Löysin mieheni peniksen kehittimen
en tiedä miten ottaisin asian puheeksi, hävettää miehen puolesta
Kommentit (13)
Luin että "Löysin mieheni peniksen keittiöstä" :D
Voiko olla joku pilamielessä ostettu juttu? Kysy suoraan että mikäs vatkain tämä on?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:27"]
Voiko olla joku pilamielessä ostettu juttu? Kysy suoraan että mikäs vatkain tämä on?
[/quote]
Minä taas luin aluksi että ap löysi miehen peniksen keittimen.
t.2
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:27"]
[/quote]
t.2
[/quote]
Minäkin luin noin!:D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:27"]
[/quote]
t.2
[/quote nolostuu kuitenkin jos otan asian puheeksi ap
Kysy suoraan ja sano että mihin ihmeeseen sinä nyt tämmöstä tarvit!? Olettaen että mies ei tarvi..
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:39"]
Kysy suoraan ja sano että mihin ihmeeseen sinä nyt tämmöstä tarvit!? Olettaen että mies ei tarvi..
[/quote]Ja jos miehellä olisi käsipainot, sama kysymys?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:04"]No, onko se penis kehittynyt?
[/quote]
Kyllä, erektiosta on tullut voimakkaampi.
Ap
No mitä se oikeasti sinulle kuuluu?Jos sinä saisit päähäsi hankkia silikonit,niin ,omantunnon kysymys,paljonko panisit painoa miehesi kielteiselle mielipiteelle????