MIKSI mä en saa miestä??
Oon ollu yh jo kauan. Erostani olen päässyt ylitse enkä ole edes katkeroitunut miehille (tai elämälle.. ;)). Olen ihan normaalinnäköinen, minua on kehuttu kauniiksi moneltakin taholta. Minulla on myös paljon ystäviä ja tulen ihmisten kanssa toimeen. Joten luonteessakaan tuskin mitään suurempaa vikaa on. Kauniimmin minua on kuvannut eräs miespuolinen ystäväni: " miten noin upea nainen voi olla vapaana.."
Huoh. Niinpä niin. Sen kun tietäis.
Mielestäni mulla ei ole edes liian suuret vaatimukset miehen suhteen, vaikka tosin ihan ketä tahansa en elämääni huolikaan. Tahdon tavallisen, kunnollisen ja vastuuntuntoisen miehen rinnalleni. Mut kun semmoisia ei ole, tai ne on varattuja. Tai jos on, niin ne ei kiinnostu musta.
Mikä mussa on vikana kun en tunnu saavan kuin joko seksiseuraa tai sitten vain kavereita miehistä??
Kommentit (51)
Eikä uuden puolison tarvitse niihin lapsiin RAKASTUA.
Vierailija:
haet. Jos haet ikäluokasta 35+, niin sitoutumiskyvyttömien ja muiden luusereiden suhteellinen osuus on jo kasvanut melkoisen suureksi.Yh-kaupassa tulevat mukana ne lapset. Kuten sanottua, niitä saatta joutua vähän kauppaamaan sille vkl-isällekin. Ja silti - kun kuulen sanan yh-äiti, mieleeni eivät tule rakkaus, seksi ja hellyys vaan riita, ero ja elatusmaksut. Capiche?
Näen ihmisen, joka ei ole pystynyt pelastamaan kenties elämänsä tärkeintä suhdetta. Tiedän - ei ole pystynyt se toinenkaan puoli. Mutta minäpä en olekaan kiinnostunut hänestä.
Ja tällä hetkellä taitaa uusista avioliitoista päätyä 50% eroon...
No entä jos nainen on lastensa YHTEISHUOLTAJA, mitä sitten?
Yleensähän yksinhuoltajuus siis tarkoittaa sitä, ettei lasten isä ole lastensa huoltaja.
Ja heti te innostutte viisastelemaan, ettei kaikki yh:t ole sellaisia. No eihän niin kukaan väittänytkään, ja aina on poikkeuksia kuten kaikissa asioissa on. Mutta miksi tuhlata aikaansa poikkeuksien etsimiseen? Ette edes halua ymmärtää miehen pointtia, vaikka hän sen aivan selvästi ilmaisi. Yrittäkää vähän!
jos jo etukäteen rajoittaa mahdollisuuksiaan kovin paljon, ettei " tuhlaa aikaa" ...
Itse ainakin olen periaatteessa avoin kaikelle, en ole niin kiireinen!! :)
vapaita 30+ naisia on huomattavasto enemmän kuin miehiä.
pitää mennä sinne missä on miehiä!
etsi sellaisia harrastuksia itsellesi missä on miehiä. ravintolasta on vaikea löytää miestä. kukaan ei tule luoksesi, vaan sinun täytyy mennä sinne missä miehiä on.
Vaikka hän kuinka " olisi keskustellut kavereidenkin kanssa" . Tässäkin keskustelussa unohtuu taas se, että eronnut nainen EI OLE sama kuin yh. Itse olen eronnut, lapset yhteishuollossa, ja kyllä on miestarjontaa riittänyt. Kaikki miehet eivät ajattele noin. Itse olen törmännyt ainoastaan yhteen sellaiseen tapaukseen. Useimmille on täysin ok, että on lapsia. Jopa joillekin itseäni nuoremmille lapsettomille miehille. Väitän kyllä tietäväni tämän asian paremmin kuin tässä ketjussa kirjoitellut mies - sen verran monelta mieheltä itseltäänkin olen tämän kuullut. Hän lienee joku kaksvitonen, itselläni on ikää yli 30 ja tässä iässä eivät useimmat miehetkään ole enää niin ulkokultaisia, että vaatisivat, ettei naisella saa olla minkäänlaista menneisyyttä.
Sitä en myöskään ymmärrä miksi sitä seurustelukumppania tarvitsisi tavata lasten läsnäollessa, joten millähän tavalla ne lapset siinä sitten haittaavat. Itse treffailen miehiä aina ehdottomasti ilman lapsia. Eivät lapset edes tiedä näistä asioista. Ainoastaan yksi mies on päässyt " seuraavalle tasolle" , eli saanut tavata lapseni, ja nyt katsotaan mitä tästä kehittyy.
Ap:n ongelmaan en osaa sanoa poppakonstia. Ei se niin helppoa ole koskaan, jos on vaatimuksia, ja tottakai niitä pitääkin olla. Omasta mielestäni tässä iässä rima on korkeammalla kuin nuorempana, koska nyt jo tietää mitä haluaa. Ja saa ollakin!
En mä mieti todennäköisyyksiä, koska on aika epätodennäköistä, että todennäköisyydet kasautuvat siihen yhteen yksilöön. Oli ne sitten " myönteisiä" tai " kielteisiä" juttuja.
Tottakai voi olla epäilyjä, varsinkin jos keskustellessa tuntuu ettei kaikki oikein matchaa.
Siis kyllä mä tietysti sen verran raakaan pois heti kättelyssä, että en tutustu lapsensa hylänneihin huumeita käyttäviin, peruskoulun keskeyttäneisiin linnakundeihin. Vaikka heillä voisi ainakin oman äitinsä silmissä olla " kultainen sydän" .
Lapset eivät ole mikään haitta niinkuin joku fiksu sanoi. Jos toinen ei ole tosissaan, ne ovat, mutta sillähän se sitten selviää onko toisesta kunnon suhteeseen. Sen olen yksinhuoltajana huomannut, että seurusteluaika jää liian lyhyeksi. Kamppeet muuttavat vähän liian nopeasti yhteen osoitteeseen... Äitinä kun on vaikea olla koko ajan " vapaalla" . Käydä kahvilla, kaljalla, leffassa tai muuta, mitä ns. normaali nuoripari tekee. Mutta takuulla löydät elämäsi prinssin. Nauti elämästä ja keskity lapsiin, ystäviin ja itseesi, elämäniloinen nainen on paljon viehättävämpi kuin epätoivoinen, epävarma ja pakonomaisesti sitoutumista odottava nainen. Anna miesten valloittaa sinut ja ole itsevarma itsestäsi. Pian sulla on jonoa oven takana =)
Voiko typerämpää olla! Joku ylempi taho kun on asian järjestänyt asiat niin fiksusti, että jokaisella lapsella on isä jo ihan syntyessään. Kyllä miehet on typeriä!
Vierailija:
mä oikeesti uskon siihen, että en voisi olla sellaisen miehen kanssa suhteessa, jolla noin voimakkaat ennakkoluulot ajaisivat oman vaiston ja fiiliksen edelle. Olen tehnyt elämässä paljon sellaisia valintoja, jotka voivat kuulostaa vallan epäsopivilta ja epäsovinnaisilta.
terveisin onnellisesti seurusteleva yh-äiti, jonka nyksä ei ajatellut että yksinhuoltajissa on automaattisesti jotain vikaa ja että me kaipaisimme vain elättäjää (=lompakkoa + taloudenhoitajaa) rinnalleni...