Oletko hankkinut koronapassin
Onko sinulla jo koronapassi ?
Jos ei ole, aiotko hankkia sen ?
Luuletko, että tulet tarvitsemaan sitä missään ?
Kommentit (68)
Sen saa kyllä nopeasti, kun lataa Oma Kanta-sivultaan puhelimeen.
Tai tulostaa sieltä paperille.
Ei ole työlästä hankkia.
Tässähän se on, mun puhelimessa.
Tietenkin latasin Oma Kannasta, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tarvis jossakin. Esim. jos on vierailulla seudulla, jossa on ravintolarajoituksia, ja haluaa siellä mennä baareihin ja ravintoloihin kavereiden kanssa.
En, sillä meidän alueella ei ole rajoituksia enkä ole mihinkään yökerhoihin jne. hinkumassakaan. Saahan sen sitten otettua käyttöön, jos sitä johonki ntarvitsee.
Passia vastustaa pääasiassa rokottamattomat jotka eivät jostain kumman periaatteellisesta syystä ota rokotetta ja väittävät sitä vaaralliseksi. Kuitenkin kiukuttelevat kun ei pääse baariin juomaan alkoholia mikä on tutkitusti vaarallista ja sen varmasti kaikki tietää. Mikähän tuossa on logiikka?
Mitä ihmeen hankkimista se vaatii?
Mittava hankinta, kirjaudut omakantaan ja otat sen sieltä. Onhan se toki työlästä ja henkisesti rasittavaa jos pitää itse jotain tehdä eikä valtio tee sitä puolestasi.
En ole hankkinut enkä hanki vaikka molemmat piikit otettu. Näytän terveystietoni vain viranomaisille ja silloinkin vain aiheesta.
Olen ehdottomasti tätä passia vastaan, ehdottomasti rokotteiden puolesta.
Niin sehän on oikeastaan turvallisuuspassi eikä rokotepassi kun vaihtoehtoja on 3. Sinut on rokotettu, olet sairastanut koronan tai olet käynyt testissä
En ole ladannut todistusta. Jos lataan, käytän sitä vain matkustamiseen, jos baarin ovella sitä pitäisi näyttää, vaihdan baaria.
Latasin EU-koronatodistuksen Omakannasta pdf-muodossa puhelimen tiedostoihin työmatkaa varten. Jouduin sen jo näyttämäänkin kotimaahan palatessa.
Nyt se sitten on ”koronapassi”.
Vierailija kirjoitti:
En ole hankkinut enkä hanki vaikka molemmat piikit otettu. Näytän terveystietoni vain viranomaisille ja silloinkin vain aiheesta.
Joo, paljonpa siinä näyttämissä, kun siinä koodissa joka ravintolassa pitää näyttää, on sun nimi ja syntymäaika sekä tieto kahdesta koronapiikistä.
Aivan samoinhan joudut näyttämään henkkaritkin kaikissa niissä paikoissa, joissa sitä kysytään.
ei oo rokotteita ei oo natzipassia enkä hankki kumpaakaa
Vierailija kirjoitti:
Passia vastustaa pääasiassa rokottamattomat jotka eivät jostain kumman periaatteellisesta syystä ota rokotetta ja väittävät sitä vaaralliseksi. Kuitenkin kiukuttelevat kun ei pääse baariin juomaan alkoholia mikä on tutkitusti vaarallista ja sen varmasti kaikki tietää. Mikähän tuossa on logiikka?
Taas tätä yleistämistä jolla yritetään saada koronarokotetta vastustavat ihmiset leimattua pubiruusuuksi jotka eivät ymmärrä terveytensä päälle. Mitä haet tällaisilla viesteillä?
Minä olen rokottamaton, 30v urheileva nainen joka ei ole ikinä eläessään käyttänyt alkoholia. Muutenkaan en tunne yhtäkään rokottamatonta joka olisi hinkumassa juottoloihin nyt tai ennen koronaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, jos haluat matkustaa?
En aio hankkia, enkä ottaa rokotteita. Jätän vaan passia vaativat palvelut käyttämättä. Eiihän se edes vaikuta kuin matkustamiseen ja ravintoloissa ja yökerhoissa käyntiin, enkä harrasta niitä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti tätä passia vastaan, ehdottomasti rokotteiden puolesta.Joo, paljonpa siinä näyttämissä, kun siinä koodissa joka ravintolassa pitää näyttää, on sun nimi ja syntymäaika sekä tieto kahdesta koronapiikistä.
Aivan samoinhan joudut näyttämään henkkaritkin kaikissa niissä paikoissa, joissa sitä kysytään.
Eihän se taida edes erotella näissä paikoissa, onko otettu piikit vai sairastettu tauti. Näkyy vain vihreää tai punaista, ok tai ei ok.
Vierailija kirjoitti:
ei oo rokotteita ei oo natzipassia enkä hankki kumpaakaa
Kuinka hoidat pidemmät lomamatkat ja viikonloppujen ostosmatkat Eurooppaan?
Olen jo ottanut kuvakaappauksen Omakannasta koronatodistuksesta, sehän on se tulevaisuuden koronapassi. Olen käyttänyt sitä jo matkustaessa.