Mikä on mielestäsi parasta menkoissa?
Mun mielestä se, että silloin saa viikkovapaan seksistä. Jess!!! :-)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:04"]
Se, kun tietää mielialan lähtevän siitä taas nousuun. Nimim. viikko ennen menkkoja olen Raivotar.
[/quote]
kannattaisko syödä vähän terveellisemmin ettei kärsisi niin pahoista pms-oireista?
Se, että kohta menkkojen loppumisen jälkeen tulee taas ovia ja silloin panettaa ihan hurjana.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:11"]
Se, että kohta menkkojen loppumisen jälkeen tulee taas ovia ja silloin panettaa ihan hurjana.
[/quote]
Panetko ovia? :D
Niiden loppuminen.
Ja tieto siitä, ettei ole tod näk raskaana ja kohtu ynnä muut roippeet toimivat ilmeisesti normaalisti.
Varmaan se, ettei todennäköisesti Ole raskaana eikä tarvi huolestua elimistön toiminnasta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:04"]
Se, kun tietää mielialan lähtevän siitä taas nousuun. Nimim. viikko ennen menkkoja olen Raivotar.
[/quote]
kannattaisko syödä vähän terveellisemmin ettei kärsisi niin pahoista pms-oireista?
[/quote]
läskit alapeukuttaa!
Tuntuu, että 'puhdistuu', tietää ettei oo raskaana ja sit lähtee kaikki turvotus kropasta, näyttää kiinteemmältä ja niiden jälkeen on niin kova panetus viikon verran ja mehut roiskuu!
Se, kun ne loppuu? :) No kun menkat kerran ovat olemassa, niin onhan se tavallaan aina helpotus, kun alkavat. Silloin tietää, että kroppa toimii ainakin suht normaalisti. Mieluummin totta kai valitsisin naisen elämän ILMAN menkkoja.