Lantiopohjan treenillä tiukemmaksi (en ole synnyttänyt)
Tuli taas eilen harrastettua seksiä, ja eihän se tuntunut juuri miltään. Mies ei selvästikään edes tunne kun puristan (exä kyllä tunsi, oli isompi heppikin). Lapsia ei ole, ja ei pitäisi olla kyse siitä että lihaksisto huonossa kunnossa. Ts. tiedän kyllä mitä nämä lihakset ovat, käytän niitä aktiivisesti seksissä.
Miehellä ei ongelmia laukeamisessa, itsellä taas on ollut sen kanssa ongelmia aina, mutta nyt seksi ei meinaa tuntua miltään. Aiemmin akti on kuitenkin aina tuntunut hyvältä.
Mietin nyt, että voisiko lantiopohjanlihasten treenistä olla apua paitsi siihen, ettei kitkaa ole riittävästi, myös oman nautinnon lisäämiseen?
Mulla on joskus teininä ollut geishakuulat (evvk) ja pari vuotta sitten ostin smart ballsit, jotka oli yhtä tyhjän kanssa. Saattovat olla väärän kokoiset.
Mitkä kannattaisi ostaa, että varmasti saisi haastetta siihen treenaamiseen? Entä uskotteko että se treenaaminen voi auttaa tällaisessa tilanteessa?
Itku meinaa tulla, kun rakastan seksiä ja oon tosi seksuaalinen ja kaikin puolin hyvä mies, mutta tämä osasto ei nyt vaan meinaa tyydyttää enää. Eka vuosi meni ok kun oli rakastumisvaihe ja kiihkoa...
Kommentit (6)
AP jatkaa:
itse saan kyllä selvän puristustunteen yhdellekin sormelle. Tuntuu että emättimen aukko on soikio, eli pystysuunnassa menee 1 sormi ja se on tiukka, mutta leveyssuunnassa menee helposti kaksikin. Kahdelle sormelle puristusvoima on jo mielestäni kova.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:07"]AP jatkaa:
itse saan kyllä selvän puristustunteen yhdellekin sormelle. Tuntuu että emättimen aukko on soikio, eli pystysuunnassa menee 1 sormi ja se on tiukka, mutta leveyssuunnassa menee helposti kaksikin. Kahdelle sormelle puristusvoima on jo mielestäni kova.
[/quote]
No mikäs tässä sitten on ongelma? Eiks tuo kuulosta ihan normilta. Jos oot liian liukas ja sen takia ei tunnu..?
Ei ole mikään mikropenis, arviolta 13-14cm seisoessaan. Oon miettinyt, että seisookohan sillä aktin aikana kunnolla, eli yhtä hyvin kuin vaikka esileikin aikana. Koska lähempänä hänen laukeamista tuntuu kyllä penis paremmalta, eli oletettavasti seisoo silloin paremmin.
Mä oon liian liukas! Kuulun siihen porukkaan, johon voi yhtyä ilman kiihottumista ja esileikkiäkin. T. AP. Eli pyyhe käyttöön vai?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:12"]
Ei ole mikään mikropenis, arviolta 13-14cm seisoessaan. Oon miettinyt, että seisookohan sillä aktin aikana kunnolla, eli yhtä hyvin kuin vaikka esileikin aikana. Koska lähempänä hänen laukeamista tuntuu kyllä penis paremmalta, eli oletettavasti seisoo silloin paremmin.
[/quote]
Pituudella tuskin on merkitystä tuntuman kannalta. Jos erektio on heikko, niin penisrengas voisi toimia.
Ensiksi pitäisi tietää minkä kokoisesta hepistä on kysymys. Jos on aivan minikokoa, niin tuskin mikään treeni aivan kaikkea pelastaa.