Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullisinta mitä olet nähnyt tai kokenut?

Vierailija
14.12.2014 |

Minulle rakkaan kummipoikani kuolema, hautajaiset ja varsinkin vanhempien tuskan näkeminen. En ikinä unohda sitä näkyä kun äiti itkee pienen poikansa arkun äärellä. :(

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äkillinen kuolema.

Vierailija
82/84 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkokeet. Menkääpä vaikka ihan huvikseen kaikki kosmetiikkaa yms rakstavat ihmiset googlaamaan animal testing.... jotain aivan järkyttävää. Loppui ainakin itseltäni eläimillä testatun kosmetiikan käyttö noiden kuvien jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen seuraaminen vaikutuksineen. Sen tajuaminen kuinka välinpitämättömiä ollaan. Ja sen tajuaminen, että on itse muuttumassa samanlaiseksi.

Vierailija
84/84 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:36"]

Ihminen ei ole yhtään tärkeämpi olento kuin eläin. Haista pitkä vittu. Et pysty mitenkään perustelemaan ihmisen paremmuutta. Ainiin kun SINÄ olet ihminen, niin totta kai SINUN lajisi on 100 kertaa parempi. EI OLE!

Ota selvää asioista. Ota selvää maapallon iästä ja ihmisen täällä tekemistä asioista. Ota selvää siitä minkä kokoinen on arvaruus. Ja ota se raamattusi ja tunge sinne persereikääsi se!

Olen jo koulutuksenikin puolesta ottanut selvää maapallon iästä ja avaruudesta, tosin kuin sinunkaltaisesi säälittävä amiksen nippa nappa läpi päässyt debiili. Tämä on vain minun mielipiteeni ja sitä en sinun takiasi muuta. Idiootti.

Minkä ihmeen takia olisit yhtään sen parempi koulutuksen takia, näköjään jäänyt kohteliaisuus oppimatta molemmilla koulutuksesta riippumatta. Yhtä paljon molemmat teistä tuhoaa planeettaamme. Ja ei siihen enää yksilö voi vaikuttaa, pitäisi saada kaikki mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän