Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta! Miehen exä kärttää miestä koko ajan koiranulkoiluttajaksi -.-

Vierailija
13.12.2014 |

Miehen exällä siis koira jonka hankkivat joskus yhdessä.. Viime kuussa pyysi kaksi kertaa että käyttäisikö mies koiran ulkona, kun hänellä on pitkä työvuoro/jotain menoja!

Tänään taas! Ei edes mennyt kaaliin vaikka mies sanoi että EI, meillä on omia menoja. Kuulemma alkuperäinen koiranhoitaja perunut ja on kysellyt kaikki tutut läpi... -.- Kärtti niin kauan että mies sitten suostui aamulla ensimmäisenä viemään rakin pihalle.

Exä asuu siis melkein naapurissa. Meillä on oma koira, jota mies ei ulkoiluta uhkailemallakaan (pentukoira). Vittu mulla on sellainen olo, että tuo akka hyppyyttää miestäni miten sattuu. Mies kuulemma luvannut hoitaa yhteisenä hankittua koiraa silloin tällöin, mutta c'moon! Koira on KOIRA!! Ymmärtäisin jos kyse olisi lapsesta...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ja lapsi on sama asia ihan yhtälailla

Vierailija
2/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala kun kerran kuussa on kehdannut pyytää koiranhoitoapua :D Ymmärtäisin ongelmasi jos kyse olisi kerran viikkoon...

Enemmän mua ihmetyttää tää teidän kuvio: MIKSI exä asuu melkein teidän naapurissanne? JA miksi ovat tekemisissä miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:59"]

Enemmän mua ihmetyttää tää teidän kuvio: MIKSI exä asuu melkein teidän naapurissanne? JA miksi ovat tekemisissä miehesi kanssa?

[/quote]

Mitä pahaa kummassakaan asiassa on?

Vierailija
4/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos koira on alunperin yhdessä hankittu niin kyllä minä ymmärrän. Ja noin harvoin kuitenkin.

Tuttavapiirissäni on eräs eronnut pariskunta, joiden yhdessä aikoinaan hankkima "ero-koira" majailee vuoroviikoin kummankin luona. Eikä tuota järjestelyä kukaan ihmettele, vaikka molemmilla on ojo uudet kumppanit.

Vierailija
5/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:58"]

[/quote

Näin. Ja jos ne on yhdessä hankittu, pitää niitä joskus ulkoiluttaa myös eron jälkeen.

Vierailija
6/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas hoitaisi oman piskinsä ihan itse

Vierailija
7/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:04"]

Herranjestas hoitaisi oman piskinsä ihan itse

[/quote]

No eihän se oo sen oma, vaan yhteinen tän miehen kanssa jos yhessä on hankittu.

Vierailija
8/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei jumalauta, mitä määäää just luin? Pimeet touhuuuuu.....

Vierailija
9/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitanneeko tuo jos ukkos ei exänsä perään haikaile. Jos olet epävarma, mene itse ulkoiluttamaan se piski. Lyöt kaikki ällikällä. Pääasia ettei viaton koira kärsi.

Vierailija
10/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hoopoja en käsitä. Erossa elukat jää toiselle. Sen jälkeen ne ei enää ole sen toisen riesa. Eläin ei ole mikään yhteishuollettava. Usein sillä vaan halutaan kytätä ja rajoittaa toista ja jopa pidetään toivon kipinää yllä.

Vierailija
11/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos koira on yhdessä hankittu, niin kusetukset pitäis puolittaa.

Vierailija
12/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:03"]

No jos koira on alunperin yhdessä hankittu niin kyllä minä ymmärrän. Ja noin harvoin kuitenkin.

Tuttavapiirissäni on eräs eronnut pariskunta, joiden yhdessä aikoinaan hankkima "ero-koira" majailee vuoroviikoin kummankin luona. Eikä tuota järjestelyä kukaan ihmettele, vaikka molemmilla on ojo uudet kumppanit.

[/quote]

REPS :D

Vierailija
13/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Omaa koiraansa saa ihan laillisesti ampua luvallisella aseella päähän, niin että se kuolee. Lasta ei, sillä se on murha. Keksitkö, miksi näin on?

Vierailija
14/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ymmärrän että ap:n kimppuun hyökätään, koska tämä palstahan on täynnä katkeria exiä.

En koskaan tekisi arkisia palveluksia EXÄLLENI. Enkä myöskään hyväksyisi mitään exiä naapurissa, vaikuttaa psykomuijalta.

Vierailija
15/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:13"]

Olen mies ja ymmärrän että ap:n kimppuun hyökätään, koska tämä palstahan on täynnä katkeria exiä.

En koskaan tekisi arkisia palveluksia EXÄLLENI. Enkä myöskään hyväksyisi mitään exiä naapurissa, vaikuttaa psykomuijalta.

[/quote]

Mä koin lähinnä vaikeutta hahmottaa visioita, jolloin turhautuminen vaani koko ajan toisella olkapäällä. Ristiselän kivut kyllä paranivat.

Vierailija
16/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti joskus erotessa etsiä sopivan halpa kämppä muutaman päivän varoitusajalla... Ainoa vaihtoehto oli yksiö melkein exän naapurista. Otti muuten päähän asua siinä, nöyryyttävää kun osa oikeasti luuli että jäin siihen että voisin jotenkin kyylätä exäni tekemisiä.

Vierailija
17/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi alussa vaatia joustoa eron kummaltakin osapuolelta, kun yhtäkkiä koiralla onkin yksi "Huoltaja" vähemmän. Ei voi enää ottaa työvuoroja ja menoja siten, että se toinen ne hoitaisi. Eikä monella ole sydäntä laittaa sitä koiraa poiskaan eron takia.

Jännä muuten että miehet ovat aina näitä, joita ei erotessa enää kiinnosta pätkääkään yhteisenä hankitut lapset ja lemmikit, sysätään ne vaan sille toiselle osapuolelle, joka pahimmassa tapauksessa joutuu vielä etsimään uuden asunnon.

Vierailija
18/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:22"]

Kyllä se voi alussa vaatia joustoa eron kummaltakin osapuolelta, kun yhtäkkiä koiralla onkin yksi "Huoltaja" vähemmän. Ei voi enää ottaa työvuoroja ja menoja siten, että se toinen ne hoitaisi. Eikä monella ole sydäntä laittaa sitä koiraa poiskaan eron takia.

Jännä muuten että miehet ovat aina näitä, joita ei erotessa enää kiinnosta pätkääkään yhteisenä hankitut lapset ja lemmikit, sysätään ne vaan sille toiselle osapuolelle, joka pahimmassa tapauksessa joutuu vielä etsimään uuden asunnon.

[/quote]

No joo näköjään nois voi olla ties mitä versioita liikenteessä. Mieti nyt tarkkaan mihin suostut uuno!

Vierailija
19/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kuunteli aikanaan vauva-palstan katkeria riivinrautoja ja meni eroamaan. Nyt sen on alkanut kaduttamaan ja yrittää uida takaisin liiveihin. Koska sinäkin vaikutat aikamoiselta noita-akalta niin todennäköisesti onnistuu. Tosin jää vain seksiin.

Tehän voisitte jakaa sen miehen. Kaksi katkeraa känkkäräkkä akkaa ja yksi liian kiltti mies, joka ei saa yhtäkään naista kuriin.

Vierailija
20/42 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanduudelis. Kyllä minunkin eksä käy ajoittain kusettamassa koiria (yhdessä hankitut), jos joudun olemaan pidempään töissä. Mitä pahaa siinä on? Suosittelen ap:ta nielemään kiukkunsa, lapsellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän