Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hankkinut koronapassin

Vierailija
15.10.2021 |

Onko sinulla jo koronapassi ?
Jos ei ole, aiotko hankkia sen ?
Luuletko, että tulet tarvitsemaan sitä missään ?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hankkinut enkä hanki vaikka molemmat piikit otettu. Näytän terveystietoni vain viranomaisille ja silloinkin vain aiheesta.

Olen ehdottomasti tätä passia vastaan, ehdottomasti rokotteiden puolesta.

Joo, paljonpa siinä näyttämissä, kun siinä koodissa joka ravintolassa pitää näyttää, on sun nimi ja syntymäaika sekä tieto kahdesta koronapiikistä.

Aivan samoinhan joudut näyttämään henkkaritkin kaikissa niissä paikoissa, joissa sitä kysytään.

Eihän se taida edes erotella näissä paikoissa, onko otettu piikit vai sairastettu tauti. Näkyy vain vihreää tai punaista, ok tai ei ok.

Just näin. 

Vierailija
22/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hankkinut enkä hanki vaikka molemmat piikit otettu. Näytän terveystietoni vain viranomaisille ja silloinkin vain aiheesta.

Ei siinä näytetä terveystietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vapautta vai mitä hyvät aivopesun uhrit?;)

Vierailija
24/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, paljonpa siinä näyttämissä, kun siinä koodissa joka ravintolassa pitää näyttää, on sun nimi ja syntymäaika sekä tieto kahdesta koronapiikistä.

Aivan samoinhan joudut näyttämään henkkaritkin kaikissa niissä paikoissa, joissa sitä kysytään.

Se ei kuulu ravintolalle olenko saanut kaksi piikkiä vai en. ravintola ei ole viranomainen.

Eri

Vierailija
25/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin jos tarvitsen, ainakaan toistaiseksi ei ole hinku mennä kännäämään johonkin koronapesäkkeeseen.

Vierailija
26/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passia vastustaa pääasiassa rokottamattomat jotka eivät jostain kumman periaatteellisesta syystä ota rokotetta ja väittävät sitä vaaralliseksi. Kuitenkin kiukuttelevat kun ei pääse baariin juomaan alkoholia mikä on tutkitusti vaarallista ja sen varmasti kaikki tietää. Mikähän tuossa on logiikka?

Taas tätä yleistämistä jolla yritetään saada koronarokotetta vastustavat ihmiset leimattua pubiruusuuksi jotka eivät ymmärrä terveytensä päälle. Mitä haet tällaisilla viesteillä?

Minä olen rokottamaton, 30v urheileva nainen joka ei ole ikinä eläessään käyttänyt alkoholia. Muutenkaan en tunne yhtäkään rokottamatonta joka olisi hinkumassa juottoloihin nyt tai ennen koronaakaan.

Taas käännetty totuus väärinpäin. Oikeasti rokotetut on pubiruusuja ja juoppoja. Rokottamattomille ryyppääminen räkälöissä ei ole tärkeää. Terveys on.

Vierailija
27/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo kanta.fi palvelussa. Että ei tarvi hankkia

Vierailija
28/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei oo rokotteita ei oo natzipassia enkä hankki kumpaakaa

Kuinka hoidat pidemmät lomamatkat ja viikonloppujen ostosmatkat Eurooppaan?

Tein niitä 30 vuotta. Enää ei kiinnosta.

Vierailija
29/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu ravintolalle olenko saanut kaksi piikkiä vai en. ravintola ei ole viranomainen.

Eri

…ja siksi ravintola ei näekään, oletko saanut rokotteet, käynyt testissä vai sairastanut taudin. Näin ollen se ei saa terveystietojasi.

Edelleen, mitä teet, jos tulee tarve matkustaa?

Vierailija
30/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Latasin jo heinäkuussa Omakannasta puhelimeen, kertaakaan en ole vielä tarvinnut. 

Vierailija
31/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

natzipassi - kannatetaan, eli jokaisen pitää todistaa kannattavansa natzismia!!!

Vierailija
32/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä koronavilkkukin lataamatta. Ei haitannut sekään, kun oli susi jo syntyessään.

Vierailija
33/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät rokotetut eivät onneksi kovin sankoin joukoin käy missään, jossa passia tarvittaisiin, koska tietävät että esimerkiksi ravintolaan ei ole järkevää vielä mennä vaikka olisi 10 passia.

Vierailija
34/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hoidat pidemmät lomamatkat ja viikonloppujen ostosmatkat Eurooppaan?

Ei tuollaisia niin kovin moni harrasta. Itse olen viimeksi käynyt ulkomailla 1990-luvulla, enkä usko että tulen loppuelämässäni käymään.

Vierailija
35/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Koronapassissa ei ole eritelty oletko rokotettu, jo sairastanut tai neg. testi. Siihen tulee vain vihreä väri kunnollisen ihmisen merkiksi.

Vierailija
36/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa vapautta vai mitä hyvät aivopesun uhrit?;)

Tarkoitus ei ole olla vapaa. Tarkoitus on olla turvassa ja turvata yhteiskunnan toiminta. Sen yhteiskunnan missä sinäkin elät. Hyvä salaliittoteorioiden uhri.

Vierailija
37/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi puhutaan passista, jos se on tämä jo olemassa ollut todistus. Vai muuttuuko se nyt jotenkin, päivittyy tai jotain?

Vierailija
38/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun juuri ne paikat, joissa rokottamattomat käyvät, menevät passin alaisuuteen :) Jessss!

Ja rokotetut eivät käy noissa paikoissa edes passin kanssa :) Kerrankin menee oikein, eli kun ei ole rokotusta niin "rokotetaan" oikein kunnolla!

Vierailija
39/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun juuri ne paikat, joissa rokottamattomat käyvät, menevät passin alaisuuteen :) Jessss!

Ja rokotetut eivät käy noissa paikoissa edes passin kanssa :) Kerrankin menee oikein, eli kun ei ole rokotusta niin "rokotetaan" oikein kunnolla!

Jes jes jes ja vielä kerran Jesssss!!!

Vierailija
40/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa omakannasta. Kuvasin koodin kännykkään. Helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän