Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen nainen ei kiinnosta miehiä?

Vierailija
16.10.2021 |

Perusasiat siis kunnossa: koulut käyty, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakkaa. Aktiivinen omalla kiinnostusalueellaan.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on vittumainen luonne.

Vierailija
62/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lähestyisit miehiä jonkin harrastuksen tms kautta? Ei heti tarvitse pyytää treffeille vaan vähän flirttailet ja olet kiinnostunut hänestä niin eiköhän luonnollisesti ala edetä :)

N26

Tätä olen yrittänyt useasti. Ei ala edetä, jos en tee itse aloitetta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lähestyisit miehiä jonkin harrastuksen tms kautta? Ei heti tarvitse pyytää treffeille vaan vähän flirttailet ja olet kiinnostunut hänestä niin eiköhän luonnollisesti ala edetä :)

N26

Mutta kun ei oj lähesty miehiä. Miesten pitää lähestyä häntä jos ovat kiinnostuneita. Yksi tuolla kysyi oj:n harrastuksia, ilmeisesti niitä ei ole kun ei vastannut kysymykseen.

Mun harrastukset on sellaisia, ettei niihin liity muita ihmisiä.

Ap

No sitten en ihmettele jos ketään ei löydy. Sano vielä että teet etätöitä etkä käy koskaan missään, jossa näkisi muita ihmisiä

Vierailija
64/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: ehkä olet vain tylsä, mitäänsanomaton.

Toisekseen mainitset: "aktiivinen omalla kiinnostusalueellaan". Kiinnostaako sinua muiden ihmisten kiinnostuksen kohteet? Kuunteletko Miesten juttuja siitä, mikä heitä kiinnostaa? Tässäkin voi olla syy. Ihmiset pitävät ylettömästi siitä, kun heitä kuunnellaan.

Jos keskityt pelkästään ulkonäköön ja itseesi, se voi antaa kuvan ettei tilaa ole toiselle osapuolelle. Lisäksi se voi houkutella tietyn tyyppisiä miehiä, joita ei välttämättä kiinnosta sinä itse, vaan mitä hyötyä sinusta voisi olla heille.

Vierailija
65/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

No mikset tee sitä aloitetta?

Jos se toinen on ujo, epävarma tai pelkää jotain meetoota.

Vierailija
66/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, ettet kiinnosta miehiä?

Täytyy hankkiutua tilanteisiin, joissa tutustuu itseä kiinnostaviin potentiaalisiin seurustelukumppaneihin ja joissa aloitteenteko on helppoa.

Päättelen siitä, että miehet ei lähesty. "Kiinnostunut mies kyllä tekee aloitteen."

Ap

No tässähän se syy sitten on

ohis

Vierailija
67/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä kuin joku edellinen tuolla, että olet liian täydellinen ja ns. kriteerit korkealla niinkuin kuuluukin olla. Suomalainen mies on usein huonolla itsetunnolla varustettu eikä kestä kaunista ja menestyvää naista. Sun ongelma on se että mistä löydät jonkun vielä menestyneemmän / rikkaamman miehen, jonka ei tarvitse tuntea huonommuutta sun seurassa. Katsele ulkomailta myös, löytyy hyviä tyyppejä.

Vierailija
68/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ruma naama

-pienet tissit

-lättäperse

-laihaläski

-lyhyet hiukset

-ärsyttävä luonne

-yh-äiti

-persu

-lihansyöjä

Näistä osuu vain kaksi.

Ap

Lihansyöjä ja pienet tissit?

Vierailija
69/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Jos on niin reppana ettei osaa erotella normaalia lähestymistä seksuaalisesta ahdistelusta niin kannattaa pysyä ihan vaan kotona.

Vierailija
70/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ydin lienee siinä, ettei Ap lähesty miehiä, näytä kiinnostustaan tai tee aloitteita.

Jos tätä käytöstä muuttaa, niin alkaa varmaan kantamaan hedelmää.

Vierailija
71/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä kuin joku edellinen tuolla, että olet liian täydellinen ja ns. kriteerit korkealla niinkuin kuuluukin olla. Suomalainen mies on usein huonolla itsetunnolla varustettu eikä kestä kaunista ja menestyvää naista. Sun ongelma on se että mistä löydät jonkun vielä menestyneemmän / rikkaamman miehen, jonka ei tarvitse tuntea huonommuutta sun seurassa. Katsele ulkomailta myös, löytyy hyviä tyyppejä.

Ethän sä edes tiedä, mitä oj tekee työkseen tai minkä näköinen on (muuta kuin hoikka).

Vierailija
72/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä on paljon itsevarmoja, kohteliaita miehiä. Vaikea olisi uskoa että hyvä mies ei kestä menestyvää naista

Vierailija
73/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Jos on niin reppana ettei osaa erotella normaalia lähestymistä seksuaalisesta ahdistelusta niin kannattaa pysyä ihan vaan kotona.

Hauku vaan reppanaksi, mutta ei ole taviksellekaan ihan helppo tietää, mitä nykyään voi tehdä ja mitä ei jottei joku mieltänsä pahoittaisi. Ja sitten täällä itketään kun ei tehdä aloitteita, kun miestenhän ne tietysti pitäisi tehdä, mutta ehdottomasti ei saa olla vähääkään kömpelö.

Vierailija
74/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isot tisut?

70D tai 65E. Eli ei ole.

Ap

Kyllähän nuo ovat isot, todella isot. Miehet eivät tajua koistakaan mitään.

Vierailija
75/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia miehiä lähestyt? Mieti vaikka edellistä 10 miestä, joita olet lähestynyt ja sitä onko heissä ollut jotain samanlaista.

En lähesty. Olen tasaisen kiva ja hymyilevä kaikille.

Ap

Tämä kuulostaa vähän siltä että keskityt siihen ettet vain itse millään lailla vaikuttaisi kenestäkään kiinnostuneelta.

Vierailija
76/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ydin lienee siinä, ettei Ap lähesty miehiä, näytä kiinnostustaan tai tee aloitteita.

Jos tätä käytöstä muuttaa, niin alkaa varmaan kantamaan hedelmää.

Näytän kiinnostuksen, miehet eivät vaan ole niin kiinnostuneita, että näkisivät vaivaa asioiden etenemisen suhteen. Olen tehnyt elämäni aikana lähes kaikki aloitteet (ja saanut myös useat pakit).

Ap

Vierailija
77/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Jos minäkin olen ujo, epävarma ja pelkään metoota?

Ap

Vierailija
78/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Juuri äsken sanoit että harrastat vain sellaista missä ei ole muita ihmisiä. Alan haistaa jonkinlaista trollausta tässä...

Vierailija
79/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isot tisut?

70D tai 65E. Eli ei ole.

Ap

Kyllähän nuo ovat isot, todella isot. Miehet eivät tajua koistakaan mitään.

Suurin osa ihmisistä on ihan pihalla rintaliivien kokomerkinnöistä, sekä naiset, että miehet. Mun rintoja on arvosteltu ja kommentoitu niin paljon, että tiedän niiden olevan pienet.

Ap

Vierailija
80/111 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Jos minäkin olen ujo, epävarma ja pelkään metoota?

Ap

Taidat olla pelkkä trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme