Saako kananmunia syödä päivittäin?
Kommentit (29)
Ota tuosta selvää, kun joka toinen päivä suositukset ovat erilaisia. Ehkä vaan kannattaa syödä mikä hyvältä tuntuu, kuolee sitä kuitenkin.
Itse syön valkuaista joka päivä ja keltuaista ehkä kerran viikossa..
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:38"]Ota tuosta selvää, kun joka toinen päivä suositukset ovat erilaisia. Ehkä vaan kannattaa syödä mikä hyvältä tuntuu, kuolee sitä kuitenkin.
[/quote]Jep.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:39"]
[/quote]
Miksi ihmeessä?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:39"]
[/quote]
Mikä ihmeen järki tuossa on? Ravinteikas osa jätetään syömättä??
Ei saa. Kielletään perustuslaissa. Kuolemantuomiolla rangaistaan.
Kyl sun keho tietää, mitä tervitsee. Unohda mässyt ja kevytsonta. Opettele miettimään, mitä sun tekee
mieli? Sit ku se ilman itsepetosta alkaa sujua, oot vahvoilla. Kyl niitä muniakin voi syödä usein, mut
muutakin kai ois hyvä
Muna päivässä pitää mielen virkeänä...
Äiti sanoi meille lapsena, että kananmunia saa syödä enintään kaksi päivässä. Mihinkähän se perustui...
Saat syödä kananmunia ja ihan mitä tahansa, vaikka männynkäpyjä, päivittäin. Kukaan ei sinua estä.
Ihmeen paljon kysymyksiä täällä tyyliin saako tehdä sitä ja tätä.
Eri asia on, että kannattaako tehdä sitä ja tätä , mitkä ovat ravintosuositukset nykyään, saako liikaa rasvaa tai kolesterolia jne
Koittakaa nyt vähän muotoilla niitä kysymyksiänne että eivät kuulosta niin typeriltä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:08"]
Äiti sanoi meille lapsena, että kananmunia saa syödä enintään kaksi päivässä. Mihinkähän se perustui...
[/quote]
Kysy äidiltäsi
Mulle sanottiin pienenä ettei saa :D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:44"]
[/quote]
Miksi?
Saako ravintosuositusten mukaan? Muutama vuosi sitten kananmunat kun olivat suoraan saatanasta kolesterolineineen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:44"]
[/quote]
Silloin ennen uskottiin, että kananmunat nostavat kolesterolia. Nykyään tiedetään, ettei näin ole.
Kymmen munaa päivässä!
Syön joka päivä munia, koska minulla on omia kanoja. Olen terve, hoikka ja kolesterolit loistavat. Lääkäri sanoi, että minulla on hyvää kolesterolia kolmen normi-ihmisen verran.
En syö mitään, missä lukee "kevyt". Kasviksia, voita, lihaa jonkin verran, eli oikeaa ruokaa, jossa ei ole tuoteselostetta. Se ei voi olla väärin verrattuna liutaan E-koodeja.
Ennemmin kannattaa syödä kananmunia kuin jotain höttöroskaa.
Saa