Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö suklaarasioita jo nyt?

Vierailija
13.12.2014 |

Ja muita konvehteja vai säästättekö suklaat joulunpyhiin? :)

He siis jotka suklaata ostavat ja syövät, tiedän ettei kaikki osta/syö.

Mulla on kaapissa kaksi suklaarasia jotka säästän joulunpyhiin ja geisha-boksi. On ollut muitakin bokseja, mut niitä tulee syötyä jo nyt. Pöydällä pieni lasinen kulho jossa aina suklaata. Ja tänään aukaisin juhlapöydän konvehdin, söin siitä jo noin puolet. Hups :D :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasiat tosiaan maistuvat usein paremmalta kuin niiden sisältämä suklaa

Vierailija
2/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempisuklaarasia on metallinen, kirskuu ja kitisee iha--anasti suussa! Lurps! Pahvinmakuisia ovat mielestäni kellertävät pahviset rasiat. Myös lasi on hyvää! Rousk ja klining!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön välipalana töissä myös lastenruokapurkkeja.

Vierailija
4/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIdän kyllä enemmän konvehtikääreistä! Hopeiset ja kultaiset paperit ovat lemppareitani. Erityisesti ne maistuvat kun juo samlla kahvikupin! Tsin-tsin!

Vierailija
5/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInust atähän aikaan vuodesta ei vielä syödä konvehtirasioita. Sen sijaan syön valmiruokakeittopakkauksia. Sitten joulun alla siirryn hevimpään tavaraan kuten lanttu- ja porkkanafoliolaatikoihin.

Vierailija
6/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh AP. Söit jo PUOLET juhlapöydän konvehdista. Sangen mittava määärä, huh huh.

Vierailija
7/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö tänä jouluna kuin ehkä yhden oikean konvehtirasiallisen suklaata.

Vierailija
8/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tyhmiä? Suklaata voi saada 50%:n alennuksella pyhien jälkeen, tai myös 24. päivänä. Menekki on silloin huonoa, kun muut jo ostaneet ennen pyhiä, ja syöneet itsensä ähkyyn. Itselläni jouluna muutenkin niin paljon syömistä, ettei sitä välttämättä kaipaa mitään suklaata. T. mies.

Vierailija
9/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:55"]

Oletteko tyhmiä? Suklaata voi saada 50%:n alennuksella pyhien jälkeen, tai myös 24. päivänä. Menekki on silloin huonoa, kun muut jo ostaneet ennen pyhiä, ja syöneet itsensä ähkyyn. Itselläni jouluna muutenkin niin paljon syömistä, ettei sitä välttämättä kaipaa mitään suklaata. T. mies.

[/quote]

Mulle tärkeämpää on se että saan haluamaani hyvää suklaata ja vaikka sitten vähemmän, kuin tyytyä jäljelle jääneisiin (huonot jää) suklaarasioihin kun saan alehintaan.

Vierailija
10/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on taas vääräleukoja ketju täynnä. Meillä on syöty jo useampi rasiallinen konvehteja. Niitä syödään ensimmäisestä adventista loppiaiseen asti hyvällä mielellä.

Vierailija
11/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on syöty 1 Aladdin-rasia ja toinen avattu. Njam!

Vierailija
12/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin tänään :D Syökää te ne rasiat, niin mä syön suklaat niiden sisältä :)

Ja en osta alesta suklaata, parhaat viety ja kuka hullu menee kauppaan jouluaattona. No ok, jotkut menee mut en minä ainakaan suklaan takia :)

-ap

Vierailija
13/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nimpparilahjaks itelle tos yks pv konvehtiaskin. Ja joo syöty on. Nammmm

Vierailija
14/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku tietty suklaakonvehtirasia jonka avaamisen säästätte juurikin jouluaattoon? Itsellä se on paradise-rasia. Kun alkaa aattoiltana Joulutarina-elokuva, niin silloin pylly sohvalle, villasukat jalkaan, viltti jalkojen päälle ja paradise-rasia auki :) Aah, sitä odotellessa. :)

Vierailija
15/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi riekkua suklaarasian syömiselle. Onhan näitä, esim. sellainen ruokalajin nimitys kuin makaroniLAATIKKO. Sekin tulee siitä astiasta, jossa se paistetaan.

Vierailija
16/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suklaaholisti, mutta konvehdit ostan vasta joulun jälkeen puoleen hintaan. Eikä todellakaan jää vaan huonot jäljelle, vaan kyllä melkein kaikkea löytyy ainakin täällä päin. Oikeastaan niitä premiumherkkuja jää eniten ja niitä on sitten ihana ostaa, kun en normaalihintaisena raaski.

Vastauksena kysymykseen, en ole vielä ostanut yhtään konvehtirasiaa :)

Vierailija
17/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön valtavasti sulklaata heti kaamosajan alussa kun joulusuklaat tulevat kauppoihin, olen silloin ihan hulluna suklaaseen koska se pimeys vetää mielen niin matalaksi. Olen siis tässä kahden kuukauden aikana vetäissyt aina viikossa tuollaisen pahvilaatikollisen Fazerin suklaata.

Sitten joulun aikaan ole jo niin ähkyssä kaikesta suklaasta, että se ei oikein maistu miltään. Sitä tietää, että kohta taas valostuu, pahin väsy-ja mässyaika on ohitse. 

Vierailija
18/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on syöty jo ihan liikaakin..

Vierailija
19/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ne konvehtirasioiden kerrosten välissä olevat läpyskat on parasta.

Vierailija
20/21 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä näitä av:n iltajuttuja:Ddddddfd hihitän yksin sängyssä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi