Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun vauvasta haaveilijat

13.12.2014 |

Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisista kuumeilijat 13.1.2015

Sunday kp 45/26-28 yk 2

Phyllis20 kp 45/? yk?

Hönttentönttiäinen kp 33/30-31 yk?

Naamiolammas kp 32/27 yk1

TildaEveliina kp 30/28-31 pdo 16 ja yk 9

Maikku79 kp 29 tai 17/28 yk 6 

Tinkaliina kp 27/28 yk 2

Nele82 kp 27/28-46 yk 6  2. lapsi 32v

Nasu 1989 kp 26/30(-34) yk ?

Purr kp 24/34 yk 2

Hoobee kp 24/ n.28 yk 4

BlueDiamond kp 23/27-28 yk1

Prinressa kp 20/30-33 yk3

Mairanne83 kp ?

Maikulii kp 11/26-27 yk 5

Ems kp 8/28 yk9? yk?

Piinailijat

TildaEveliina dpo 16

Naamiolammas

Woowie

Nele82 dpo 10

Plussanneet

Kerttuli89 yk 2

Sminion yk 4

Delfin81  yk 3

Vierailija
142/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tildaeveliina dpo:t lasketaan niin, että ovulaatiopäivä on dpo 0. :)

Maikulla kans jännä tilanne ja jänniä oireita! Koska meinaat tehdä testin?

Minulla menossa dpo 10 ja aamulla tein taas negatiivisen testin. Masentaa ihan. Tänään on nyt sitten ollut vähän menkkamaista oloakin, muttei vuoto vielä ala, koska keltarauhashormoni on menossa pillerinä. Luomuna luteaalivaihe on noin 10-11 päivää, joten vuoto alkaisi huomenna tai ylihuomenna. Saa nähdä miten käy, kun Primot loppuu.

Naamiolammas nyt minä muuten näen tuossa muokatussa viivaa! Voi sentään.. Joko tänään on testi tehtynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Enpä ole kerennyt täällä taas käydä vähään aikaan, tosin mun haaveilut syyskuun vauvasta siirtyi jo lokakuiseen, mutta hengailen nyt täällä vielä toistaiseksi ja lueskelen teidän kuulumisia, ihanaa että on noin monta plussannuttakin :)

Mulla tosiaan oli aika varmasti jonkinasteinen keskenmeno, kivut oli kamalat ja vuoto runsasta, mutta nyt onneksi jo loppumaan päin. Hyvä kun voi tuosta listasta luntata, eli kp 6/28. Tämä on nyt siis 9. yk.

Meillä on siis yksi lapsi ennestään, sillonkin meni 9 kk ennenkuin tärppäsi, josko seuraavakin saisi alkunsa yhdeksännellä kerralla.. ;)

Ems

144/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikulilla kp 12 (tilanne 14.1.) ja iphonen sovellus näyttää ovulaatiopäivää, mutta vaan vähän kipuja oikealla (viime kuussa vasemmalla tosi kovat) ja testit ei näytää ku haaleeta viivaa.. Tietenkin lähdetään vkl appivanhempien kanssa reissuun ja se tietää, että jos nyt ovis olis, saattaa mennä ohitte tärkeät päivät... Kuinka tarkkaan mietitte oikeaa ajoitusta? Tuntuu et stressaan siitä ihan turhaan, koska tässä tilanteessa mikää stressi ei ole hyväksi. Ehkä nytkin vaan tyydyn to ja su touhuun ja sillä hyvä. Gyne sanoi, että 2-3 x seksiä kierron puolivälissä sen enempää miettimättä. Millasia vinkkejä te olette saaneet??

Mietin että onkohan mulla ovulaatiota joka toinen kk ollenkaa, koska tosiaan joka toinen kk ei oo kipuja ja joka toinen on. Nyt oon ilonen näistä pienistä tuntemuksista. Ja nuo testithän ei ole jumalan sana, joten varmaan ovulaatio saattaa olla, vaikka testitikku ei havaitsisikaan? Kommentteja ja kokemuksia??

------------------------------------------------------------------

Maikulii: 32 v, eka lapsi toiveissa molemmille, yk ehkä 6

Kerttuli89: 26v, toinen lapsi toiveissa (miehelle neljäs)

Bluediamond: 39v, viides lapsi toiveissa (miehelle ensimmäinen), viimeisin raskaus tuplaraskaus

Nasu1989: 25v, toinen lapsi toiveissa 

Sminion: Pian 29v, ensimmäinen lapsi toiveissa (mies sanoo että samalla myös viimeinen.. Vaatinee vähän keskustelua ja taivuttelua vielä ;) )

Maikku79:  35v, 5. haaveissa

Purr: 26 v. ja molemmat toivovat ensimmäistään

tildaeveliina: 37v. 7.lapsi toiveena

145/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun uittelut: http://aijaa.com/a7Fl9v

Sain tänä aamuna myös s-kaupan halpistestiin jonkinmoista haamua, pari päivää sitten samanmoinen oli ihan puhdas nega.. Kun tässä mennään kuitenkin jo kp 32/27 ja dpo 14 (todennäköisesti), niin eiks noiden viivojen pitäs jo olla voimakkaammat..? 

Pahoinvointia on ilmassa kyl tänään, ja tupakka on maistunut jo pari päivää ihan **skalle.. Mulla on tuossa yks täys aski vielä, sen jälkeen jos onnistuis jättämään sen pois..  Jos nyt pystyn polttamaan edes sitä. Tosin tupakka nyt maistuu aina välillä muutenkin ihan hirveelle, että siitä tuskin voi ihan hirveesti mitään päätellä...

146/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään luin että ovisplussapäivä olisikin vasta -1 päivä ja sitä seuraava sitten dpo 0 ja sitten vasta dpo 1. Olipa tämä helpompaa aikanaan kun ei koko testejä ollut... Noh, se taas pudotti minut, että huomenna tai ylihuomenna tietty alkaakin menkat kun ei olekaan vielä se dpo 16(joka antoi jo toivoa, että kyllä ne silloin viimeistään pitäisi...). Tämä on näköjään yhtä kauheaa kuin ennenkin :/  Vielä kun juilii välillä niin ennakoivasti. Tosin on juilinut jo jonkin aikaa. On myös muunlaista juilimista kuin menkkakivun tyylistä liki ympäri vuorokauden. Alaselkäsärky oli varsinkin viikko sitten kamalaa ja ihan uutta mulle. Tiedän että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten elättelin heti toiveita asian liittyvän raskauteen ;) Nämä asiat on mulle jo niin tuttuja kuuden odotuksen/yrittämisen kohdalla mutta jotenkin sitä välillä tuntee itsensä ihan ekakertalaiseksi.

Tsemppiä naamiolammas tupakoinnin lopettamiseen!

Ems, teillä näköjään myös  yk 9. Rassaavan pitkä aika. Pisimmillään olen yrittänyt 10 kk. Toivottavasti ei mene tuo raja rikki :/

30/21-31 yk 9

147/194 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tosiaan niin on, että ovisplussan jälkeinen päivä on ovulaatiopäivä ja siten dpo 0. Näin olen opiskellut. :D

Mulla tuli äsken vessassa käydessä paperiin aivan kirkasta verta ja aika paljonkin... Ei siis alkkareihin asti kuitenkaan. Olikohan tää nyt jo jonkun vauvaksi kehittyvän poistuminen tai jotain muuta pahanlaatuista? :(

148/194 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman navan mietiskelyä vielä tulin tänne harrastamaan..
Menkkoja ei näy,nyt siis kp29/28(joskus venynyt 33) tai jos laskee toisesta vuodosta,niin kp 18..
Eilen tosiaan ihan puhdas nega oli se sofian testi..
Tissit vaan on niin raskaat ja arat, voi olla että menkat alkaa parin pvän sisään,mutta yhtään ei oo nyt jomotellut.. mutta jos mennäänkin tuon toisen kp:n mukaan,niin ei kp 18 pitäis vielä tissien olla kipeenä..?
En tiiä,vissiin kroppa iiiiihan sekaisin..blaaah..

149/194 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

150/194 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle aamua tehty testiä taas ja haamu on vahvistunu! :) Piti koittaa vielä toisella ja eri merkkisellä testillä ja haamusen sekin testiajalla löi tauluun :)                          

Raskausoireet sen, kun on ja pysyy. Rinnat on niin kipeät, että pelkkä koskeminen saa melkein huutamaan.. Lisäksi kuvottaa, väsyttää ja mä oon koko ajan kiukkuinen ja itkuinen. Mies saa mun hermot kireälle pelkällä olemassaolollaan, vaikkei se mitään oo tehnykään. :O Aamullakin tuli tiuskittua (tosin pyysin jo anteeksi), mutta mä mä en ymmärrä, mikä siinä saa mut niin ärhäkälle päälle? :O 

Vierailija
151/194 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisplussapäivä on tosiaan dpo -1 ja ovulaatio päivä on dpo 0. Ovisplussa testiin tulee yleensä päivää ENNEN ovulaatiota. Eli dpo 0 (days past ovulation = päivät jälkeen ovulaation) on se päivä, kun ovulaatio tapahtuu.

Testeillä etsitään sitä huippua,  jonka jälkeen noin 12-36 h päästä munasolu irtoaa jonka vuoksi se plussapäivä on yleisesti dpo -1.

Tsemppiähaamuilijoille ja plussalle!  Toivottavasti  viivat vahvistuu :)

152/194 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea haamuista ja onpa bluediamond hienoja uutisia miehestäsi. En tiedä näin uutena tulijana mitä tapahtunut mutta upeaa että parempaan päin menossa.

Mulla ei tänäänkään ole menkkoja kuulunut. En kyllä uskalla testatakaan vielä. Turvottaa vatsaa, rinnat arat ja ...no, mulla on raskautunut olo. Kohdun alueelle sattuu välillä kovastikin pieniä hetkiä ja alue on tavallaan arka jos joku osuu vatsaan. Ei mitenkään kovaa kuvotusta tai pahempia oireita mutta joku minussa sanoo että pieni kasvaisi jo siellä. Tämä tuntuu niin tutulta. En uskalla ajatella, enkä sanoa miehellekään ääneen. Pelkään että juuri silloin ne alkaa. Ja nyt tietty alkaa kun kirjoitin ajatukseni tänne :(

Ai niin, hassu juttu. Olen viime aikoina perehtynyt uniin. Näin viime yönä unta valkoisesta kyyhkysestä. Kävin tutkimaan ja ekana löysin:" Voi olla viesti syntymättömältä sielulta, joka tahtoo kovasti lapseksesi." No johan pomppasi, ajattelin minä. Että nyt ensimmäisenä löytyi tuollainen tieto :D No, ihana ajatushan se olisi <3

kp 31/21-31(yleensä 24-28) dpot mitä lie, 15?

153/194 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoja uutisia sulla oikein tuplasti, BlueDiamond!! :)

TildaEveliinalla aika vaikuttava enneuni!

Ems, kyllä munkin tämänhetkinen LA on lokakuun alkupuolella, mutta mitäpä siinä, täällä ollaan! :) Mennään sitten yhdessä sinne lokakuisten odottajiin! :)

En enää löytänyt kysyjää yrittämisen ajankohdan stressaamisesta, mutta kyllä mulla on siitä melkoinen pakkomielle.. Tiesin ovulaation olevan viime viikolla, joten sen mukaan sitten pistimme menemään viisi kertaa viikkoon. Olin jopa vähän pahoillani siitä yhdestä ovulaation liepeillä olleesta kerrasta, joka jäi väliin. Että mitä jos se nyt tästä jäikin kiinni! :D No, ehkä siinä ei kuitenkaan ole syy, jos en nyt raskaudu.

Nyt aion omanapailla (kyllä, se on verbi) taas kiitettävästi. Kun näitä oireita pohdiskelen miehelle, niin se käskee rauhoittumaan tai menemään lääkäriin! :D Eli täytyy vuodattaa tänne teille. :) Eilinen kirkas veri jäi sihen yhteen vuotoon, tänään tullut hiukan tuhrua. Mä toivon salaa itseltänikin (kuten huomaatte), että se olis sittenkin kiinnittymisvuotoa. Toisaalta en kyllä usko, että se vois olla tollasta ihan kirkasta.. Noh, sen näkee ensi viikon lopulla sit viimeistään, et oliko se sitä vai ei. Mulla oli eilen nimittäin dpo 4 tai 5 ja kovalla etsimisellä löysin tiedon, jonka mukaan kiinnittymisvuotoa voi tulla dpo 4-8. Niin siinä mielessä osuis kohilleen. ;)

Pakko kertoa omakin hieman jopa omalla tavallaan pelottava (enne?)uni. Eli näin tätini kuolleen miehen taivaassa ja hän kertoi, että meille tulee nyt vauva. En ollut miehen kanssa mitenkään läheinen, joten ihmettelen, miksi hän olisi ilmestynyt uneeni. Hänen molemmilla puolillaan seisoi myös kaksi miestä, mutta heidän kasvonsa olivat sumennettu..? Seuraavana päivänä, kun pohdiskelin untani, mietin, että siinä rinnalla taisikin seisoa isoveljeni ja pappani! Ehkä siis viesti enkeleiltä? 

Toivottavasti nyt en saanut mitään hihhulinleimaa enkelipuheineni! Jumalaan en oikeastaan usko, vaikka kirkkoon kuulunkin, mutta tällainen pieni henkimaailman usko mulla on.. :) Peruja sukulaisilta. :)

154/194 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisista kuumeilijat 15.1.2015

Sunday kp 46/26-28 yk 2

Phyllis20 kp 46/? yk?

Hönttentönttiäinen kp 34/30-31 yk?

Naamiolammas kp 33/27 yk1

Maikku79 kp 30 tai 18/28 yk 6 

Tinkaliina kp 28/28 yk 2

Nele82 kp 28/28-46 yk 6  2. lapsi 32v

Nasu 1989 kp 27/30(-34) yk ?

Hoobee kp 25/ n.28 yk 4

BlueDiamond kp 24/27-28 yk1

Prinressa kp 21/30-33 yk3

Mairanne83 kp ?

Maikulii kp 12/26-27 yk 5

Ems kp 9/28 yk9? yk?

Piinailijat

Woowie

Nele82 dpo 9

Purr dpo 5

Plussanneet

Kerttuli89 yk 2

Sminion yk 4

Delfin81  yk 3

155/194 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purr mulla oli ekassa raskaudessa vuotoa ennen plussaa ja sen jälkeenkin. Ennen plussaa olin varma, että menkat alkaa ja plussan jälkeen, että se veri on keskenmenon merkki, mutta just se "vuodon aiheuttaja" lähti kouluun :) Pidetään peukkuja, että se on kiinnittymisvuotoa :) 

Mä näin viime yönä unta, että oltiin miehen kanssa ultrassa ja ruudulla sätki pikkuinen ihminen :) Ainut, mikä jäi vaivaamaan oli, että koska sen laskettuaika oli, kun heräsin just, kun se hoitaja sitä siinä selitti :D 

Tänään ajattelin pitää välipäivän testaamisesta, että saa hcg nousta rauhassa, jos on noustakseen.      Tosin en tiedä maltanko olla testaamatta, kun jotenki on kauhea tarve saada tietää, että onko vai eikö oo raskaana :) Mutta yritän kaikkeni, että jaksaisin huomisaamuun säästää testin :D

156/194 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuoto on jatkunut muuten tuhrutteluna, mutta yön toisella vessareissulla sekä tänään iltapäivällä tuli taas sellainen kirkkaan veren vuoto.. Pari kertaa yskäistessä on tänään tuntunut viiltävää kipua oikealla puolella alavatsaa. Toiveikkaana ajattelin sen voivan olla niitä repäisykipuja, jotka liittyvät ovulaatioon. Mutta kun vähän selvittelin lisää tota vuotoasiaa, niin se saattaakin johtua keltarauhashormonin vähyydestä.. :/

Eli eipä auta muuta kuin odotella viikon verran sinne testipäivään.

Mukavaa viikonloppua kaikille sekä viivojen vahvistumisia ja ilmestymisiä niitä odottaville!! :)

157/194 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis repäisykipuja, jotka liittyvät kiinnittymiseen piti tietenkin sanomani!

158/194 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuotoja ja kipuilua ainakin suurimmassa osassa raskauksiani. Keskenmenoepäily ollut monesti. Vielä kun kohtu taakse kallistunut ei aina ole lääkärin mielestä kohtukaan kasvanut. Aina on kuitenkin pieni ultrassa löytynyt. Mulla on nyt ollut pyyhittäessä ehkä kerran päivässä hieman vuotoa, hyvin vähän.ei ihan kirkasta verta juurikaan. Lähinnä rusehtavaa tai vaaleanpunervaa tai valkovuotoon sekoittunutta verta.

Olen ihan hermona nyt kun testi on ostettuna ja odottaa huomisaamua. Pelkään niin pettymistä :/

Kp 32/21-31 dpo 16 yk 9

159/194 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli viideltä ja tajusin vuotaneeni jotain hyvin paljon. Osoittautui rusehtavaksi vetiseksi valkovuodoksi (?) Ja sitä tosiaan oli tullut läpi ja paljon! Verta tuli myös hieman pyyhittäessä.Petyin tietty heti, menkat alkaa. Tein silti testi hyvin pessimistisesti ajatellen. Kaksi tasapaksua viivaa ilmestyi heti! Apteekin oma testi oli tuo millä testasin. Voi veljet, taidan olla raskaana :) Kyllähän minä sen jo tiesin vaikken uskaltanut itsellekään myöntää. Samantien heräsi suojeluhalu ja suuri nöyryys. Kaikki voi olla vielä huonostikin enkä uskalla iloita... Mutta... Että se nyt oikeasti on mahdollista, vau! Kiitos elämälle.

Plussaonnea jokaiselle ♥

tildaeveliina rv 4+5

160/194 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yk 9. Sitkeyttä yrittämiseen ja luottoa onnelliseen lopputulokseen jokaiselle.