Minä, raamatunlukija
Kerroinkin taannoin, että olen ehtinyt Suuren Kirjan puoleen väliin, puoliväli on nyt ylitetty ja USKON, että ehdin kuin ehdinkin lukea opuksen loppuun ennen suurta juhlaa, Joulua. Olen uutta isoa kokemusta rikkaampi, iso oli urakka, mutta joka hetki ison kokemuksen arvoinen.
Kommentit (41)
Etsi minulle joku viisas lause sieltä, oon rikki
Vierailija kirjoitti:
En alennu maalliselle provosoinnille, se on heikkojen ihmisten laji.
en kulu kirkkoon kirjoitti:
Sinun asiasi!
Tarkista oikeinkirjoitus, se on maallinen velvoite Suomessa, että osaa kirjoittaa oikein.
Nauru uskovaisille kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Häijyys ja paholaisuus taitanee olla vahvuutesi, onko muita vahvuuksia?
Löysitkö sen kohdan missä sanotaan, että jos mies on aasin kulkeman päivämatkan päässä kotoaan on hän sillä seudulla poikamies?
Vierailija kirjoitti:
Löysitkö sen kohdan missä sanotaan, että jos mies on aasin kulkeman päivämatkan päässä kotoaan on hän sillä seudulla poikamies?
Löysin, hyvä kun sinäkin löysit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ohjetta olen noudattanut koko sen ajan kun olen naimisissa ollut.
Lue ihan omaan tahtiin vaan, kaikessa rauhassa.
Maaliin ehtii hitaamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olet naimisissa, sinusta huokuu iljettävyys, eikä sellaisella ole perhettä, eikä kuulukaan olla.
Jännittäviä kertomuksia jotka voivat myös olla esikuvallisia.
Vanhassa testamentissa on paljon suoraa Jumalan puhetta.
Valitun kansan historian ympärillä tapahtuvaa. Kristityillä on samat juuret ja lupaukset edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jesaja 42:3
Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.
Hyvä hyvä, lue ajatuksella! Raamatun lukeminen on suorin tie ateismiin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jeremia 29:11
Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
"Nauru uskovaisille" Toki sinunkin kohdalla moni uskova itkee kohtaloasi, josta sinulla itselläsi ei ole aavistustakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ihan täyttä passskaa saaatana. Samoin Koraani hah hah hah! :-)
Totta! hah hah haa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee niin että aasi on aina aasi.
Uuden maailman käännös on paras raamatunkäännös.
Sinun asiasi!