Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun vauvasta haaveilijat

13.12.2014 |

Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.

Kommentit (194)

1/194 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun syyskuu kuulostaa niin kaukaiselta.. Eikä sitä tiedä kuin monta kuukautta siitäkin mennään eteempäin. 11kk yritystä takana.

2/194 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evekin Hui ku teil on jo kauan yritystä. Onks teil mitää kikka kolmosia kokeiltu esim. oviksen tikuttamista, aamulämmön mittaamista, vitamiinejä, greippimehua ja mitä kaikkee niit onki.

Meillä esikoinen sai alkunsa 8. kierrosta ja sillon mittasin aamulämpöä. Siinä kierros oli yks ainoo kerta ku harrastettiin seksii. Kerta näköjään riitti siinä kierros. Nyt tuntuu että vaik joka päivä harrastaisi, ni silti ei tapahdu mitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/194 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa syyskuun vauvasta kuumeilijat!

4/194 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoonne liittyisi yksi haaveilija lisää. Olen 30 ja mieheni vuoden vanhempi. Yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta ja nyt haaveissa olisi vauva. Olen noin puoli välissä kiertoa ja nyt päätimme alkaa yrittämään. Itse olen halunnut lasta jo muutaman vuoden, mutta mieheni on nyt vasta oikeasti lämmennyt ajatukselle. Kovin olen innoissani! Mukavaa, jos täällä voisi jakaa kokemuksia ja jännätä yhdessä. 

Mukavaa joulun odotusta ja tsemppiä tähän kiertoon kaikille :)

5/194 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden lopettamisen jälkeen kesti 6 kuukautta ennenkuin sain ekat menkat, nekin tosin lääkkeillä. Nyt eka kierto ilman mitään mikä tasais tai alottais kuukautiset, saa nähä alkaako. Alussa söin jotain vitamiineja ja tikutin ovista mut en mä kauaa jaksanu raapia päätä ja miettiä oisko tää vai eikö ois. 

6/194 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minäkin voisin siirtyä tänne. Yhden viestin kirjoitin tuonne elokuisten puolelle, mutta eiköhän tässä voi kuopata toiveet elokuun vauvasta. Meillä siis toinen lapsi haaveissa, esikoinen on nyt 10,5kk. Mulla normaalisti on tosi säännöllinen kierto 28-30 päivää, mutta kun aletaan lasta yrittämään, niin kierto menee reilusti pitkäksi. Nyt taitaa olla kiertopäivä 40/28-30. Esikoisen kohdalla tärppäsi kolmannella kerralla ja sitä edeltäneet kaksi kiertoa meni viikon pitkäksi, nyt on jo puolitoista viikkoa mennyt eikä kuukautisia kuulu. Viimeksi la iltana testasin negan rfsu:n testillä. Onko muilla ollu tällasta? Tosi ärsyttävää.

7/194 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämä oli siis yk 1 :)

8/194 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kerttuliini ja toivotaan mahdollisimman pikaisia plussauksia. 

Oletko kokeillut testata aamulla? Aika pitkältähän tuo kierto jo kuulostaa. :)

9/194 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aamulla ole testaillut, mutta nyt illalla kuukautiset alkoivatkin :) Jee! Harvemmin sitä ilahtuu yhtä paljon menkkojen alkamisesta :D Tilasin netistä raskauskeijulta liuskatestejä tänään, mistä muut olette testinne ostaneet? Oon noita rfsu liuskoja käyttänyt nyt ja esikoisen testasin kans sellaisella. Ja meinaan siis raskaustestejä, ovista en oo testaillu ikinä..

10/194 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä myös yritys alkanut ja alussa ollaan! Kuun alkupuolella nuvaring otettu pois ja menkat tulivatkin niin kuin piti. Ennen nuvaa käytetty kuitenkin useampi vuosi pillereitä, joten saa nähdä millaiseksi kierto asettuu. Saa nähdä kuinka pian tärppää vai tärppääkö ollenkaan.. Toivotaan parasta! :-)

11/194 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kerttuli, inhottava se on jos kierto vaan venyy ja venyy. Toivotaa ettei seuraava kierto veny. Kannattaa tehä aamu virtsasta, ni näyttää varmimmin kun on rakossa ollut kauemmin. Mä oon tilannu raskauskeijulta ja viimeks tilasin yliopiston apteekista testejä ku piti tilata muitaki lääkkeitä.

Tervetuloa Josna, toivotaa että pian tärppää.

Täällä tuntuu, että vuotopäivät lyhenee taas yhtä lyhyiksi ku ennen ekaa raskautta. Sillon ne kesti 2-3pv ja ny on synnytyksen jälkee kestäny tähän asti 5pv; mut ny sit alkaa taas olla tosi niukkana.

12/194 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija :)

Kolmas lapsi yrityksessä ja tuntuu silti, että ois ihan ensimmäistä kertaa taas yrittämässä raskautua <3 Esikoista ei varsinaisesti koskaan yritetty ja tärppäsi aika nopeaan, kakkosta yritettiin lähes vuoden ajan ja välissä keskenmeno.

Nyt ehkäisynä oli kierukka, joka poistettiin marraskuun alussa ja tämän jälkeen onkin ollut jo kahdet menkat. Ollaan siis ehkäpä menossa kp 17/26-28? (kierto vielä vähän hakusessa) ja yk2. Eilen oli ovulaatiotuntemuksia ja tikutin hieman kontrolliviivaa haaleamman viivan. Äsken sain kaksi vahvaa viivaa ja alavatsaa särkee kovasti sekä rinnat arat :)

Toivotaan, että saataisiin syyskuulle paljon vauvoja! <3

13/194 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo sekoilen itsekin menossa siis kp 16/26-28 :D

14/194 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt siirryn tälle syyskuun puolelle elokuisista..
Menossa siis kp 3/28 yk 6

15/194 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin kanssa tänne tuolta elokuun puolelta. Tänään menossa kp 43/34 ja yk 1. Aamulla 2 x negatiivinen raskaustesti, joten nyt vaan kiroan tätä stressin aiheuttamaa pitkää kiertoa. Kun mulla on muutenkin tollanen pidemmän puoleinen kierto, niin itse asiassa mun pitäis tässä hypätä suoraan lokakuisiin, kun seuraavan kierron LA menee jo lokakuun puolelle, koko ajan tietysti enemmän ja enemmän..

No, onneks huomenna enää aamulla joulujuhla ja sit 2,5 vkoa lomaa! :) Jospa se stressikin siitä sinä aikana lähtis ja vuotokin alkais.

16/194 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille :)Toivotaan Purr että sun kuukautiset alkais pian eikä kierto enää venyisi!

Mulla tosiaan piti alkaa menkat KE mutta siis ei näitä voi menkoiksi kutsua vaan verta on tullut lähinnä pari kertaa kun on käynyt pöntöllä. Ärsyttää kyllä niin huolella jos menkat alkavat nyt temppuilemaan näin kun kaikki on mennyt niin hienosti ja täsmällisesti tähän saakka pillerien jälkeen...voiko tällaisella onnettomalla tuhrulla tulla tässä kierrossa ovulaatiotakaan? :( Raskauteen en usko yhtään, mutta varmuuden vuoksi teen varmaan testin tänä vkonloppuna. Mitään menkkakipuja (joita on aina) ei ole eikä mitään muutakaan oiretta. On tämä vaan raskasta touhua :)

17/194 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä Tinkaliina 32v kolmatta toivova äiti. Ehdin olla yhden kierron verran elokuun vauvasta haaveilevissa ja saimme plussan! Valitettavasti plussailoa riitti vain rv5+4 asti kun sain keskenmenon. En tiedä yhtään miten laskea kiertopäiviä, tänään ei ole vuotanut joten ehkä 1/28!? Vielä ei toki yritys ala, mutta jospa muutaman viikon päästä "jaksaisi".

Vierailija
18/194 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Siirrynpäs minäkin elokuisten haaveilevista tänne seuraavaan. Kiva tutustua myös uusiin kuumeilijoihin!

Täällä menossa kp 9/28-30 ja yk 4. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa "apuna" ovistikut, lähinnä mielenkiinnosta, kun oviksen olen kuitenkin aiemmin bongannut kunhan vain on osannut kroppaa kuulostella. 

Hih, pian pääsee vauvantekohommiin taas ;) 

19/194 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaliina, Voi ei :(
Minniih:Sama täällä,ihan oudot menkat, eka pvä vuosi kuin härän kurkusta ja sitten oli reilu vuorokausi ,kuten eilen manasinkin elokuisten puolelle,että ei tullut yhtään mitään,ei ees ruskeaa tuhrua!
Noh, puoli tuntia sen viestin jälkeen,alko tulla vähän ja sellaisen ihme tuhruna (hyyvin vähäisenä) on jatkunut nytkin, mulla on aina tosi pitkät menkat,ekat 3-4 pvä vuotaa oikee tosissaa,sitte loppu päivät tuhruttaa,är-syt-tä-vää!

20/194 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tätä on uskoa, mutta tänään tein ensin aamulla CB:n ovistestin, josta tuli hymynaama. Päätin lähteä tätä tulosta varmistamaan ja hain apteekista CB:n digitaalisen testin ja näyttäis että tärppi on käynyt. Näyttöön tuli ilmoitus "raskaana 2-3"... huhh ...tuli kyllä niin puskista tämä homma, vaikka kyllähän se pitäisi tietää että seksiä harrastamalla oikeaan aikaan näin voi käydä. Varauduin paljon pidempään yrittämiseen... Saa nyt nähdä miten tässä käy, keskenmenot kun tunnetusti on yleisiä.

Itsellä tämä tärppikierto oli/on ollut oireeton, mitään raskauteen viittavaa ei ole vielä ollut. Näinkin voi siis käydä, jos joku miettii ja etsii oireita.....Ainoastaan nyt plussaamisen jälkeen jos alkaa miettimään, tämä viikko oli töissä raskas ja olin vähän normia väsyneempi. Kuukautisvuotoa tuli pari kertaa pönttöön, kun kävi asioilla..siteeseenkään ei tullut mitään. Ehdin jo ajatella, että menkat on alkanut jotenkin reistailemaan. Nyt jo alan pikkuhiljaa odottelemaan jotain oireita, että sitä oikeasti tuntee olevansa raskaana :)

Tinkaliina: Tosi ikävää...tämä on niin arpapeliä kuinka tässä hommassa käy..:(  Paljon tsemppiä teille uuteen yritykseen <3 Onneks edes k-menon jälkeen on suht hyvät prosentit raskautua uusiksi.

Maikku79: Turhauttavaa kyllä jos menkat pelleilee omiaan :/