.
Ehkä et vaan huomaa / noteeraa sellaisten miesten, joista et ole itse kiinnostunut, lähestymisyrityksiä tai ihailevia katseita.
Minä olen hoikka ja kiltti nainen ja vedän puoleeni sellaisia miehiä, joista en ole kiinnostunut, kuten päihdeongelmaiset ja pelimiehet, joilla on laaja naisverkosto erilaisia. hoitoja...
Mene deittisovellukseen etsimään miestä. Nykyään varmaan aika vähän uskalletaan tehdä livenä aloitteita. Tottakai sinussa saattaa olla jokin vika joka vaikeuttaa miehen saamista mutta sitä on nyt tässä av:lla vaikea saada selville, ja jos tinderöit ahkerasti riittävän pitkään niin etköhän lopulta jotain löydä.
Vierailija kirjoitti:
-ruma naama
-pienet tissit
-lättäperse
-laihaläski
-lyhyet hiukset
-ärsyttävä luonne
-yh-äiti
-vihervasemmistolainen-feministi
-tatuoitu
-tupakoiva
En ole vihervasemmistolainen, feministi kyllä (minkälainen nainen ei kannata naisten olojen parantamista??), tatuointeja ei ole enkä myöskään tupakoi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene deittisovellukseen etsimään miestä. Nykyään varmaan aika vähän uskalletaan tehdä livenä aloitteita. Tottakai sinussa saattaa olla jokin vika joka vaikeuttaa miehen saamista mutta sitä on nyt tässä av:lla vaikea saada selville, ja jos tinderöit ahkerasti riittävän pitkään niin etköhän lopulta jotain löydä.
Tinderissä miesten jutut on luokkaa "maistuuko maila?", seksiä siis löytää, mutta mitään järkevää ei. Deittisovellukset ei ole mua varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ruma naama
-pienet tissit
-lättäperse
-laihaläski
-lyhyet hiukset
-ärsyttävä luonne
-yh-äiti
-tatuoitu
-tupakoiva
En ole vihervasemmistolainen, feministi kyllä (minkälainen nainen ei kannata naisten olojen parantamista??), tatuointeja ei ole enkä myöskään tupakoi.
Ap
Tuossapa iso ongelma. Nykyfeminismi on synonyymi miesvihalle, koska tasa-arvo on saavutettu jo kauan sitten. Tasa-arvoa kannattavat jotakuinkin kaikki suomalaiset, paitsi -istit ja -imit.
Millainen vaatetyyli sinulla on? Kannattaako vaihtaa koko vaatekaapin sisältöä jos on vanhanaikainen ja vaihtaa sen ajankohtaisiin vaatteihin? Ei miehet halua olla mummon näköisten naisten kanssa.
Mitä jos lähestyisit miehiä jonkin harrastuksen tms kautta? Ei heti tarvitse pyytää treffeille vaan vähän flirttailet ja olet kiinnostunut hänestä niin eiköhän luonnollisesti ala edetä :)
N26
Odotat siis kotona miesten tulevan hakevan sinut. Ainakin ketjun perusteella et käy missään mistä miehet sinut löytäisivät
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lähestyisit miehiä jonkin harrastuksen tms kautta? Ei heti tarvitse pyytää treffeille vaan vähän flirttailet ja olet kiinnostunut hänestä niin eiköhän luonnollisesti ala edetä :)
N26
Ylivoimaisesti paras neuvo tässä ketjussa.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ruma naama
-pienet tissit
-lättäperse
-laihaläski
-lyhyet hiukset
-ärsyttävä luonne
-yh-äiti
-tatuoitu
-tupakoiva
Ap
Tuossapa iso ongelma. Nykyfeminismi on synonyymi miesvihalle, koska tasa-arvo on saavutettu jo kauan sitten. Tasa-arvoa kannattavat jotakuinkin kaikki suomalaiset, paitsi -istit ja -imit.
En ole ikinä ymmärtänyt miksi miehelle on niin vaikeaa se että nainen on yhtä arvokas ihminen kuin hänkin. Sitähän feminismi ajaa. Ymmärrän että alempiarvoisen eläimeksi luokiteltavan orjan menetys riepoo, mutta luulisi jo nyt siihen tottuneen että nainenkin on ihminen.
Mene mukaan harrastusryhmiin, jossa on enemmän miehiä ja joissa on mahdollisuus keskustella. Kun alkaa hahmottua, ketkän on sinkkuja, niin pyydä mielenkiintoisinta kahville.
Vierailija kirjoitti:
N26
Mutta kun ei oj lähesty miehiä. Miesten pitää lähestyä häntä jos ovat kiinnostuneita. Yksi tuolla kysyi oj:n harrastuksia, ilmeisesti niitä ei ole kun ei vastannut kysymykseen.
Hoikka ja kunnollinen ei kyllä paljoa kerro, vaikka lisäisit sinulla olevan pitkät hiukset. Vähän sama kuin miehille sanotaan aina palstan kelpaus ketjuissa, ettäå peseydy ja ehjät vaatteet tai miten se menikään. Eihän se että perusasiat on kunnossa tee kenestäkään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ruma naama
-pienet tissit
-lättäperse
-laihaläski
-lyhyet hiukset
-ärsyttävä luonne
-yh-äiti
-tatuoitu
-tupakoiva
Ap
Feministit on sellaisia hörhöjä että parempi pysyä kaukana niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Mutta kun ei oj lähesty miehiä. Miesten pitää lähestyä häntä jos ovat kiinnostuneita. Yksi tuolla kysyi oj:n harrastuksia, ilmeisesti niitä ei ole kun ei vastannut kysymykseen.
Mun harrastukset on sellaisia, ettei niihin liity muita ihmisiä.
Ap
Pienentää huomattavasti chaanssia.