Jumalauta! Miehen exä kärttää miestä koko ajan koiranulkoiluttajaksi -.-
Miehen exällä siis koira jonka hankkivat joskus yhdessä.. Viime kuussa pyysi kaksi kertaa että käyttäisikö mies koiran ulkona, kun hänellä on pitkä työvuoro/jotain menoja!
Tänään taas! Ei edes mennyt kaaliin vaikka mies sanoi että EI, meillä on omia menoja. Kuulemma alkuperäinen koiranhoitaja perunut ja on kysellyt kaikki tutut läpi... -.- Kärtti niin kauan että mies sitten suostui aamulla ensimmäisenä viemään rakin pihalle.
Exä asuu siis melkein naapurissa. Meillä on oma koira, jota mies ei ulkoiluta uhkailemallakaan (pentukoira). Vittu mulla on sellainen olo, että tuo akka hyppyyttää miestäni miten sattuu. Mies kuulemma luvannut hoitaa yhteisenä hankittua koiraa silloin tällöin, mutta c'moon! Koira on KOIRA!! Ymmärtäisin jos kyse olisi lapsesta...
Kommentit (42)
Voi luoja, mulla taas tilanne, että miehen ex tullut majaileen takasin miehen luo (ei mitään enää heidän välillään, naisellakin uusi mies/uusia miehiä vaihtelevasti...) mitä oudoimmilla tekosyillä...Mies sitten on lapsen kanssa, vaikka olisi naisen vuoro huolehtia lapsesta, että nainen pääsee harrastuksiinsa jne., ja kaikki aikataulut menee naisen menojen mukaan - mies suostuu tähän, kun sanoo ajattelevansa lastaan, ja nainen on saanut miehen kiristettyä tähän tilanteeseen. Kuvitelkaa ny tilannetta, tää ex käytännössä asuu mun miehen kanssa! Miehen vanhemmatkin kyselee, että mitä se siellä vielä majailee, ja eivät kuulemma naisen takia voi edes vierailla miehen asunnossa...ilmeisesti heillä on exän kanssa huonot välit (enkä ihmettele, nainen on oikeasti todellinen narsistiluonne...mutta valitettavasti on saanut miehen suostumaan nyt tähän älyttömään järjestelyyn). Mies sanoo, ettei KOSKAAN enää voisi sen kanssa alkaa olemaan, on pettänyt luottamuksen sen verran monta kertaa ym. mutta ilmeisesti nainen kiristää lapsella miestä (sanoo muuttavansa jonnekin kauas lapsen kanssa jollei mies suostu siihen, että nainen majailee hänen luonaan). Kestämätön tilanne...En tiedä, miten kauan tätä vielä jaksan...:( :( Mutta sekin ärsyttää, että sitten tämä nainen saisi tahtonsa läpi, jos minä lähden...Ja tää mies ansaitsee kyllä jotain parempaa kuin tämä nainen. Oliskos jollakin hyvää neuvoa, että miten tuon naisen saisi lähtemään?
Lainattu ap:n tekstistä: Meillä on oma koira, jota mies ei ulkoiluta uhkailemallakaan (pentukoira). Vittu mulla on sellainen olo, että tuo akka hyppyyttää miestäni miten sattuu. Mies kuulemma luvannut hoitaa yhteisenä hankittua koiraa silloin tällöin.
Siis mikä mölli se sulla on miehenä. Hankinnut entisen exänsä kanssa koiran, jonka hoidossa luvannut auttaa, mutta nyt se ei käykään. Onko syynä mustis nyksä vai oma mölliys. Tuo mölliyden tunne vaan lisääntyy, kun luen, että on hankittu vielä nyksän kanssa uusi koira, jota ei ulkoiluta. Onko mölli niin tossun alla, että ei voi kieltäytyä koiran hankinnasta kenenkään kanssa vai niin tyhmä, ettei tiedä, että koirasta on työtä. Ja seuraava projektiko tämän möllin kanssa on lapsi?