Treffiseura netistä, kokemuksia??!
Millaisia kokemuksia? Mitä palstoja olette käyttäneet?
Kommentit (23)
Tuossa hiljattain tuli "Poliisit"-sarjan jakso jossa nettitreffaajatar kutsui kiltin ja fiksun oloisen miehen suoraan kämpilleen. Jossain vaiheessa jepellä naksahti ja alkoi piestä naista kuin vierasta sikaa. Onneksi naapurissa asui typyn paras kaveri joka toimi taustavahtina ja sai piestyn naisen turvaan omaan asuntoonsa ja poliisit paikalle.
Itse olen joitakin kertoja mennyt neidon asunnolle, mutta ilmeisesti osannut käyttäytyä kun uusintatreffejä ehdotettu ja nopeimmillaan tytön aloitteesta vaatteet lähtenyt 45 minuutissa...silti naisena en kutsuisi koskaan outua heppua omaan kotiini vaan aina julkiselle paikalle.
ihan Iskuria varmaan kaikki yleensä käyttää ja nyt on se uus iskuritreffit.com jos ootte huomanneet ?
Itse käytin facebookin "Are You Interested?" applikaatiota, jossa periaatteena on tykätä tai ei jostakin ihmisestä kuvan perusteella. Ohjelma tarjosi minulle monia eri naisten kuvia, joista yksi selittämättömästi pisti silmääni, ts. herätti kiinnostuksen, ja klikkasin "kyllä". Tämä kyseinen nainen oli tehnyt samoin ja ohjelma tarjosi meitä toisilleen. "Saatette sopia yhteen" -ilmoituksella.
Otimme toisiimme yhteyttä. Aloimme chattailla ja soittelimme. Sen jälkeen puhuimme paljon skypen kamerayhteydellä (joka on todella kätevä, koska siinä näkee mm. että henkilö on kuka sanoo olevansa) ja muutenkin oppii tuntemaan toista ja hänen luonnettaan. Tämä oli käytännöllisin ratkaisu meille jo siitäkin syystä, että asuimme kaukana toisistamme eri paikkakunnilla. Lopulta tapasimme ja loppu on historiaa. Aloimme seurustelemaan, muutimme yhteen ja olemme olleet ensi viikolla kaksi vuotta naimisissa. Meillä on myös 9,5 kuukautta vanha poika.
Olin aina ollut hyvin kriittinen kaikenlaisia deittiohelmia ja -sivustoja vastaan, mutta loppujen lopuksi se toi minulle onnen.