Ylipainoiset: mikä on lempiherkkunne?
Jos vain yhden saisi valita. Ja kuinka usein syötte tätä kyseistä herkkua?
Kommentit (51)
Juustolämppäri. Nyt olen laihduttanut 10 kiloa, ja syön kerran viikossa yhden. Ennen joka päivä kolme, jopa kuusi.
Blinit ja musta kaviaari. Enää en kyllä ole saanut mustaa kaviaaria vuosikymmeniin, hinta nousi pilviin kun Neuvostoliitto romahti. Blinejä joudun sitten syömään mädin kanssa, kerran vuodessa. Mustan kaviaarin kanssa söisin vaikka joka viikko.
Graavilohi. En saisi syödä sitä ollenkaan korkean verenpaineen vuoksi, mutta syön kuitenkin jouluna pari siivua.
Lidlin deluxe-pistaasijäätelö. Onneksi sitä saa vaan jouluisin, muuten vetäisin sitä varmaan joka päivä.
Oikein rasvainen sika! Rrröyhhh! Maiskis, maiskis! Röh, röh!
Wiener nougat laatikko menee päivässä.
Paneroitu mozzarella ja sweet-chili kastike. Syön pari kertaa kuussa, voisin kyllä syödä vaikka joka päivä.
Toinen lemppari on muuten kylmäsavulohisalaatti, mutta joku ulisisi kuitenkin että ei voi läski tykätä salaatista. Kyllä voi, ja kun sen lisäksi syö muutakin ja juo alkoholia niin voi päätellä lopputuloksen.
Karkki. Syön useana päivänä viikossa.
Ben & Jerry's Cookie Dough - jäätelö
Paistinrasva. Paras on vielä jos ei tarvi energiaa kuluttaa syömiseen vaan saa suoraan tipalla suoneen
Suklaa. Ihan sama missä muodossa.. Suklaakakku, suklaalevy nam nam nam...
Hesen kerroshampurilainen. Syön yhden ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa <3
Suklaa, lähes päivittäin tulee syötyä
Naudanliha mediumina. Kaikki juustokuorrutteinen ja sellaiset suklaat joissa on jotain keksiä tai pähkinää. Lidln mummokirsikka jugurtti. Turha on läskiltä kysyä vain yhtä. En kai läski muuten olisikaan, jos osaisin yhden vain valita. Ainiin voileipäkakut ja kaikki alkoholipitoinen. Niin ja tuc-keksit erilaisilla castellojuustoilla.
Ooh. Bearnaisekastike..kaikkein paras on ehkä lapsenkoskijasulatejuustolla täytetyt grilliherkkusienet joiden ympärillä pari pekonisiivua.
Joo mieluummin olen loppuikäni kymmenenkiloa ylipainoinen ja nautin noista herkuista kuin että en enää ikinä saisi syödä niitä mutta olisin candise svane epoelin näköinen.
Roskaruoka ja suklaa, erityisesti KitKat.
Tai oli, olen jo tehnyt elämäntapamuutoksen. Tällä kertaa olen päättänyt onnistua.
Suklaavanukas. En usein koska voisin syödä sitä 3kg kerralla.