Syyskuun vauvasta haaveilijat
Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.
Kommentit (194)
Hei kaikki uudet ja vanhat! Onnea plussasta ja melkein plussasta, delfin81 ja simion :) Täällä mennään piinapäivissä, maanantaina pitäs kuukautisten alkaa. Tietysti toivon ettei alkais, mutta kunhan ei kierto taas venyis. Oon lähössä reissuun viikonlopuksi, joten testeihin pääsen käsiksi aikaisintaan sunnuntaina. Olin vähän hätäinen ja testasin jo tänä aamuna, vaikka en uskonutkaan sen mitään näyttävän ja selkee negahan se olikin. Nyt mietin, että teenkö vielä huomenna aamulla. Jos kuitenkin malttaisin odottaa sinne maanantaihin... Testit ei ole edes mitään erityisherkkiä, joten turhaahan se varmaan on huomenna tehdä. Mitään kummempia oireita en ole bongaillut, ehkä pari päivää oli sellainen "tunne" kohdun seudulla ja paleltaa, mutta mua paleltaa aina muutenkin. Hyvää viikonloppua kaikille! :D
SMINION Varovainen onnittelu! :)
Kiitos onnitteluista. Mun piti tänä tehä vielä pari varmistus testiä, kai se on uskottava, kun siinä ihan lukee niin. :) Tuntuu kyl nii oudolta, mutta samalla jännittävää. Siinä teille vielä kuva. Ja joo, joskus se kolmas toden sanoo pitää näköjään paikkaansa, kunhan pysyis nyt loppuun asti matkassa.
Onnea Delfin81 ja Sminion!! ♥
Purr "Nuoret naiset ovat niin hedelmällisiä, että paikat käyvät vähän ylikierroksilla."
Kiitos,repesin, nuoret naiset..just nuorimmainen kerto mun olevan ikäloppu!!
ON ei mitää uutta,oottelen tuleeko menkat ens vkolla vai plussaa vai tulevatko vasta kp28 toisesta vuodosta,mene ja tiedä..
Vieläkin näyttää hailakalta meiningiltä viivojen suhteen.. Ajattelin nyt kärsivällisesti (:D) odotella viikonlopun yli ennen seuraavaa testausta.. Taai no ainakin sunnuntaihin ;) Ihan sairaan piinaavaa! En tiedä kuinka normaalia on sellaiset riemun hihkaisut joita mulla tulee vessassa käydessä, kun huomaa ettei menkat ole alkanu :D Sit just mietin että miten hitossa tätä hommaa pitää salassa sen 3 kk ennen ku "kannattaa" kertoa just esim. töissä. En varmaan kykene sallaiseen!
Syyskuisista kuumeilijat 9.1.2015
Sunday kp 40/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 40/? yk?
Sminion kp 29/28-30 yk 4
Hönttentönttiäinen kp 28/30-31 yk?
Naamiolammas kp 27/27 yk1
Kerttuli89 kp 26/28-30 yk 2
Maikku79 kp 24 tai 12/28 yk 6
Tinkaliina kp 22/28 yk 2
Nele82 kp 22/28-46 yk 6
Nasu 1989 kp 21/30(-34) yk ?
Purr kp 19/34 yk 2
Hoobee kp 19/ n.28 yk 4
Prinressa kp 15/30-33 yk?
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 6/26-27 yk 5
Ems kp 3/28 yk9? yk?
Piinailijat
Sminion
Kerttuli89
Nele82 dpo 5
Plussanneet
Delfin81 yk 3
Onnea paljon kaikille plussanneille hirmusti! <3
Täällä ei olossa mitään kummallista kp15 menossa. Ja en oo ovista tikutellut, mutta kovat on jomotukset alavatsalla. Meillä menossa yrityskierto kolme siis nyt, se kuka seuraavan kerran päivittää.
Syyskuisista kuumeilijat 11.1.2015
Sunday kp 42/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 42/? yk?
Sminion kp 31/28-30 yk 4
Hönttentönttiäinen kp 30/30-31 yk?
Naamiolammas kp 29/27 yk1
Kerttuli89 kp 28/28-30 yk 2
Maikku79 kp 26 tai 14/28 yk 6
Tinkaliina kp 24/28 yk 2
Nele82 kp 24/28-46 yk 6
Nasu 1989 kp 23/30(-34) yk ?
Purr kp 21/34 yk 2
Hoobee kp 21/ n.28 yk 4
BlueDiamond kp 20/27-28 yk1
Prinressa kp 17/30-33 yk3
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 8/26-27 yk 5
Ems kp 5/28 yk9? yk?
Piinailijat
Sminion
Kerttuli89
Nele82 dpo 7
Plussanneet
Delfin81 yk 3
(Eritevaroitus!) Mulla ovulaatiotestit näytti tummaa viivaa to aamulla ja illalla sekä vielä pe aamuna. Perjantai-iltana olikin jo sitten vaalennut jo. Tiedä sitten, mikä niistä viivoista oli vahvin joten täällä menossa ehkä dpo 1 tai 2. Vauvantekoa ollaankin harrastettu lähes uupumukseen asti :D Mua ehkä vähän harmittaa, kun eilinen jäi väliin, koska vähän eritin vielä jotain. Molempien kiinnostus seksin harrastamiseen oli kuitenkin puhdas nolla, joten toivotaan, ettei jää sitten siitä kiinni. Tänään ehkä pakko vielä, koska eritys jatkuu. En oikein tiedä, mitä se on. Ovislimaa, johon sekoittunut verta vaiko pelkkää sitä ovulaation jälkeistä vuotoa..? Viime kierrossahan mulla tuli täydelliset ovislimat pari päivää ovisplussan jälkeen, eikä niitä hyödynnetty enää mitenkään. Niin tottakai kuvittelen, että se saattoi olla syy ei-raskautumiselle, ja jos nää on nyt niitä samoja, niin...
Listalla on nyt monella päivät siinä pisteessä, että menkkojen olisi pitänyt jo alkaa. Mikäs meininki siellä teillä on?
Bluediamond, hyvältä kuulostaa oireet! ;)
Mua kiinnostais tietää, kuinka vanhoja kuumeilijoita täällä on sekä kuinka monetta lasta ollaan yrittämässä. Näitä tietoja on täällä jo sanottukin, mutta jos niitä sais nyt tälleen vähän samoille sivuille edes. Vai tehdäänkö samanlainen lista kuin noista kiertopäivistä? Että jokainen kopiois edellelisen kommentoijan listan ja lisäis omat tietonsa perään. Onko tyhmä idis?
No minäpä aloitan
Kerttuli89: 26v, toinen lapsi toiveissa (miehelle neljäs)
Bluediamond: 39v, viides lapsi toiveissa (miehelle ensimmäinen), viimeisin raskaus tuplaraskaus
Nasu1989: 25v, toinen lapsi toiveissa
Ja jos joku tuota listaa kiertopäivistä päivittelee, niin meillä yk 2 ! :)
Piti nyt tulla vielä raportoimaan, että tänä iltana tein raskaustestin ja sain haamuksikin kutsutun hailakan plussan. Aamulla sitten uusiksi varmaan...
Heippa tyypit!
Ei oo ne testiviivat häipyneet mihinkään, olen siis nyt tehny yhteensä 3 raskaustestiä ja yhden ovistestin :D :D Huomenna aamulla lyön pisteen tälle hommalle digitestillä ja jos siihen ilmestyy YES+, soittelen neuvolan tädeille ;) Olen kyl kohtalaisen varma että raskaana ollaan, tissit on tosi kipeät ja pinkeät ja tää väsymys, herranjumala!! Kun isken perseeni penkkiin, sammahdan välittömästi! :D Ja palelen ku pahemmillakin pakkasilla.
Bluediamond: 39v, viides lapsi toiveissa (miehelle ensimmäinen), viimeisin raskaus tuplaraskaus
Nasu1989: 25v, toinen lapsi toiveissa
Sminion: Pian 29v, ensimmäinen lapsi toiveissa (mies sanoo että samalla myös viimeinen.. Vaatinee vähän keskustelua ja taivuttelua vielä ;) )
Oi, kyllä pitää alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään että olen raskaana <3 Digitestissä luki toivottu YES+ ja kylläpä olikin jännittävää sitä tulosta odottaa ne minuutit, vaikka periaatteessa tiesikin jo.. Itkuhan siinä pääsi kun miehen menin testin kanssa herättämään, on tämä vaan aika ihmeellistä :)
Siirryn tuonne plussanneisiin, toivottavasti te kaikki tulette pian perässä! :) Käyn välillä kuikuilemassa kuitenkin teidän tilanteita täällä! :)
Onnea sminion,vielä kerran!
Täällä kp 27 tai 15, tein aamulla testin ja negahan se,eli jos kp on 27,nii eiköhä täti huomenissa tule,tissit on ainakin helvetin arat :/
Tervetuloa uusille kuumeilijoille
Delfin81: Onnea! Kolmas kerta toden sano :)
simion: Jännittävää, toivotan onnea huomiselle jos sillon testaat uudestaan ;)
Itselleni ei kuulu oikein mitn uutta. Samaa tylppämäistä jomottelua (tai jotain outoa kipuilua ?) tunnen vasemmalla puolella mahassa, mutta niin tunsin viime kierrossakin oviksen jälkeen seuraavat kaksi viikkoa kunnes tein negatiivisien r testin :D