Syyskuun vauvasta haaveilijat
Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.
Kommentit (194)
Ai niin.. mun piti manata tuota miestä..
Se oli ostanu vessapaperia..serlan KELTAISTA vessapaperia!
Eikö se ny tajunnu,että siitä on vaikea tehä liman väri vaihtelu analyysiä :D :D
Heippa! Olen seurannut ketjua jo vähän aikaa. Meillä yritys alkaa varmaan helmi-maaliskuulla.Ei siis ihan syyskuun vauvaa, mutta ehkä marras-joulu :) Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :) En malta odottaa, että pääsen liittymään joukkoon! Meillä siis 2,5v poika, eli toista kertaa liikenteessä.
Huomenet,alkuun kysymys Apteekin omasta r-testistä: onko siinä aina tuo viiva niin liki keskellä? jotenkin tuli se viiva niin hassun keskelle,mutta kuitenkin keski kohdan oikealle puolelle,toista viivaa ei ollukkaa,eli nega,joten tästä voimme (kai) päätellä,että mennään noiden pienempien kp:en mukaan?
Eli tänään siis vissiin kp 21.
Tuskin tarvii testailla tuossa myöhemminkään,sillä uudelleen tuon toisen vuodon jälkeen ei ole ollu ovis tuntemuksia,paitsi eilen oli hmm..hirmu limaista,muttei mitään muuta ja ei nuon myöhäisestä oviksesta olis hyötyykää..
Bluediamondin tilannehan kuulostaa hyvälle :)
Syyskuisista kuumeilijat 18.1.2015
Sunday kp 49/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 49/? yk?
Hönttentönttiäinen kp 37/30-31 yk?
Naamiolammas kp 36/27 yk1
Maikku79 kp 21/28 yk 6
Tinkaliina kp 31/28 yk 2
Nele82 kp 31/28-46 yk 6 2. lapsi 32v
Nasu 1989 kp 30/30(-34) yk ?
Hoobee kp 28/ n.28 yk 4
BlueDiamond kp 27/27-28 yk1
Prinressa kp 24/30-33 yk3
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 15/26-27 yk 5
Ems kp 12/28 yk9? yk?
Piinailijat
Woowie
Nele82 dpo 12
Purr dpo 8
Plussanneet
Kerttuli89 yk 2
Sminion yk 4
Delfin81 yk 3
Tildaeveliina yk 9
toivottavasti osasin päivittää oikein,ekaa kertaa pappia kyydissä :D
Onnea kaikille plussanneille.
Täällä ollut aika hiljaista, töissä niin stressaava tilanne :(
Tällähetkellä kp24 menossa ja viikon päästä pääsee testailemaan jos ei täti tule kylään. Oireita ei kauheasti ole mutta hajamielisyys on tullut joka on ollut molemmissa edellisissä raskauksissa. Perjantaina hukkasin auton ja kirjottelin eilen kaverille hassuja ja enpä muistanut miksi tai mitä sillä tarkoitin. Noh aika näyttää johtuuko hajamielisuus toivotusta tuloksesta. Olisi niin mahtavaa jos plussaisin kun esikoinen menee kouluun elokuussa ja voisin jäädä elokuussa kotiin kesälomalle ja siitä pois töistä. Töissämme on niin stressaavaa esimiehen suunnalta jonka takia jään opintovapaalle ja toivon että saan opiskelut valmiiksi kevään aikana.
Tälläistä omaa napaa tälläkertaa.
Luen ahkeraan teidän kuulumisia mutta aina en kerkiä kirjottelemaan.
mellillä on eka yritys, ja greippimehua join ainakin skuukauden, ja söin femibion1, ovis limaat on aina ollu selvät ja paksut,ja nyt sitte järkytyksekseni ei paksua ovis limaa tullutkaan, vaikka plussasin perjantai aamulla (16.1)...oli vähän juiksevampaa..
mutta silti, kun join sitä greippimehuakin niin paljon...peittoa heliuteltiin lauantain puolella...ja puoltatoista päivää ennen ovis plussaa.. :)
toivon niin että tärppäisi olisi esikoisemme, ja siskokin on vasta 3kk edellä ;)
ovd kivut on olleet paljon voimakkaamaammat kuin koskaan ennen, oikeastaan, en ole niitä niin huomannutkaan, vain menkkakivut,,,olenko jo liian toiveikas...oviksesta lhtien on alavatsaa nippaillut eikä lopu vieläkäään..
Maikku79, keltainen vessapaperi nyt on muutenkin ihan kauheeta! :D Mutta siis värianalyyseihin se taitaa olla ehdoton nou nou! :D
Prinressan kanssa odotellaankin samoja päiviä testien osalta. En ole vielä päättänyt, testaanko pe, la vai su. Jos siis menkat eivät ole alkaneet. Menkkojen pitäisi alkaa viimeistään sunnuntaina, mutta ovulaation perusteella kuitenkin ehkä lauantaina. Ehkäpä siis lsilloin testataan. Perjantaina en varmaan jaksa siinä omassa aamuhärdellissäni testailla.. No niin, olinhan mä näköjään päättänytkin! :D
Oireitakin mulla saattaisi olla, mutta ne ovat oikeastaan kaikki selitettävissä myös ruoalla ja liikunnalla. Eli en edes viitsi niitä turhanpäiten tänne luetella. Miehellekään en ole mitään sanonut, kun se ei ole jotenkin kiinnostunut tästä mun järjettömästä spekulaatiosta. Hänen mielestään odotetaan testaamista ja that`s it, sittenhän sen näkee. Voi kunpa tän tietämättömyyden, odottamisen ja vainoharhaisuuden tunteen vois antaa miehillekin!
Syyskuisista kuumeilijat 18.1.2015
Sunday kp 49/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 49/? yk?
Hönttentönttiäinen kp 37/30-31 yk?
Naamiolammas kp 36/27 yk1
Maikku79 kp 21/28 yk 6
Tinkaliina kp 31/28 yk 2
Nasu 1989 kp 30/30(-34) yk ?
Hoobee kp 28/ n.28 yk 4
BlueDiamond kp 27/27-28 yk1
Prinressa kp 24/30-33 yk3
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 15/26-27 yk 5
Ems kp 12/28 yk9? yk?
Nele82 kp 1/28-46 yk 7 2. lapsi 32v
Piinailijat
Woowie
Purr dpo 8
Plussanneet
Kerttuli89 yk 2
Sminion yk 4
Delfin81 yk 3
Tildaeveliina yk 9
Päivitin listaa omalta kohdaltani, eli piina on ohi ja uusi kierto alkoi. Käytännössä tässä ollaan sitten lokakuun vauvaa toivomassa seuraavaksi :)
Ensiviikolla alkaa ivf-hoito, jolla toivottavasti se lokavauva saataisiin sitten matkaan :)
Tsemppiä kaikille, joilla on vielä toivoa!
Tänään kerkesin aamulla tekeen digitestillä tuloksen ei raskaana. Menkat alkoi sitten päivällä vaikka odotin niiden alkavan vasta huomenna. Tässä kierrossa niitä siis ei onneksi tarvinnu alkaa venaileen pitempään.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :/ :D Kp 1/30 alkoi tänään ja yritys kerta kolme (jos toden sanois sitten lokakuussa) :)
Minä vedän eiliset sanani takaisin,eli kyllä kierto menikin niillä isommilla päivillä,jotka sitten eilen vaihtuikin illalla myöhään menkoiksi..sen verran myöhään alkoi,että tänään olkoon kp1
purr, eilen alkaneet menkat sen sijaan pystyi analysoida keltaisesta vessapaperista hyvinkin helposti :D
seuraava mahdollinen la meneekin lokakuun 26. tienoille, eli iäisyyden päähän,olvanansa..
Voi paska (kirjaimellisesti)! Toivottavasti mun mahdolliset raskausoireeni eivät liittyneetkään vaan tähän eilen illalla ilmaantuneeseen jonkinasteiseen vatsatautiin. Hiukan lämpöä, jäätävät vatsakivut (nyt jo ohi, onneksi) ja sit onkin peräpää soinut kiitettävästi. Ajattelin yöllä pytyllä istuessani, että jos siellä oli joku vauva, niin se varmaan huuhtoutui tuossa mukana pyttyyn! :D
Mä kun en edes ole helvetti ikinä kipeenä. Jotain nuhaa nyt on, mutta siihen se aina jääkin.
PURR, hassua mennään suht samoilla päivillä ja eilen illalla mulla oli ihan samanlaiset oireet. Ilta meni pöntöllä istuessa :)
Prinressa, no eikös me olla sitten molemmat raskaana? ;) Mulla toki jatkui kuume vielä tänään ja jäin pois töistäkin. Olo on nyt kuitenkin jo parempi, joten huomenna taas paluu työmaalle. Oletko muuten meinannut mikä päivä testata? :)
Onnea Tildaeveliina!
Täällä kp 32 tai 20, kuka tietää,kun ei tiedä mistä laskea,tissit jatkaa arkuuttaan,testannut en enää ole,mutta tänään pitää hakea oikein apteekki testi,kun voi olla että joudun syömään kuurin,jonka aikana ei saa olla raskaana..
Niin ja tervetuloa uusille,en oo muistanu sanoa! :)