Syyskuun vauvasta haaveilijat
Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.
Kommentit (194)
*googlettaa laskuvarjohyppy-kursseja ensi kesälle*
:D
Mä teen tän kanssa jo huomiselle!
Syyskuisista kuumeilijat 1.1.2015
Sunday kp 32/26-28 yk 2
Sminion kp 21/28-30 yk 4
Delfin81 kp 20/26-31 yk 3
Kerttuli89 kp 18/28-30 yk 2
Maikku79 kp 16/28 yk 6
Tinkaliina kp 14/28 yk 2
Nasu 1989 kp 13/30(-34) yk ?
Purr kp 11/34 yk 2
Hoobee kp 11/ n.28 yk 4
Hyvää uutta vuotta kaikille! Tuokoon se mukanaan paljon plussa - ja vauvaonnea :)
Hep. Olen 32-v tyttönen, joka ristiriitaisin tuntein haaveilee lapsesta. Pelottaa niin pirusti, mutta ikä tulee vastaan. Kunnon aivopesulla oon saanu avopuolisonkin jo mukaan juttuun. Vuosia siihen meni, mutta nyt siis kovasti toivotaan.
Mulla on kiertopäivä 23 menossa ja yritetty ollaan syyskuusta lähtien. Oon ihan hulluna lukenu kaikkia oireita ja venaillu josko ois tärpänny, mutta ei. Kierto on 26-27 päivää. Mulla on eilen/tänään vasemmalla puolella tuntunu voimakasta ovulaatiokivun tapaista kipua vatsassa. Ja eilen tuli tosi vähän veristä vuotoa, jonka epäilen olevan vaan muistutus ensi ke alkavista menkoista, vaikka toivoisin sen olevan kiinnittymisvuotoa. Ovulaatio oli ehkä 23 tai 24 päivä, joten tasan viikko siitä tuo vuoto tuli.
Onko teillä kokemuksia lähinnä mitä tällaset kivut tarkottaa, mistä ne johtuu? Mulla on joka toinen kk oviskipuja mut koskaan ennen ei oo ollu tällasta samanlaista kipua ennen menkkoja.
Odottavan aika on pitkä =)
Maikulii,ihan hyvin voi olla kiinnityskipua/vuotoa,ku hitto näistä tietää,mä en ainakaa enää mistää mitää,ku oma kroppa on sekaisin ku seinäkello! :D
Niin ja tervetuloa joukkoon hulluun :)
ON: eilen ne testit tuli ja ihan täydellinen nega oli,joten tohdin(ko) uskoa,että tää toka vuoto olikin kropan sekoilua,eikä esim. keskenmeno tms??
Mutta mikä kp mulla nyt sit on? jos ekoista laskee,olis se kp 16 ja jos taas tosta tokasta vuodosta,niin kp4??
Joo Maikku79 tuntuu että tää homma on niin mysteeri. Sit kaikki toiveikkaat naiset yrittää löytää mitä tahansa merkkejä etukäteen, et onkohan onnistunu =) Ite kallistun niiden menkkojen puolelle, kun edelleen pientä vuotoo. plääh. Mä vaan jotenki fiilistelen mielessäni sitä hetkeä kun ne helevetin menkat ei tulekkaan ja järkkyjen kipujen sijaan saakin alkaa tosissaan jännittämään =)
Mukaan tahtoisin jännittämään. Lapsia on jo ennestään ja yksi keskenmeno. Kova toive olisi saada perheenlisäystä syyskuussa. Jännitystä vielä jäljellä monta pitkää päivää. Nyt on kp 20/30-31. Oviksen luulen olleen 28.12. Oviksen aikoihin oli muutama päivä kovia maha kipuja ja sen jälkeen ovat vaan jatkuneet. Muitakin oireita keksin jotka tottakai herättää toiveita tärpistä. Mutta tässä vaiheessa ovat kyllä aivan vaan varmasti toiveajattelua.
Oksettaa, kuvottaa. Aamulla testi vielä nega.Jos tää on vaan viime yön valvomisesta syytä. Mä olen kyllä tilannut nyt helpon ja vaivattoman raskauden. Eka oli kammottava tiputuksineen, ennenaikaisine supistuksineen j
osastojaksoineen ja lopulta vauva päätyi vielä teholle. Kaikki lupasivat, että toinen raskaus on aina helpompi. Ekassa ultrassa todettiin sitten kaksosraskaus...
Sori Mairanne,mut alko naurattaa,toi meni kyllä sit tosi putkeen :D
Mikäs kp sulla on menossa? Pidän peukut pystyssä!
Mulla on niin pitkät kierrot, etten edes ole laskenut mikä kp olisi. Oviksesta laskettuna 11. pv menossa.
Kyllähä se sitten testissä pitäis alkaa näkyy jo?
ON: yhä vaan täällä mietin ja pähkäilen tätä omaa tilaa ,nyt olis kp 17 tai kp 5, epätoivoisena tuossa laskin,että jos munasolulla menee 3-4 pvää päästä kohtuun,niin olisko ,jos ennen vuotoa,jolloin selkeesti oli ovis,mahdollista kiinnittyä niiden vuotojen jälkeen? vuoto on nyt loppunut,eilenkään ei tullut kuin just ja just rusehtavaa tuhrua pari kertaa pyhkies...äh,hermot menee taas niin lujaa :/
Minen jaksa yhtää. Kiukuttaa niin saamaristi ku ihan sellai olo et menkat alkaa ja tuntuu pahalta alavatsassa. Ja niiden pitäis alkaa vasta 6.1. Eka vitutti se, et tulee jotai ihme settiä viikkoo ennen menkkoja, sit vituttaa ku se ei lopukkaan ja nyt vituttaa et jos kierto onkin sekaste.
Mä idioottina mietin et maksanko crossfit jäsenmaksuja, jos sit onki jotai pahoinvointia eikä pysty menee. Ja varaako kamujen kanssa pääsiäiselle reissua jos ei pääsekää lähtee. Voi juma. Nyt lähti maksut maksuun ja reissu tilaukseen =) Jos ei oo raskaana, niin ei varmaan tartte leikkiä olevansa. Riittää ku elää terveellisesti ja onnellisesti, se on varmaa ainoo millä pystyy ite asiaa edistää. niin Maikuli.
Maikulii, ihan samat ajatukset. Meinattiin laskettelureissua myös kavereiden kans ja koko ajan sellainen olo et eihän sinne nyt voikaan lähteä rymyämään ja kaatuilemaan jos joku on kyydissä mukana.. Plus et kyseinen reissu saattaisi olla aika afterski-painotteistakin niin sanotusti, joten kiva sit kykkiä yksin mökissä illat :D Tätä oikeaa syytä kun ei vaan kamut tiedä, niin inhottavaa "keksiä tekosyitä" miksei voi varata reissua heti.. Treenannut mä oon kuitenkin kuten ennenkin, eli ihan piippuun tietysti joka kerta :D Ristiriitaista? :D
Mulla oli siis muutaman päivän tossa ihme nippailuja vatsassa ja ajattelinkin olisko siellä masussa jotain meneillään.. Nyt ei oo taas mitään. Menkkoja odottelen siis alkavaksi ens viikon ke tai to, tai siis en.. ;)
Heips!
Pinoudunpa minäkin nyt tänne, esikoinen siis haaveissa ja ikää on jo 35. Eka yrityskierto menossa kp 20/27 dpo 2. Ovistesti näytti plussaa uudenvuodenaattona, ja illalla oli tunnin ajan aika voimakkaat alavatsakivutkin, oletan että ovis oli silloin. Puuhiin päästiin kuitenkin vasta seuraavana päivänä.. :( Jotenkin pelottaa että tuo ajoitus nyt sitten meni ihan mönkään ja liian pitkälle, mutta varovaisesti toivon kuitenkin.. Eikös vuorokausi ole munasolulle ihan normaali aika elää..?
Vuorokausi on mun käsittääkseni mukaan ihan okei. eikä sitä aina tiedä missä vaiheessa se sitten tärppää loppupeleissä ;) Mä täällä jännittelen itte maanantaihin asti.... Tänään testailin tämmöset haamut http://aijaa.com/MbukQl ... Jännittä niin kovasti jos näänkin ihan omiani. 8kk yritystä takana pillereiden jätön jälkeen, oma hormoonitoiminta ei oo toiminut sen jälkeen kunnolla. Eka kierto menossa ilman teroja kp33 tällä hetkellä. Näkeekö kukaan muu noissa testeissä mitään? Oireita on väsymystä, alavatsan ja nivusten nippailua, aaltoilevaa pahaaoloa, kuumia ja varsinkin kylmiä aaltoja, hieman rinnat arat. Toivon niin kovasti tärppiä. 8)
PHYLLIS20, Kyllä minä tuossa ylimmäisessä olen jonniinmoisen haamunpoikasen näkevinäni kun oikein tiirailen.. :)
Maanantaina testailen uudestaan! Saas nähdä vahvistuuko viiva vai ei :/ Toivon niin kovasti <3
Oi miksi oi miksi,sinä kroppani annat minulle tälläisiä oireita,kun tiedät,että tyhjä pääni vaan nostaa toivon rippeitä??
Eilen tuli muutaman kerran vaalean punaista limaa pyhkiessä ja tänä aamuna liman seassa oli muutama veri viiru seassa,ihan kuin toiseksi nuorimmaisen plussaus kierrossa..joten arvatkaa nostaako tuollaiset viimoiset toivon rippeet? blaaaah!
Phyllikselle peukut pystyssä,josko nuo vahvistuisivat ♥
Maikku kp18 tai kp 6
Mä oksensin eilen illalla ensimmäisen kerran. Testaan tiistaina, koska ärsyttää kärsiä oireista, vaikka viivoja näkyy vain yksi. Maailma haisee aivan kamalalta koko ajan. Eilen kävin kahdesti suihkussa, koska haisen niin paljon hieltä mielestäni. Samaten olen pakottanut kaksoset vaihtamaan pikkuhousujansa varmaan kymmeniä kertoja, koska haisevat pissalta. Neidit ovat jo ihan loukkaantuneita...
Sminion
Kannattaa varata hääkirkko ja pitopalvelu. Siitä kierrosta tärppäsi esikoinen. Toisella kertaa oli varattu Lontoon reissu ja odotin siellä sitten kaksosiamme.