Valtaosalla ihmisistä on todella ruma vartalo
Ihan jo vaatteet päällä tarkasteltunakin. Löytyy lättänää takapuolta, isoa mahaa, lyhyitä jalkoja, riippuvia rintoja, heiluvia käsivarsilihoja, huonoa ryhtiä jne.
Kommentit (44)
Oliko joku pointti vai katsoitko peiliin?
No kun sanoit niin totta,muuten en kyllä kiinnitä huomiota.
Ruma? Ei ole. Ihminen on kaunis ja kauniita on hyvin eri mallisia. Mallivartalo ei ole ainoa mahdollinen.
No niin taaaas laitahan äkkiä koko vartalokuvaa niin täällä arvosteluraati odottaa!!!!
Ei silti kaunisvartaloinen automaattisesti halua esitellä kaikkia paikkojaan julkisesti. Eikä se "vaatimattoman" vartalon omaava tai tukeva.
No jos me kaikki oltas täysin samannäköisiä, niin kaikki olis epäiltyjä kun kriminaalista tuntomerkit antaa.
Jännä kun ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. AP mahtaa tuijottaa ihmisiä jossain maailmanparannus jengissä huoltoasemalla päivät pitkät.
mikä on normaali jos valtaosalla on ruma?
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku pointti vai katsoitko peiliin?
😂😂😂😂
Niin on ollut ja niin on aina oleva.
Monilla miehillä on olemattoman kokoinen kikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sulla ap?
Myös mulla vaikka teen paljon kroppani eteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myös sukupuolielimet on rumia.
Sukuelimet. Ei sukuPUOLIelimet.
Nytkö vasta sen huomasit. Ihmiskehot ovat erilaisia. Jos sinua ahdistaa niin voisit miettiä mitä merkitystä sillä on miltä ihminen näyttää, mitä ihmisen ulkomuoto kertoo siitä millainen hän on ihmisenä. Miksi ulkonäkö on sinulle niin tärkeä, oletko itse tyhjä sisältä.
Itse koen että olen hyvä ystävä, vaimo, äiti ja työntekijä. Minun ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta näihin asioihin. Ennen olin nuori ja nätti, nyt olen keski-ikäinen ja ruma. Ihmisenä olen kuitenkin paljon parempi kuin ennen.
Minulla on pyöreä ja upeanmuotoinen takapuoli. Reidet ovat urheilullisen naisen reidet. Hiukset ovat pixie. Vaatteet rennon tyylikkäät. Paino on normaali, lisäkilokaan ei haittaa. Ihan hyvin menee, entäs sulla ?
Voidaanko silti harrastaa irstasta peräreikäseksiä ap 🤤
Ja miksi se olisi muka jokin ongelma?