Kuinka isotissisen naisen pitää VÄH. olla, että voit kuvitella seurustelevasi?
Kommentit (75)
D-kuppi on aika hyvä. Sen alle ei ole Nainen ISOLLA N:llä :)
Ei kuppikoolla ole niin merkitystä. Tykkään jos naisella on karvaiset rinnat.
B-kuppi voi mennä jos nainen on muuten täydellinen.
Vähintään A, tai jois ei olisi edes sitä, niin muut ominaisuudet voivat kompensoida. 41vm
Ihanteeni on siro ja pienirintainen nainen.
Vakava vastaus: D on minimi. Naiset vaativat mieheltä pituutta, vastaavasti pitäisi naiselta löytyä rinnoissa kokoa. Totta puhuakseni D on sekin vähän sääliä herättävän pieni koko, ihanne olisi jotain F-G-kupista alkaen. A-kuppi herättää säälin, B-kuppi vituttaa ja C-kuppi haukotuttaa. D on vähän että hyvät mutta voisi ne isommatkin olla.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:18"]Ihanteeni on siro ja pienirintainen nainen.
[/quote]
Sanoo nainen tai pedofiili.
Ainoastaan täysin "tissittömät" naiset rajaan ehdottomasti ulos.
Kerran olen nähnyt naisen, jolla oli suurinpiirtein oikeasti vain nännit! Tuntui oudolta ja kiusalliselta. En tiennyt olisiko niitä pitänyt koskea tai suudella... ei tehnyt mieli, mutta ajattelin, että pahastuukohan nainen jos en huomioi niitä ja toisaalta onko parempi olla kiinnittämättä niihin mitään huomiota jos hän on niistä epävarma :/
B-kuppi :3 Mielellään pinkit, pienet nännit. Itsellä 70E.
Hohhoijaa taas. Tietääkö ihmiset täällä mikä ero on esim 65D ja 90D liiveillä? Se pelkkä D ei kerro koosta mitään. Itsellä 70H, olen hoikka ja lyhyt. Kuitenkin lantio ja tissit ovat omaan kokooni nähden huomattavat. Avopuoliso vitsailee välillä että voin lyödä sen tajuttomaks näillä tisseillä. Mutta tissien ei pitäis koskaan olla seurustelun kriteeri
13, ei se mene näille jakeluun, vaikka kuinka hokisit. D-kuppi on D-kuppi ja pitäisi vain tietää mitä kukakin sillä tarkoittaa.
... mikähän koko on D-kuppi?
Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että 70D, 85D, 95D, 105D ja 120D jne... ovat kaikki eri kokoja!
Kirjain ei kerro juuri mitään. Mulla 70D enkä todellakaan ole mikään povipommi. Yhdet liivit on jopa 65E, kuulostaa varmaan tosi ambersoneilta mitä ne ei tosiaankaan ole.
Jos C:n yli menee, ei kelpaa enää mulle. B on paras, pidän hoikista ja pikkuisista naisista.
Riippuu muusta koosta. Hoikalla C on hyvä, D kelpaa myös jos kantaja on laiha, isoa naista ei pelasta isotkaan tissit
70D, 75C, 80B, 85A ovat suunnilleen saman kokoisia tissejä, ympärys vain on eri.
Joo tosiaan, täälä 65F ja se on kupiltaan samankokoinen kuin 80C. Nuo eivät vain ympärykseltään pysy päällä.
Mieluummin A-kuppi kuin järkyttävät lollot.
t. lesbo
C-kuppi. Sen alle kaikki ovat surkeita lautoja.