Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v nainen ja 41v mies suhteessa - mielipiteitä?

Vierailija
05.12.2014 |

Olen 19 vuotias nainen, (seksi)suhteessa vanhemman miehen kanssa. Emme ole virallisesti parisuhteessa enkä välttämättä haluaisikaan muuta kuin satunnaista tapailua. Näämme noin joka toinen viikko.

Haluaisin kysyä av-mammoilta, että mitä mieltä olette? Onko teidän mielestänne ok? Itse en oikeastaan tiedä mitä ajattelen tästä kaikesta niin ajattelin kysyä mielipiteitä. :D

Eniten mietityttää, että kadunko tätä myöhemmin. Mies ei kuitenkaan painosta mihinkään, olemme molemmat omasta halustamme tapaillut. Ja mies on tosiaan vapaa eikä lapsia, puolustusvoimissa töissä eli ihan kunnolliselta vaikuttaa.

Enkä ole provo! Sitä tulee joku kuitenkin huutelemaan.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä jos siltä tuntuu. :) Itse pari vuotta vanhempi ja kokemusta vähän samanlaisesta.

Vierailija
2/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär on kakskyt, ja hänen isänsä on neljäviis.
En tykkäis jos mun lapsi ottais ukoks jonkun "vanhan" miehen.
Onneksi deittailee vaan oman ikäisiään, tai no, seurustelee 23 vuotiaan kivan pojan kaa ja Se on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:11"]Olen 19 vuotias nainen, (seksi)suhteessa vanhemman miehen kanssa. Emme ole virallisesti parisuhteessa enkä välttämättä haluaisikaan muuta kuin satunnaista tapailua. Näämme noin joka toinen viikko.

Haluaisin kysyä av-mammoilta, että mitä mieltä olette? Onko teidän mielestänne ok? Itse en oikeastaan tiedä mitä ajattelen tästä kaikesta niin ajattelin kysyä mielipiteitä. :D

Eniten mietityttää, että kadunko tätä myöhemmin. Mies ei kuitenkaan painosta mihinkään, olemme molemmat omasta halustamme tapaillut. Ja mies on tosiaan vapaa eikä lapsia, puolustusvoimissa töissä eli ihan kunnolliselta vaikuttaa.

Enkä ole provo! Sitä tulee joku kuitenkin huutelemaan.
[/quote]ikä on vaan numero ja ihmiset yksilöitä. Maailma on täynnä pareja jotka iän, koulutuksen, aseman ym puitteissa sopivat yhteen mutta ihmisinä eivät yhtään. Tee valintoja joista nautit niin et kadu.

Vierailija
4/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaverit todennäköisesti pitävät tämän jälkeen miestäsi jotenkin kummallisena, jos liikutte yhdessä, vaikka olisit kuinka kaunis tahansa. Itse ainakin pitäisin. Ette ole kuitenkaan henkisesti samalla aikuisuuden kehitystasolla vaikka olisikin kivaa yhdessä, seksi olisi hyvää ja mies palvoisi nuorta vartaloasi.

-Mies 35, upseeri

Vierailija
5/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää elämäänsä niinkuin haluaa, miksi haet hyväksyntää täältä suhteellesi? Mieti mitä itse haluat ja jatka sen mukaan, älä sen mitä muut sanoo..

Vierailija
6/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mäki oon 19 ja mun isä 40.... eikä tulis mieleenkään oman isän ikäsen kans hyi

Vierailija
7/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä jos tykkäät

Vierailija
8/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Vierailija
9/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D miksi muita kiinnostaisi mitä harrastat. Mies on tarpeeksi tyhmä ollakseen teinin (kyllä, 13-19 v on teinejä) kanssa ja sinä riittävän tyhmä himoitaksesi keski-ikäistä ukkoa. Win-win -tilanne.

Vierailija
10/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:22"]

:D miksi muita kiinnostaisi mitä harrastat. Mies on tarpeeksi tyhmä ollakseen teinin (kyllä, 13-19 v on teinejä) kanssa ja sinä riittävän tyhmä himoitaksesi keski-ikäistä ukkoa. Win-win -tilanne.

[/quote]

Ei himo tee kenestäkään tyhmää, hassu.

Vierailija
11/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molempia tyydyttää, niin hieno homma! On tää kauhea yhteiskunta, kun kaikki täytyy hyväksyttää muilla!

Vierailija
12/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Ihan kiva joo. Nauti nuoruudestasi, ite olen jo kolmikymppinen äiti. :)

Vierailija
13/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana, isä on 41 ja mä olen sua kolme vuotta vanhempi :DD

Vierailija
14/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kurppa. Ei mulle kelpais. En kyllä muutenkaan harrasta pelkkiä seksisuhteita. Jotenkin tuntuisi inhottavalta olla itseä tuplasti vanhemman ukon pano, varmaan kehuu kavereilleen... Mutta jos nautit, niin mikäs siinä..

Vierailija
15/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna panna vaan, kuitenkin tykkäät. :) Ei sitä muiden hyväksynnän vuoksi tehdä.

Vierailija
16/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:35"]Vanha kurppa. Ei mulle kelpais. En kyllä muutenkaan harrasta pelkkiä seksisuhteita. Jotenkin tuntuisi inhottavalta olla itseä tuplasti vanhemman ukon pano, varmaan kehuu kavereilleen... Mutta jos nautit, niin mikäs siinä..
[/quote]Ite oot kurppa!

Vierailija
17/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Myöhemmin sua kaduttais että jätit elämäsi elämättä ja jos yhteispeli toimii niin mikäs siinä :-) voit nää kateellisten hyihyi hyshys kommentit jättää omaan arvoonsa, yhteen munaan elämänsä aikana tyytyneet.

Vierailija
18/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, mä oon 48 ja mun miesystävä 41

Vierailija
19/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:11"]

Olen 19 vuotias nainen, (seksi)suhteessa vanhemman miehen kanssa. Emme ole virallisesti parisuhteessa enkä välttämättä haluaisikaan muuta kuin satunnaista tapailua. Näämme noin joka toinen viikko. Haluaisin kysyä av-mammoilta, että mitä mieltä olette? Onko teidän mielestänne ok? Itse en oikeastaan tiedä mitä ajattelen tästä kaikesta niin ajattelin kysyä mielipiteitä. :D Eniten mietityttää, että kadunko tätä myöhemmin. Mies ei kuitenkaan painosta mihinkään, olemme molemmat omasta halustamme tapaillut. Ja mies on tosiaan vapaa eikä lapsia, puolustusvoimissa töissä eli ihan kunnolliselta vaikuttaa. Enkä ole provo! Sitä tulee joku kuitenkin huutelemaan.

[/quote]

Tietenkin kadut, naiset on sellasia. Nuorena halutaan vanhempia miehiä, vanhoina ollaan sitä mieltä, että elämä meni hukkaan ja halutaan nuoria miehiä. Eläkeikä ollaan sinkkuja ja käydään seksimatkoilla Bahamasaarilla. Ei siitä katumisesta kannata olla huolissaan, se on naiselle ihan normaalia.

Vierailija
20/57 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, ikä on vain numeroita, kun et sä mikään 13v kuitenkaan enää ole :) Jokaisella on omat halunsa, esim itseäni ei kiinnosta oman ikäiset "miehet" (+20v) vaan reilusti vanhemmat. Ihan itsestäsi se tietysti on kiinni kadutko vai et, mutta miksi katuisit? Ette te kuitenkaan naimisiin ole menossa..:)