Kuinka isotissisen naisen pitää VÄH. olla, että voit kuvitella seurustelevasi?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:51"]
Sanomattakin selvää, että tässä keskustelussa siis puhutaan muuten kauniista ja hyväperseisestä naisesta. nyt siis vaan keskustelu siitä, että jos muuten kiintee pysty fitness perse ja tiukka uuma plus kauniit kasvot, nii, mikä on se oikee rintakoko.
[/quote]
Ei taidettu määritellä millainen perse, uuma ja kasvot seurustelun kohteella on. On puhuttu vain rinnoista.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:51"]Sanomattakin selvää, että tässä keskustelussa siis puhutaan muuten kauniista ja hyväperseisestä naisesta. nyt siis vaan keskustelu siitä, että jos muuten kiintee pysty fitness perse ja tiukka uuma plus kauniit kasvot, nii, mikä on se oikee rintakoko.[/quote]
Minusta rintojen koko on hyvä olla sopusoinnussa muuhun ruumiinrakenteeseen. Hoikalle ja urheilulliselle naiselle sopii pienehköt rinnat, A tai B on OK. Minun ihanne on kauttaaltaan hieman pyöreämpi nainen, ja sellaiselle sopii isommat rinnat. Mutta ei niin pieniä rintoja ole, että raakkaisin niiden takia muuten kiinnostavan naisen. Luonnottomat silikonipuolipallot voisivat tuollaiseenkin äärimmäisyyteen johtaa, tosin sellaisia asentelevat niin eriluonteiset naiset, että kiinnostumattomuus on takuulla molemminpuolista.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:51"]Sanomattakin selvää, että tässä keskustelussa siis puhutaan muuten kauniista ja hyväperseisestä naisesta. nyt siis vaan keskustelu siitä, että jos muuten kiintee pysty fitness perse ja tiukka uuma plus kauniit kasvot, nii, mikä on se oikee rintakoko.[/quote]
Minusta rintojen koko on hyvä olla sopusoinnussa muuhun ruumiinrakenteeseen. Hoikalle ja urheilulliselle naiselle sopii pienehköt rinnat, A tai B on OK. Minun ihanne on kauttaaltaan hieman pyöreämpi nainen, ja sellaiselle sopii isommat rinnat. Mutta ei niin pieniä rintoja ole, että raakkaisin niiden takia muuten kiinnostavan naisen. Luonnottomat silikonipuolipallot voisivat tuollaiseenkin äärimmäisyyteen johtaa, tosin sellaisia asentelevat niin eriluonteiset naiset, että kiinnostumattomuus on takuulla molemminpuolista.
[/quote]
Minkäslainen nainen ne silikonit laittaa mielestäsi? Ihan mielenkiinnosta kysyn ;) Mitä tekee työkseen ja vaikka harrastaa, tai mistä on kiinnostunut?
Ympärys alle 75 ja kuppi vähintään c.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:51"]Sanomattakin selvää, että tässä keskustelussa siis puhutaan muuten kauniista ja hyväperseisestä naisesta. nyt siis vaan keskustelu siitä, että jos muuten kiintee pysty fitness perse ja tiukka uuma plus kauniit kasvot, nii, mikä on se oikee rintakoko.[/quote]
[/quote]
Mitäpä tuohon voisi enää lisätä. :) Toisilla vaan on noita reunaehtoja vaikka muille jakaa.
M40
Rintojen koko ei koskaan ole ollut minulle mikään kriteeri seurustelulle.
M49
Isommat kuin mulla. Voisi iskeä molemminpuolinen itsetuntokriisi, jos mulla olisi isommat. Paljon tuohon ei vaadita :)
m39
Vaimolla saa olla mitä on, tyttöystäville sellainen kouraansopiva on hyvä. Riippuu aika paljon kyllä miten niitä kantaa, käyttää ja näyttää.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:13"]Minkäslainen nainen ne silikonit laittaa mielestäsi? Ihan mielenkiinnosta kysyn ;) Mitä tekee työkseen ja vaikka harrastaa, tai mistä on kiinnostunut?[/quote]
Suurin osa silikonit laittavista naisista on erittäin ulkonäkökeskeisiä ja/tai erittäin epävarmoja ja tyytymättömiä ulkonäköönsä. Kumpikin on luonteenpiirteitä, joita minä pidän erittäin ikävänä. Paljon ikävämpänä kuin vaikka sitä, että poikkeaa ulkonäöltään yleisistä kauneusstandardeista. Tuollaiset ihmiset pitävät epäilemättä minun resupekkamaista piittaamattomuutta ulkonäöstä yhtä luotaantyöntävänä.
En minä sanonut, että silikonitkaan ovat absoluuttinen este. Ehkä ne räikeämmätkin sietäisi, jos nainen olisi luonteeltaan sopiva. Jos se vaikka olisi ollut joku nuoruudenhullutus ja nainen olisi aikuistuessaan "järkiintynyt". Mutta käsittääkseni nuo ottavat yleensä elämää hankaloittavat muovipallot pois rinnoistaan.
D75 ja naimisissa 175cm pitkän (lyhyen?) miehen kanssa. Ja mun tissit on kuulemma liian isot, mutta se ei haittaa kun on hyvä perse...
16v. Kakarat välittää niistä tissien koosta. Aikuinen mies arvostaa tissejä ku tissejä. Tosin niitä pinnallisia ihmisiä on miehissä että naisissa. En voi tajuta kuka oikeesti valitsee seurustelu kumppanin perusteella: tissien koko, pituus, vehkeen koko yms.. mä aina seurustelen miehen kanssa ketä rakastan kaikkine vikoineenkin. Ja niin rakastaa mun mieskin mua vaikka mulla oisi A-kuppikin.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:38"]
... mikähän koko on D-kuppi?
Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että 70D, 85D, 95D, 105D ja 120D jne... ovat kaikki eri kokoja!
[/quote]
Niin, naiset vain pitää niitä kääreitten kokona, sehän on suhteellista. Jos numero on 120 niin kahvikuppi olis mitätön siinä leveydessä. numerolla 70 se kahvikuppi on jo näkyvä muhkura. Tässä se kahvikuppi on aina samankokonen.
Kauempaa kattoen se kirjain näyttää suhteessa koon runkoon verrattuna.
Kirjaimesta viis, mutta ympärys alle 75. Lihava nainen ei kiihota.
Sanomattakin selvää, että tässä keskustelussa siis puhutaan muuten kauniista ja hyväperseisestä naisesta. nyt siis vaan keskustelu siitä, että jos muuten kiintee pysty fitness perse ja tiukka uuma plus kauniit kasvot, nii, mikä on se oikee rintakoko.