Ylipainoiset: mikä on lempiherkkunne?
Jos vain yhden saisi valita. Ja kuinka usein syötte tätä kyseistä herkkua?
Kommentit (51)
Jäätelö, ja joskus myös sipsit. Syön näitä valitettavan usein, mutta olen yrittänyt vähentää kertaan tai kahteen viikossa.
näin joulun alla PIPARISUKLAA, voisin syödä kolme levyä putkeen!!!!
muuten kookospallerot, ostan ja teen myös itse
Mä ihmettelen, oonko ainoa jolla on hyvä ruoka kompastuskivi? Mä syön salaatteja ihan hirveästi, laadukasta pihviä kastikkeella ja kasviksilla, itse leivottua kakkua jälkkäriksi. Aamupalana paistettua kananmunaa, pekonia, kasviksia ja herkkuleipää ym.
En ole rikas vaan keskituloinen, mutta haluan syödä laadukkaasti. Ja sit tulee ilmeisesti syötyä liikaa. Jos lihavuuden eteen voi nähdä vaivaa niin olen kyllä esimerkki siitä.
Olterman juusto, syön vaikka koko kilon juuston päivässä, yleensä se kestää pari kolme päivää. Tosin en oo ylipainoinen, painoindeksi 19-20
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 10:06"]Mä ihmettelen, oonko ainoa jolla on hyvä ruoka kompastuskivi? Mä syön salaatteja ihan hirveästi, laadukasta pihviä kastikkeella ja kasviksilla, itse leivottua kakkua jälkkäriksi. Aamupalana paistettua kananmunaa, pekonia, kasviksia ja herkkuleipää ym.
En ole rikas vaan keskituloinen, mutta haluan syödä laadukkaasti. Ja sit tulee ilmeisesti syötyä liikaa. Jos lihavuuden eteen voi nähdä vaivaa niin olen kyllä esimerkki siitä.
[/quote]
No eiköhän se kaikills lihavilla ole jossain määrin. Kyllä mäkinnsyön laaturuokaa ja paljon. Lisäksnsit hyviä suklaita jne. T. SE 50, kg ylipainonen
Nuudelit, juustohampurilaiset, sipsit, pizza, suklaa, juusto, leipä.....
Up