Treffiseura netistä, kokemuksia??!
Millaisia kokemuksia? Mitä palstoja olette käyttäneet?
Kommentit (23)
Millaisia tapauksia siellä pyörii? Tuntuu aika kornilta etsiä seuraa netistä.
Siellä tapaa kaikenlaisia ihmisiä. Kannattaa rauhassa tutustua kirjoittelemalla ja puhelinnumeroitakin voi vaihtaa vasta tapaamisen jälkeen, jos toiset treffit kiinnostaa. Olen tavannut livenä muutaman tyypin, mutta mitään rakkaustarinaa ei ole syntynyt syystä jos toisesta. Tällä hetkellä olen käynyt kaksilla treffeillä erään henkilön kanssa, ja puhuttiin jo alustavasti kolmansista.
Voit myös testata, miten henkilö reagoi, jos et heti vastaakaan ensimmäiseen viestiin deittipalstalla. Itselle on siten tullut vastaan monta mustasukkaista tai töykeää miestä, joiden kanssa en ole edes aloittanut keskustelua. Eräs alkoi huorittelemaan, kun en heti vastannut viestiin! Kannattaa siis varautua kummallisuuksiin, mutta eihän sitä koskaan tiedä, josko sieltä löytyisi helmi. Ja jos olet nainen, seksin vonkaajia tulee aina. Heille en itse vastaa mitään, paitsi varattuja näpäytän.
N20
Aika paljon vaikeasti ujoja peräkammarinpoikia on kohdalleni osunut.
Löytääkö helposti asiallista seuraa, jos etsii pelkkää seksiä?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:04"]
Löytääkö helposti asiallista seuraa, jos etsii pelkkää seksiä?
[/quote]
Ei.
Tai varmaan paremmin silloin, jos itse selaat miesten netti-ilmoituksia ja vastaat heille.
Kaikenlaisia tyyppejähän siellä on, hyviä ja huonoja. Mitä enemmän ilmoituksessasi on fiksua sisältöä, sitä paremmin se houkuttelee fiksuja yhteydenottoja. Kannattaa siis panostaa muihinkin kuin rasti ruutuun -kohtiin, riippuen tietysti vähän siitä mitä haet. Muista myös, ettei sinun ole pakko vain jäädä odottelemaan yhteydenottoja, kun olet ilmoituksesi luonut, vaan voit itsekin olla aktiivinen. Paljon todennäköisemmin löydät etsimäsikaltaista seuraa ottamalla itse yhteyttä sopivilta vaikuttaviin ilmoittajiin.
Jos et polta ja haet savutonta seuraa, rasti oikeat kohdat, sillä muuten profiilisi jää helposti hakutuloksista pois. (Ainakin suomikaksnelonen piilottaa ne, jotka eivät ole ilmoittaneet mitään, kun haetaan savutonta. Ei siis voi hakea "niitä-jotka-eivät-sano-polttavansa".) Ylipäätään ohjeeksi voisi sanoa: jos jollain asialla on väliä, sano se.
Jos on kovin vetävän näköinen, on parempi ettei laita kuvaa, ni säästyy enimmiltä vonkaajilta. Mutta sillon pitää olla muuten hyvä profiili.
Vähän omituisia naisia deiteissä kyllä. Käytän suomi24-palvelua. Itse en juuri lähettele viestejä kenellekään, mutta joskus niitä viestejä tulee naisiltakin. Jätän näihinkin usein vastaamatta (koska usein joku vanha kurppa), mutta viime vuonna menin sitten naisen pyynnöstä treffeille. Ihan OK:n näköinen 30+ nainen, mutta omituinen, ei diiliä. Monet varmaan pitävät minua omituisena, mutta itselläni sentään järki päässä, mitä naisilta puuttuu. T. DI-mies.
Fiksu teksti ei kyllä houkuttele juuri ketään paikalle, jos sitä kirjoittaa jotakin lässyä, niin kyllä naiset uskaltavat sitten paljon paremmin ottaa yhteyttä, tosin silloin tulee kyllä myös paljon roskakalaa verkkoon.
Kaikki unohtivat vastata aloittaja kysymykseen "mitä palstoja olette käyttäneet"
AP:n puolesta :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:16"]
Kaikki unohtivat vastata aloittaja kysymykseen "mitä palstoja olette käyttäneet"
[/quote]
Ylläoleva mies sanoi s24. Minulla on kokemusta samasta sivustosta sekä okcupidista. Okc saattaa toimia etelän isommissa kaupungeissa, mutta tuskin kannattaa yli 200km pk-seudun ulkopuolella. s24:ssä on maakunnissakin sen verran käyttäjiä, että saattaa jotain jopa löytää.
Kiitos vastauksista! :) Mielenkiinnosta saatan kokeilla ja katsoa onko mun juttu.
En koskaan nuorempana kokenut, että nopeat viehättäisivät minua kauheasti. Eivätkä ne viehätäkään. Hitaat on suurta herkkua, mutta käytän niitä todella harvoin. Stimulantit taas on arkisia kuin vaikka ruuvimeisseli - ei mitään niin kauhean erikoista tai ihmeellistä, mutta helvetin hyviä olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:35"]En koskaan nuorempana kokenut, että nopeat viehättäisivät minua kauheasti. Eivätkä ne viehätäkään. Hitaat on suurta herkkua, mutta käytän niitä todella harvoin. Stimulantit taas on arkisia kuin vaikka ruuvimeisseli - ei mitään niin kauhean erikoista tai ihmeellistä, mutta helvetin hyviä olemassa.
[/quote] nyt vittu vaulttilaiset hittoon täältä
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:34"]
Kiitos vastauksista! :) Mielenkiinnosta saatan kokeilla ja katsoa onko mun juttu.
[/quote]
Ymmärrän että se on ehkä hankalaa eikä jaksa, mutta siksi näitä topikkeja on. Helpompaahan se on kysyä aina uudestaan...
Mutta ihanana vastaan tähän silti, KYLLÄ KIINOSTAA!
Suomi24 käytin aikoinaan. Laidasta laitaan tyyppejä. Ei tosiaan kannata laittaa kuvaa jos on yhtään viehättävä miesten mielestä, itelle tuli sadoilta viestejä muutamassa viikossa.. Itse löysin rakkauden mutta koin myös sen varjopuolen kun jouduin raiskatuksi..
Suomi24 käyttänyt aikoinaan. Sieltä erään kanssa seurustelinkin 3 vuotta. Joskus oli myös iskurissa,siellä tosin vonkaajia paljon. Tällä hetkellä tinderissä. N31
Parilla treffeillä joskus käynyt. Kuvallisille hyvännäköisille melko turha viestitellä, koska saavat ilmeisesti niin paljon viestejä, etteivät todennäköisesti vastaa vaikka kirjoittaisit mitä. Yhden kanssa tapailtiin puolisen vuotta "friends with benefits" -periaatteella ilman sen syvempiä tunteita. Pari muuta oli sellaista, että todellisuus ei ihan vastannut sitä, mitä oli profiilissa ja meileissä ilmoitettu. Kaiken kaikkiaan kokemukset sellaisia, että eipä enää niin hirveästi innosta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:16"]
[/quote]
Ylläoleva mies sanoi s24. Minulla on kokemusta samasta sivustosta sekä okcupidista. Okc saattaa toimia etelän isommissa kaupungeissa, mutta tuskin kannattaa yli 200km pk-seudun ulkopuolella. s24:ssä on maakunnissakin sen verran käyttäjiä, että saattaa jotain jopa löytää.
[/quote]
Maakunnassa se pk-seutukin on.
Uudenmaan maakunnassa.
Jos olet nainen, tosi hyvät saumat. Jos olet mies, tosi huonot saumat.