Syyskuun vauvasta haaveilijat
Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.
Kommentit (194)
Kerttuli89 ja Sminion, onnea aivan valtavasti!! <3
Voi kunpa se plussa osuisi omallekin kohdalle jo tästä kierrosta! Ja toki teidän kaikkien muidenkin! :) Tosin mulla on sellanen fiilis, että ehei, tämä tulee kestämään. :/
BlueDiamond, samoissa kiertopäivissähän juu melkein ollaan, mutta toi mun kierto saattaa olla viikon pitempikin kun sulla, niin ei voida verrata. Voimia tuohon miehesi tilanteeseen! Jäi viimeksi sanomatta.
Unohdin aivan myös hihkua sitä, että ovulaation ajankohdan perusteella kierto ois tällä kertaa mahdollisesti 32 päivää, jes! Aion kuitenkin testata ikään kuin olisi tulossa 34 kp:ää. Eli testi sunnuntaina 25.1., jos menkkoja ei kuulu, ei näy.
Kerttuli89: 26v, toinen lapsi toiveissa (miehelle neljäs)
Bluediamond: 39v, viides lapsi toiveissa (miehelle ensimmäinen), viimeisin raskaus tuplaraskaus
Nasu1989: 25v, toinen lapsi toiveissa
Sminion: Pian 29v, ensimmäinen lapsi toiveissa (mies sanoo että samalla myös viimeinen.. Vaatinee vähän keskustelua ja taivuttelua vielä ;) )
Maikku79: 35v, 5. haaveissa
Purr: 26 v. ja molemmat toivovat ensimmäistään
Tänä aamuna tein myös haalean plussan, taidan lähteä tökkimään kepillä jäätä tuonne plussanneiden puolelle, mutta piipahtelen varmasti täälläkin, ainakin lukemassa muiden kuulumisia. Paljon plussia teille, jotka ette ole vielä sitä saaneet ja onnea jo plussanneille!
Syyskuisista kuumeilijat 12.1.2015
Sunday kp 43/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 43/? yk?
Sminion kp 32/28-30 yk 4
Hönttentönttiäinen kp 31/30-31 yk?
Naamiolammas kp 30/27 yk1
Maikku79 kp 27 tai 15/28 yk 6
Tinkaliina kp 25/28 yk 2
Nele82 kp 25/28-46 yk 6 2. lapsi 32v
Nasu 1989 kp 24/30(-34) yk ?
Purr kp 22/34 yk 2
Hoobee kp 22/ n.28 yk 4
BlueDiamond kp 21/27-28 yk1
Prinressa kp 18/30-33 yk3
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 9/26-27 yk 5
Ems kp 6/28 yk9? yk?
Piinailijat
Sminion
Nele82 dpo 8
Plussanneet
Delfin81 yk 3
Kerttuli89 yk 2
Syyskuisista kuumeilijat 12.1.2015
Sunday kp 43/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 43/? yk?
Hönttentönttiäinen kp 31/30-31 yk?
Naamiolammas kp 30/27 yk1
Maikku79 kp 27 tai 15/28 yk 6
Tinkaliina kp 25/28 yk 2
Nele82 kp 25/28-46 yk 6 2. lapsi 32v
Nasu 1989 kp 24/30(-34) yk ?
Purr kp 22/34 yk 2
Hoobee kp 22/ n.28 yk 4
BlueDiamond kp 21/27-28 yk1
Prinressa kp 18/30-33 yk3
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 9/26-27 yk 5
Ems kp 6/28 yk9? yk?
Piinailijat
Nele82 dpo 8
Plussanneet
Kerttuli89 yk 2Sminion yk 4
Delfin81 yk 3
Onnea Sminion ja Kerttuli! Täältä toivottavasti tulee pian porukkaa perässä :)
Minä päivitin listaa tälle päivälle ja lisäsin omat ikä-ja lapsitietoni tuonne nimirimpsun perään. (Terveisin laiskimus)
Mitä kuuluu listan kärkipään pitäjille Sunday ja Phyllis20 ? Toivottavasti on tullut toivottuja uutisia ja vain unohtunut kertoa meille.. :)
Naamiolammas ja Hönttentönttiäinen alkavat myös olla kiertopäivien puolesta jännän äärellä? Onko kuulumisia? Onko testejä tehtynä? Onko haamuja bongattuna?
Toivottavasti on hyviä kuulumisia kerrottavana ensikerralla!
Onko täällä muita, jotka laskee dpo:ita? Minun kanssa voi tulla piinailemaa, jos oviksen ajankohta on tiedossa! Minusta on kiva jännätä muidenkin puolesta ja siitä tuo piinailulista on kiva :)
Minulla menossa tosiaan dpo 8 ja tänäaamuna viimeksi tehty negatiivinen raskaustesti. Olen aikamoinen optimisti tuon testaamisen kanssa, mutta.. Olkoon nyt menneeksi. Lisää testausta on luvassa viimeistään huomenaamulla, vaikkei tässä nyt mitään ihmeempiä oireita sen puolesta ole, että raskaus olisi alkanut. Tavallista oviksenjälkeistä aikaa elän. Se siinä on epätavallista, että normaalisti en elä tätä oviksenjälkeistä aikaa, kun ovista ei tapahdu - eli jännän äärellä siinä mielessä siis olen. Saa nähdä miten käy.
Tsemppiä ´kaikille!!
Liityn kanssa syysvauvan kuumeilijoihin :) Pillerit jätettiin marraskuun joulukuun alussa pois, joten ensimmäinen yritys kuukausi menossa, edelliset kuukautiset oli 15.12. Mulla on ennestään yksi lapsi ja miehellä kaksi aiemmasta suhteesta. Nyt on menossa kp 30/? (oon syöny pillereitä niin kauan, että en tiiä, mikä mun kierto sitten on?) Tänä aamuna testasin juuri juuri silmällä nähtävän haamujen haamun, mutta saas nähä onko tärpänny, vaikka oireitakin tuntuu olevan :O
Oho, jäi toi marraskuu tohon tekstin alkuun, kun muistin ensin väärin, mutta siis joulukuu on oikea :D
Bluediamond minä vasta huomasin sinun viestisi tilanteestasi enkä voi kuin toivottaa sinulle voimia ja jaksamista tilanteessa! Elät varmasti raskaita aikoja. Toivottavasti miehesi voidaan pian herättää ja hän paranee. Ja toivottavasti vauva olisi matkalla parantamaan tulevan isän.
Woowie tervetuloa mukaan :) Toivottavasti on tärpännyt ja pääset odottelemaan syyskuun vauvalaista :)
Omissa piinapäivissä ei ole tapahtunut mitään dramaattisia muutoksia, ellei se sitten ole dramaattista, että mitään oireita ei ole. Tietysti menossa on vasta hyvinkin varhainen vaihe, joten tässä kohtaa ei mitään välttämättä vielä näkyisikään vaikka jotain olisi tapahtunut. Saa nähdä.
Menossa siis dpo 9. Viimeyönä heräsin 3.45 hirmuiseen pahoinvointikohtaukseen ja kävinkin kakomassa sitten vessassa. Mitään ei lopulta tullut ja olo helpotti aamuun mennessä ja selvisin normaalisti töihinkin sitten. En usko, että tuo pahoinvointikohtaus liittyy raskauteen vaan epäilen sen johtuvan Metformiinista, joita otin illalla. Luultavasti oli virhe ottaa ne tyhjään vatsaan.
Mä odottelen ihan kädet rakoilla postia, että saan tilaamani raskaustestit.. Pakko vielä tälle päivää kokeilla, että antaako testi mitään ja vielä eri merkkinen testi.. :) Sekin on kummallista, että vaikka on jo neljä raskautta takana (3xKm) niin silti tuntuu niinku ois ekaa kertaa matkassa.. Välillä tuntuu, että sitä kuvittelee kaikki oireet, mutta eilen viimeksi halailin vessanpönttöä, eikä sitä kuvotusta voi kuvitelmaksi sanoa.. :O
Syyskuisista kuumeilijat 13.1.2015
Sunday kp 44/26-28 yk 2
Phyllis20 kp 44/? yk?
Hönttentönttiäinen kp 32/30-31 yk?
Naamiolammas kp 31/27 yk1
Maikku79 kp 28 tai 16/28 yk 6
Tinkaliina kp 26/28 yk 2
Nele82 kp 26/28-46 yk 6 2. lapsi 32v
Nasu 1989 kp 25/30(-34) yk ?
Purr kp 23/34 yk 2
Hoobee kp 23/ n.28 yk 4
BlueDiamond kp 22/27-28 yk1
Prinressa kp 19/30-33 yk3
Mairanne83 kp ?
Maikulii kp 10/26-27 yk 5
Ems kp 7/28 yk9? yk?
Piinailijat
Woowie
Nele82 dpo 9
Plussanneet
Kerttuli89 yk 2
Sminion yk 4
Delfin81 yk 3
Liityn uutena joukkoonne. Täällä kova toive nyytistä ♥Tänään kp 29/21-31. Menkkoja ei ole vielä kuulunut ja edellisistä raskauksista tuttua tunnetta havaittavissa. En silti odota liikoja kun monta kertaa tiputtu korkealta. Ovulaatio-hymynaamasta(clearblue) oli eilen 14 vrk. Eli onko se niin kuin tänään dpo 15? Siitä on niin kauan kun viimeksi odotusta odottanut :) Yritystä on ollut n.9kk, joista tosin pari kuukautta passattiin. Jänniä päiviä eletään...
tildaeveliina
Bluediamond: 39v, viides lapsi toiveissa (miehelle ensimmäinen), viimeisin raskaus tuplaraskaus
Sminion: Pian 29v, ensimmäinen lapsi toiveissa (mies sanoo että samalla myös viimeinen.. Vaatinee vähän keskustelua ja taivuttelua vielä ;) )
Maikku79: 35v, 5. haaveissa
Purr: 26 v. ja molemmat toivovat ensimmäistään
tildaeveliina: 37v. 7.lapsi toiveena
[/quote]
Huhhuh, jännän äärellä ollaan, nyt (vuorokausihan on jo vaihtunut!) on meneillään jo kp 32/27, dpo 14
Vähän väliä tuntuu siltä että nyt alkaa menkat mutta eiii.... Olo on aika normaali, välillä palelee ja öisin hikoilen, iho on kuivempi kuin normaalisti. Eilisen päivän testaus tuossa, molemmat kuvat on samasta testistä, toisessa säädetty värejä..
http://aijaa.com/FN5kIK
Huomenet,oi kanssasisaret :)
Jännät paikat monella,eiköhän tuo tuosta vahvistu Naamiolammas !
on: tänään kp 29/28(-33) tai 17 testi näytti negaa,nyt nuo viimeisimmät testit joita tilasin on Sofia nimisiä.
Tissit vaan on niin pinkeät ja arat,eilen vähän jomotteli vatsalla ja olin varma menkkojen alkavan,mutta ei ole alkanut.. ärsyttää tää olo,kun ei tiiä,mikä kp nyt oikeesti on...Grrrr..
Myös mulla tullut jo monena päivänä tunne että menkat alkaa. Olen jopa vähän tuhruillut. Sitten ei kuitenkaan. Mulla on tosin ollut joka raskaudessa alkuvuotoa. Viime yönä alaselkää särki hemmetisti :( Vuotoa on tullut muutama päivä ovulaatiosta lähtien, lähinnä hieman rusehtavaa, joukossa vähän verta välillä. Monta kertaa itkenyt, nyt ne alkoi TAAS. Mutta ei sitten kuitenkaan. Rinnat on melko kipeät ja vatsa jännän tuntuinen, nippailee, vihloo, kiristää. Vessassa saa ravata usein. No, uuteen jännään päivään.
Tänään siis kp 30/28-31 pdo 16 ja yk 9
Maikku79 35v, 5. haaveissa