Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta kiinnostutaan ulkonäköni vuoksi, mutta tutustuessaan minuun kaikki vain kaikkoavat

Vierailija
15.10.2021 |

En vaan ymmärrä miksi. Tästä syystä olen alkanut pelätä tutustumista muihin. Mieluummin vain pidän riittävää etäisyyttä muihin ja nautin siitä, että olen kiinnostavan näköinen, vaikka ihmisenä en olisikaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näytät ja millainen olet?

Vierailija
2/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä olen kaunis/söpö. Olen saanut aina aika positiivista palautetta ulkonäöstäni.

Kyllähän minä tykkään näyttääkin kivalta, eli laittaudun joka päivä omalla tyylilläni, joka nykyisin ei ole enää yliampuva, kuten parikymppisenä.

En harrasta mitään, minulla on pelkoja, mietin usein synkkiä asioita ja voisin sanoa olleeni masentunut noin 7-vuotiaasta asti. Osaan kuitenkin iloita hyvin pienistä asioista, eikä minusta päällepäin varmasti uskoisi, että olen kamppaillut itseni ja hyvinvointini kanssa.

En ole egoistinen, jota ehkä tänä päivänä tulisi olla. Tuntuu, että ihmiset, jotka tyrkyttävät itseään somessa ovat niitä, joita ihmiset pitävät tosi kiinnostavina ja tavoittelemisen arvoisina.

Itse asiassa minun on kuviteltu olevan myös sellainen somettaja, sillä miehet ovat kadulla jutellessaan minulle kysyneet, millä nimellä olen instagramissa, vaikka en ole siellä koskaan ollutkaan eikä ole aikomusta mennäkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä sama fiilis ollut mutta koskien miehiä. Kiinnostutaan ja jäädään roikkumaan jos en kiinnostu. Tuntuu että heille on jäänyt minusta mielikuva täydellisestä naisesta.

Seurustelusuhteissa sitten kun ollaan enemmän tutustuttu on huomattu että olenkin ihan tavallinen ihminen. Olen myös ottanut miehikseni vääriä ihmisiä jotka "minut saatuaan" on alkanut kohdella huonosti ja kunnioitus on puuttunut täysin.

Ehkä vika on kuitenkin ollut vain siinä että olen valinnut väöriä miehiä? Ei siinä että olen tavallinen ihminen enkä mitenkään muita ihmeellisempi miesten mielestä alun alkaenkaan?

Nykyinen mieheni kohtelee minua hyvin edelleen 13 vuoden jälkeenkin.

En enää ole "täydellinen" ulkonäöllisestikään mutta tunnen olevani kaunis miehen silmissä.

Minulla myös paljon hyviä ystäviä ihan nuoruusvuosilta. Myös aikuisena olen tutustunut uusiin ihmisiin ja luonut hyviä ystävyyssuhteita.

Nuorena taas tutystuminen naisiin on ollut vaikeampaa mutta kun ollaan tutustuttu niin on ystävystytty "eliniäksi". Toki osa pintapuolisemmista ystävistä on jäänyt matkan varrelle itsestään mutta näin yleisesti.

Oletko vielä kovin nuori? Et ehkä ole vaan tutustunut oikeisiin ihmisiin?

En usko että sinussa mitään vikaa olisi.

Toki itseään voi aina tutkiskella ja tapaansa puhua muista ihmisistä ja itsestään.

Selän takana puhuminen on itselle nounou. En halua lähempää tuttavuutta sellaisten kanssa. Myös sellaiset jotka puhuvat vain omista asioistaan ja nostaa itseään jalustalle kuuluu heihin joista ei ystäviäni tule.

Jos et tee kumpaakaan niin vika ei varmasti ole sinussa.

Jos tutustumasi ihmiset elävät ruuhkavuosia? Silloin ei oikeasti jää aikaa ylläpitää uusia ihmissuhteita. Perheelle tulee omistauduttua vähällä vapaa-ajalla ja ylläpidettyä vanhoja ystävyyssuhteita.

Vierailija
4/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tämä sama fiilis ollut mutta koskien miehiä. Kiinnostutaan ja jäädään roikkumaan jos en kiinnostu. Tuntuu että heille on jäänyt minusta mielikuva täydellisestä naisesta.

Seurustelusuhteissa sitten kun ollaan enemmän tutustuttu on huomattu että olenkin ihan tavallinen ihminen. Olen myös ottanut miehikseni vääriä ihmisiä jotka "minut saatuaan" on alkanut kohdella huonosti ja kunnioitus on puuttunut täysin.

Ehkä vika on kuitenkin ollut vain siinä että olen valinnut väöriä miehiä? Ei siinä että olen tavallinen ihminen enkä mitenkään muita ihmeellisempi miesten mielestä alun alkaenkaan?

Nykyinen mieheni kohtelee minua hyvin edelleen 13 vuoden jälkeenkin.

En enää ole "täydellinen" ulkonäöllisestikään mutta tunnen olevani kaunis miehen silmissä.

Minulla myös paljon hyviä ystäviä ihan nuoruusvuosilta. Myös aikuisena olen tutustunut uusiin ihmisiin ja luonut hyviä ystävyyssuhteita.

Nuorena taas tutystuminen naisiin on ollut vaikeampaa mutta kun ollaan tutustuttu niin on ystävystytty "eliniäksi". Toki osa pintapuolisemmista ystävistä on jäänyt matkan varrelle itsestään mutta näin yleisesti.

Oletko vielä kovin nuori? Et ehkä ole vaan tutustunut oikeisiin ihmisiin?

En usko että sinussa mitään vikaa olisi.

Toki itseään voi aina tutkiskella ja tapaansa puhua muista ihmisistä ja itsestään.

Selän takana puhuminen on itselle nounou. En halua lähempää tuttavuutta sellaisten kanssa. Myös sellaiset jotka puhuvat vain omista asioistaan ja nostaa itseään jalustalle kuuluu heihin joista ei ystäviäni tule.

Jos et tee kumpaakaan niin vika ei varmasti ole sinussa.

Jos tutustumasi ihmiset elävät ruuhkavuosia? Silloin ei oikeasti jää aikaa ylläpitää uusia ihmissuhteita. Perheelle tulee omistauduttua vähällä vapaa-ajalla ja ylläpidettyä vanhoja ystävyyssuhteita.

Kiitos pitkästä kommentista.

Kysyit miten puhun muille/muista ihmisistä ja vastaus on, että olen nykyään tosi ystävällinen ihminen. Tuntuu että välillä jopa liiankin kiltti, ymmärtäväinen ja anteeksiantavainen. En halua draamaa enkä riitoja, eli olen saanut tavallaan sisäisen rauhan. Ehkä tällainen ihminen on monen menevämmän ihmisen mielestä tylsä. Harmi, sillä haluaisin tutustua juuri niihin meneviin ihmisiin. Erilaisuus on se mikä itseäni kiehtoo.

Ap

Vierailija
5/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta kiinnostutaan sun ulkonäön takia niin ne ihmiset jotka sen takia kiinnostuu, ovat ulkonäkökeskeisiä. Eivät välttis halua puhua kuin hyvin pinnallisista aiheista, tai hakevat vain sosiaalista vahvistusta tutustumalla "oikeanlaisiin" ja oikeilta näyttäviin ihmisiin.

Miksi asemoit itsesi objektiksi?

Mene itse tutustumaan ihmisiin avoimin mielin. Ylipainoisiin, ujoihin, nörtteihin tai vaikka vanhoihin ihmisiin. Ja selvitä itse kenen kanssa synkkaa.

Vierailija
6/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos susta kiinnostutaan sun ulkonäön takia niin ne ihmiset jotka sen takia kiinnostuu, ovat ulkonäkökeskeisiä. Eivät välttis halua puhua kuin hyvin pinnallisista aiheista, tai hakevat vain sosiaalista vahvistusta tutustumalla "oikeanlaisiin" ja oikeilta näyttäviin ihmisiin.

Mene itse tutustumaan ihmisiin avoimin mielin. Ylipainoisiin, ujoihin, nörtteihin tai vaikka vanhoihin ihmisiin. Ja selvitä itse kenen kanssa synkkaa.

Eikös se ole ihan normaalia, että miehet lähestyvät naisia ulkonäön perusteella? Ei siinä minun mielestäni mitään erityisen pinnallista ole.

Toki tuo on mahdollista, että osa miehistä, jotka ovat tulleet juttelemaan minulle, ovat etsineet vain "näyttelyesinettä".

Ap

Vierailija
7/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan normaalia, että miehet lähestyvät naisia ulkonäön perusteella? Ei siinä minun mielestäni mitään erityisen pinnallista ole.

Toki tuo on mahdollista, että osa miehistä, jotka ovat tulleet juttelemaan minulle, ovat etsineet vain "näyttelyesinettä".

Ap

Mitäpä siitä toisesta ihmisestä tietää muuta kuin ulkonäön ennen tutustumista? Saat täältä kaikenlaisia kommentteja mutta ne perustuvat vain ihmisten henkilökohtaisiin kokemuksiin joten ne ovat arvailua vain. Pitäisi tutustua sinuun seurustelumielessä ennen kuin osaisin kertoa mistä tuo kohtaamasi ilmiö johtuu.

Vierailija
8/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitäpä siitä toisesta ihmisestä tietää muuta kuin ulkonäön ennen tutustumista? Saat täältä kaikenlaisia kommentteja mutta ne perustuvat vain ihmisten henkilökohtaisiin kokemuksiin joten ne ovat arvailua vain. Pitäisi tutustua sinuun seurustelumielessä ennen kuin osaisin kertoa mistä tuo kohtaamasi ilmiö johtuu.

Niinpä... Monien olen kuullut kirjoittavan tällä palstalla, etteivät haluaisi kuulla seikkaperäistä selvitystä siitä, miksi toinen lopetti tapailun heidän kanssaan, mutta minä lukeudun niihin ihmisiin, jotka haluaisivat tietää totuuden ja kuulla, mikä minussa oli "vialla". Se olisi todella mielenkiintoista ja vapauttavaa.

Ap

Vierailija
9/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinpä... Monien olen kuullut kirjoittavan tällä palstalla, etteivät haluaisi kuulla seikkaperäistä selvitystä siitä, miksi toinen lopetti tapailun heidän kanssaan, mutta minä lukeudun niihin ihmisiin, jotka haluaisivat tietää totuuden ja kuulla, mikä minussa oli "vialla". Se olisi todella mielenkiintoista ja vapauttavaa.

Ap

Ymmärrän täysin. Eihän sitä osaa itseään kehittää jos ei edes tiedä mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
10/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvaa kiinnostaa tämäkään avaus. Olenko minä todella näin epäkiinnostava ihminen😞

Ap

Vierailija
11/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietyissä piireissä on. Miksi tunnut kieltävän sen faktan että olet saattanut joutua pinnallisten pelimiesten uhriksi?

Vierailija
12/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvaa kiinnostaa tämäkään avaus. Olenko minä todella näin epäkiinnostava ihminen😞

Ap

Ehkä tämä on se syy. Kun luin tämän viestin, itselleni tuli jotenkin surullinen ja syyllinen olo, kun en ollut kirjoittanut mitään. Et sinä  ole varmaan epäkiinnostava ihminen, ihmiset eivät vain ole sattuneet lukemaan tätä aloitusta. Voi olla, että ne kaikkoavat ihmiset kaikkoavat, koska heille tuli myös jostain syyllinen olo.

Vierailija
13/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietyissä piireissä on. Miksi tunnut kieltävän sen faktan että olet saattanut joutua pinnallisten pelimiesten uhriksi?

En kiellä. Etenkin tämä viimeisin tuttavuus taisi olla juuri sellainen.

Ap

Vierailija
14/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä tämä on se syy. Kun luin tämän viestin, itselleni tuli jotenkin surullinen ja syyllinen olo, kun en ollut kirjoittanut mitään. Et sinä  ole varmaan epäkiinnostava ihminen, ihmiset eivät vain ole sattuneet lukemaan tätä aloitusta. Voi olla, että ne kaikkoavat ihmiset kaikkoavat, koska heille tuli myös jostain syyllinen olo.

Mitä tarkoitat tuolla syyllisyyden vuoksi kaikkoamisella? Jos pystyt selittämään?

Ap

Vierailija
15/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tarkoitat tuolla syyllisyyden vuoksi kaikkoamisella? Jos pystyt selittämään?

Ap

Kun sanoit, että harvaa kiinnostaa tämä avaus ja että se varmaan tarkoittaa, että olet epäkiinnostava ihminen, tuntui siltä, että minä olen myös aiheuttamassa tätä tunnetta, koska en ollut kommentoinut. Ehkä ihmiset, joilla on tällainen syyllinen olo eivät halua tuntea syyllisyyttä, ja sen takia alkavat ehkä alitajuisesti välttää sinua. Koska jos eivät puhu kanssasi, niin tämä tunne ei synny ja he voivat unohtaa sen.

Vierailija
16/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehenä päinvastainen ongelma, että luultavasti ulkonäköni ei herätä kiinnostusta koska naiset eivät koskaan tunne kipinää eikä kanssani tahdota edetä sänkyyn asti. Pakit tulevat nimenomaan juuri ennen sänkyyn menemistä. Viimeksi ei tullut vastakaikua edes suuteluun asti.

Eli sellaisia kaverimaisia treffejä ovat kaikki vaikka itse yrittäisin kotitreffeillä lähentyä romanttisemmin.

Vierailija
17/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tutustunut vääränlaisiin ihmisiin.

Vierailija
18/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko itsestä mitään muille, ihminen joka ei ole koskaan mitään mieltä, ei kerro itsestään mitään, ei osaa keskustella tai jopa on aina samaa mieltä asioista ei kiinnosta ihmisiä pitkään vaikka se toinen näyttäisi kuinka hyvältä.

Vierailija
19/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä olen kaunis/söpö. Olen saanut aina aika positiivista palautetta ulkonäöstäni.

Kyllähän minä tykkään näyttääkin kivalta, eli laittaudun joka päivä omalla tyylilläni, joka nykyisin ei ole enää yliampuva, kuten parikymppisenä.

En harrasta mitään, minulla on pelkoja, mietin usein synkkiä asioita ja voisin sanoa olleeni masentunut noin 7-vuotiaasta asti. Osaan kuitenkin iloita hyvin pienistä asioista, eikä minusta päällepäin varmasti uskoisi, että olen kamppaillut itseni ja hyvinvointini kanssa.

En ole egoistinen, jota ehkä tänä päivänä tulisi olla. Tuntuu, että ihmiset, jotka tyrkyttävät itseään somessa ovat niitä, joita ihmiset pitävät tosi kiinnostavina ja tavoittelemisen arvoisina.

Itse asiassa minun on kuviteltu olevan myös sellainen somettaja, sillä miehet ovat kadulla jutellessaan minulle kysyneet, millä nimellä olen instagramissa, vaikka en ole siellä koskaan ollutkaan eikä ole aikomusta mennäkään.

Ap

Mulle tulee yksi tuttu nuorehko nainen tuosta mieleen. Tavallaan seurusteltiin vähän aikaa, mutta harmi vaan että noi mielenterveysjutut kävi lopulta semmoiseksi ettei jaksanut enää yrittää. Masennus yms on aika rasittavaa sille toisellekin.

Vierailija
20/22 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille ihmisille tulee enemmän yhteydenottoja, mutta ei välttämättä aina tositarkoituksella. Jos vaihtoehtoja on enemmän, on kuitenkin vaikea löytää sitä oikeaa. 

Miten tämä hylkääminen ilmenee? Tapahtuuko se seksin jälkeen? Siinä tapauksessa jotkut varmaan käyttävät sinua vain siihen yhteen asiaan, ja kun se on saatu niin se loppuu siihen.

Sanoit että mietit synkkiä asioita ja olet masentunut. Onko sulla lääkitys ja/tai terapiaa? Jos ei, niin joillekin voi olla liian raskasta olla jatkuvasti masentuneen ihmisen seurassa. Ehkä vaikutat aluksi iloiselta ja kivalta tyypiltä, mutta kun aletaan tutustua, sinusta paljastuu ahdistavampi masentunut puoli. 

Tietysti on myös mahdollista, että olet egoistisempi kuin tajuat, ja kohtelet toisia huonosti. Mutta et kuulosta sellaiselta tyypiltä tekstin perusteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän