Mies syö salaa ketipinoria. Mihin käytetään?
25 mg annos. Mihin sitä käytetään? Miksi se pitää tehdä salassa?
Kommentit (52)
25mg ehdottomasti unilääke. Vasta siinä 100mg kohdalla toimii psyykelääkkeenä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:16"]Ihmettelen ihmis, jotka eivät käytä google, vaikka sieltä saa vastauksen heti ja KAIKKEEN. Itse ollessani liikenteessä (siis liikkeellä, you know!) jos vaikka näen jossain oudon sanan jonka merkitystä en ymmärrä niin välittömästi google auki ja tadaa: olen taas astetta fiksumpi kaveri.
[/quote]
No ziiz, keskittyisit sinä vaan siihen orastavaan seurustelusuhteeseesi, kun ei ollut tuon sisällöllisempää sanottavaa aiheeseen.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:35"]
Niin löysin kyllä googlettamalla tiedon mutta ajattelin jos sitä käytetään johonkin muuhunkin.. Jos kysyn mieheltä, ei myönnä mitään. On ennekin salannut asioita joten luottamusta ei oikein ole. Sinänsä asiat meillä on hyvin mutta alkaa kyllä vähän mietityttää jos lääkkeitä syödään salaa. Miksi? Ap
[/quote]
Ei nyt millään pahalla, mutta vittuako se sinulle kuuluu? Tuolla asenteella en minäkään kertoisi sinulle asioitani.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:49"] Unettomuus ei ole syy koska nukkuu aina kuin tukki.
[/quote]
Tai sitten lääke toimii tosin hyvin unettomuuteen.
Itse syön unettomuuteen. 25 mg on pieni määrä vielä onneksi. Mä olen joskus joutunut ottamaan 100 mg.
Mulle määrättiin hampaiden narskuttelun vuoksi rentouttamaan poskilihaksia.
Ketipinor oli mullekin tuolla annostuksella ensimmäinen, jolla lähdettiin hoitamaan kriisin jälkeistä ahdistusta ja unettomuutta. Ei ollut eikä ole mitään muita oireita tai aiempaa taustaa mielenterveyshäiriöissä.
Mä syön sitä joka ilta 50 mg että saan unen päästä kiinni, eikä kyl oo mikään maailmaa mullistava asia.
Olisiko lääke tupakoinnin lopettamiseen?
Ehkä mies häpeää että syö lääkkeitä, siksi piilottaa asian sinulta. Mielialalääkkeet on joillekin ihmisille tabu, jotain mihin ei saisi tukeutua.
Kannattaa teidän tilanteessa miettiä miksei mies avoimesti voi puhua sinulle asiasta. Tuo lääke ei käsittääkseni ole mitenkään erityisen koukuttava tai aiheuta ongelmia...