Surullisinta mitä olet nähnyt tai kokenut?
Minulle rakkaan kummipoikani kuolema, hautajaiset ja varsinkin vanhempien tuskan näkeminen. En ikinä unohda sitä näkyä kun äiti itkee pienen poikansa arkun äärellä. :(
Kommentit (84)
Kohtuun kuolleen vauvan synnyttäminen. Sylissä pieni täydellinen ihminen, kuin nukkuva vauva. Sydän vain ei lyönyt.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:36"]
Ihminen ei ole yhtään tärkeämpi olento kuin eläin. Haista pitkä vittu. Et pysty mitenkään perustelemaan ihmisen paremmuutta. Ainiin kun SINÄ olet ihminen, niin totta kai SINUN lajisi on 100 kertaa parempi. EI OLE!
Ota selvää asioista. Ota selvää maapallon iästä ja ihmisen täällä tekemistä asioista. Ota selvää siitä minkä kokoinen on arvaruus. Ja ota se raamattusi ja tunge sinne persereikääsi se!
[/quote]
Olen jo koulutuksenikin puolesta ottanut selvää maapallon iästä ja avaruudesta, tosin kuin sinunkaltaisesi säälittävä amiksen nippa nappa läpi päässyt debiili. Tämä on vain minun mielipiteeni ja sitä en sinun takiasi muuta. Idiootti.
[/quote]ei ole koulutus sinua sivistänyt
Onko joka ketjussa pakko tapella? Jättäkää ne trollit huomiotta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:40"]
Kaikkein surullisinta on eläinrääkkäystapaukset. Se kun iso kasa sikoja keitetään elävältä. Koira nyljetään elävältä ja laitetaan siitä video nettiin. Kerrotaan täällä palstalla kuinka on tullut katkottua kissalta raajat ja poltettua sen turkki ja jätetty puunoksalle kitumaan. Sitten kerrottu naureskellen himassa ettei kissa enää tule käymään.
Nämä on mielestäni ylivoimaisesti surullisinta maailmassa. On äärettömän masentavaa, kun jotkut muka maapallon älykkäimmän lajin edustajat uskovat vilpittömästi ettei eläin tunne mitään. Sehän on vain eläin.
En tunne edes vihaa noita raakalaisia kohtaan. Tunnen vain suunnatonta ahdistusta ja halua päästä pois tällaiselta planeetalta.
Jos saisin takuuvarman tiedon ettei yksikään eliö joudu kärsimään ihmisen julmuudesta, mutta minun täytyisi sen eteen itse kitua kuukausi putkeen pahemmin kuin jeesus, tekisin sen heti.
[/quote]
Vituttaa tällaiset sun kaltaiset fanaattiset eläinhörhöt. En itsekään puolusta eläinrääkkäystä, mutta kyllä ihminen nyt on sata kertaa tärkeämpi olento kuin eläin.
[/quote]
Millä perusteella mielestäsi ihminen on tärkeämpi kuin eläin?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:29"]Se kun lapsille syötetään huonoa ruokaa.
[/quote]..
Keravalla muutama vuotta sitten auton alle jäännyt tyttö-sattui mun silmien edessä, tyttö varmasti jäi henkiin oli kova risaus kun pyörällä ajoi ja auton vauhti ei ollut kova...mutta oli kamala,olen aina tosi surullinen kun viaton lapsi kärsii..tuntuu hirveellee,ambulanssi tuli nopeasti ja joku lähellä oleva osaisi ensiaputaito joten itse vain itkin vieressa.
Oma äiti pahoinpiteli minut jouluaattona. Muutama tunti sen jälkeen piti taas käydä täydelliseen joulupöytään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:25"]Minulle rakkaan kummipoikani kuolema, hautajaiset ja varsinkin vanhempien tuskan näkeminen. En ikinä unohda sitä näkyä kun äiti itkee pienen poikansa arkun äärellä. :(
[/quote]surullista
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:06"]
Kaikkein surullisinta on eläinrääkkäystapaukset. Se kun iso kasa sikoja keitetään elävältä. Koira nyljetään elävältä ja laitetaan siitä video nettiin. Kerrotaan täällä palstalla kuinka on tullut katkottua kissalta raajat ja poltettua sen turkki ja jätetty puunoksalle kitumaan. Sitten kerrottu naureskellen himassa ettei kissa enää tule käymään.
Nämä on mielestäni ylivoimaisesti surullisinta maailmassa. On äärettömän masentavaa, kun jotkut muka maapallon älykkäimmän lajin edustajat uskovat vilpittömästi ettei eläin tunne mitään. Sehän on vain eläin.
En tunne edes vihaa noita raakalaisia kohtaan. Tunnen vain suunnatonta ahdistusta ja halua päästä pois tällaiselta planeetalta.
Jos saisin takuuvarman tiedon ettei yksikään eliö joudu kärsimään ihmisen julmuudesta, mutta minun täytyisi sen eteen itse kitua kuukausi putkeen pahemmin kuin jeesus, tekisin sen heti.
[/quote]
Vituttaa tällaiset sun kaltaiset fanaattiset eläinhörhöt. En itsekään puolusta eläinrääkkäystä, mutta kyllä ihminen nyt on sata kertaa tärkeämpi olento kuin eläin.
[/quote]
[/quote] Ihmisellä on sielu. T:ohis
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:05"]
Onko joka ketjussa pakko tapella? Jättäkää ne trollit huomiotta.
[/quote] varsinkin kun sen kissan jalkojen katkaisu, turkin poltto yms. oli provo.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Ihmisellä on sielu. T:ohis
[/quote]
Miten sielu tekee paremmaksi?
Se, kun siskoni jäi auton alle. Selvisi ilman vakavia vammoja, mutta olin itse paikalla ja en tiennyt yhtään, miten on käynyt..
Ihmisellä on sielu-argumentti oli jotain säälittävyydessään oksettavaa paskaa. Eläimellä voi ihan yhtälailla olla sielu. Se että joku Raamattufani setäsi on sanonut vain ihmisellä olevan sielun, ei tarkoita että eläimillä ei sellaista muka olisi. Jos nyt edes ylipäätään kummallakaan sitä sielua on.
En voi ymmärtää miten sellaisen ihmisen sielu voisi kuoleman jälkeen päästä paratiisiin tai reinkarnarnoitua parempiin oloihin, joka on kiduttanut eläimiä tai pitänyt itsään muita eläviä satakertaa parempana.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:36"]
Ihminen ei ole yhtään tärkeämpi olento kuin eläin. Haista pitkä vittu. Et pysty mitenkään perustelemaan ihmisen paremmuutta. Ainiin kun SINÄ olet ihminen, niin totta kai SINUN lajisi on 100 kertaa parempi. EI OLE!
Ota selvää asioista. Ota selvää maapallon iästä ja ihmisen täällä tekemistä asioista. Ota selvää siitä minkä kokoinen on arvaruus. Ja ota se raamattusi ja tunge sinne persereikääsi se!
[/quote]
Olen jo koulutuksenikin puolesta ottanut selvää maapallon iästä ja avaruudesta, tosin kuin sinunkaltaisesi säälittävä amiksen nippa nappa läpi päässyt debiili. Tämä on vain minun mielipiteeni ja sitä en sinun takiasi muuta. Idiootti.
[/quote]
Jos olisit akateemisen koulun käynyt, tietäisit, ettet voi henkilökohtaista mielipidettäsi esittää faktan kaltaisena. Idiootti.
Hankkikaapa ihan oikeita ongelmia, tai perustakaa uusi keskustelu missä voitte todistella itsellenne että olette oikeassa ja toinen väärässä.
[/quote]
[/quote]
Vituttaa sun kaltaiset fanaattiset ihmishörhöt. En oikeastaan puolusta ihmisrääkkäystä, mutta kyllä sinun kaltaisesi ihmetyttävät, joita noin ihan vituttaa se, että jonkun toisen mielestä silmitön, mieletön väkivalta, elävän olennon silpominen ja tuhoaminen huvin vuoksi on surullinen asia.
Sinä olet surullinen asia.