Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-3kg viikossa

Vierailija
14.12.2014 |

Oon aika ylpeä itsestäni. :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mahtava juttu!

Vierailija
22/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisinsanoen, sun pitäis olla viikko vesipaastolla ja liikkua joka päivä 1000 kalorin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava saavutus, ole vain ylpeä itsestäsi. Kyllähän tuo tippunut määrä riippuu lähtöpainostakin. Ja mitä siitä että olis nestettä, senkin pitää ensin lähteä. Hävetkää, mollaajat, joku sentään yrittää!

Vierailija
24/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollaajat :D Mulla ei ole tarvetta yrittää. Olen normaalipainoinen. Tuo 3 kilon rasvanpolttaminen ei vaan ole mahdollista. Olisi hauska tietää mitä ap on viikon aikana syönyt. Jo kilon painonpudotukseen pitää syödä enintään se 1000kcal päivässä.

Vierailija
25/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:19"]

Mollaajat :D Mulla ei ole tarvetta yrittää. Olen normaalipainoinen. Tuo 3 kilon rasvanpolttaminen ei vaan ole mahdollista. Olisi hauska tietää mitä ap on viikon aikana syönyt. Jo kilon painonpudotukseen pitää syödä enintään se 1000kcal päivässä.

[/quote]

Missä kohtaa aloituksessa on sana rasva? Opetelepa lukemaan. Olet aika säälittävä ja omahyväinen.

Vierailija
26/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeen merkitystä sillä nesteiden poistumisella on :D Ei se ole laihtumista. Ne tulee taas jossain vaiheessa takaisin. Ihmisen kehossa nyt on luonnostaan tietty määrä vettä. Se heittelee, mutta ei kokonaan katoa. Ihmettelen vaan näitä "laihduttajia" jotka innostuu siitä kun nesteet lähtee vaikka ei oikeasti olisi tehty mitään pysyvän laihtumisen edistämiseksi. Jos haluaa painoa pudottaa nopeasti useita kiloja, se vaatii työtä. Liikuntaa paljon, vähemmän syömistä.

Vierailija
27/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos paino tippuu, pitää vaan masentua ja jättää homma sikseen. Miksi suotta iloita mistään. Ap, rasvaa köysi, olet täysin epäonnistunut palstan logiikan mukaan. 

Vierailija
28/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap varmaan laihtuu, jos liikkuu paljon ja syö vähemmän. Nesteiden poistumisesta ei ainakaan itselleni olisi mitään iloa. Onhan se kiva "alkusysäys" huomata, että paino laskee, mut kovasti sen eteen on töitä tehtävä. Ei kannata pettyä kun ne nesteet tulee takaisin. AP:lle tsemppiä yritykseen! Toivottavasti onnistut. Mutta älä missään nimessä lannistu jos se paino vähän nousee. Ne on niitä nesteitä.

Ei ole tarkoitus ola ilkeä. Oman ammatin puolesta vaan näkee näitä tapauksia niin paljon. Innostutaan kun paino laskee useamman kilon pienessä ajassa, ja kun nesteet tulee takaisin homma stoppaa siihen. Laihdutuksessakin maltti on valttia. Toki jos lähtöpainoa on paljon, niin homma etenee alussa nopeammin.

Vierailija
29/29 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki alapeukuttajat ylipainoisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän