Niin että miksi lusmuilen tahallaan työttömänä?.. elatuspaskan ja ulosottopaskan takia
Ei ole mun idea näin hullu valtio, jossa ihmiseltä saa viedä muksut ja tämän rikoksen uhrin vielä pitää maksaa näistä lapsista puolet, ja aikuiset voivat käyttää nämä rahat omiin rillutteluihinsa. Se maksakoon kaiken, joka halusi omia lapseni itselleen, minä maksan vain niiltä päiviltä kun lapseni ovat minun kanssani. Ja minun ansaitsemiani rahoja ei tuo lapsivaras eikä varsinkaan hänen uusi puolisonsa käytä yhtään mihinkään. Silloin en voi ottaa vastaan mitään normaalipalkkaista työtä joten antaa olla koko paskan, valtio maksakoon omat kavalluksensa itse.
Kommentit (66)
On rikos auttaa rikoksen tekijää Ja rahoittaa varkaita.
Tämä vahvistaa ainakin mun ennakkoluuloja
Yhteiskuntako ne rojut sinne nahkaränniin laski?
Molemmat paskat on itseaiheutettuja.
Jotkut ihmiset, kun ne on aloittanut kuoppansa kaivamisen, ne ei vaan osaa lopettaa.
Katkera ap pilaa lapsen elämän. Kuka yllättyi? Ei kukaan.
Nice. Oma elämä vessasta alas ja vähän jälkikasvunkin, katkeruudesta eksälle. Tämä aloitus oli niin etevä, että annan peräti 4/5.
Vierailija kirjoitti:
Nice. Oma elämä vessasta alas ja vähän jälkikasvunkin, katkeruudesta eksälle. Tämä aloitus oli niin etevä, että annan peräti 4/5.
Ja sinäkö annat mielelläsi rahat kavaltajille??.. sitten olet tyhmä tai puhut paskaa. Näin menee oikein mukavasti, on rentoa ja enemmän aikaa lapsillekin silloin kun heitä tapaa.
Tyypillistä että pelkkää paskaa tulee näitten rikosten puolustajien suusta eikä yhtään järkiargumenttia, taidatte olla aivottomia raha- ja lapsivarkaita kaikki itsekin!
Toivottavasti saat pian työhönosoituksen tai pääset kuntouttavaan työtoimintaan 😊 Tarvitset apuamyös katkeruutesi ja lapselliseen asenteeseen. Ulosottovelat ja elatusmaksut on sun itseaiheuttamia eli katse peiliin!
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntako ne rojut sinne nahkaränniin laski?
Lapsissani ei ole mitään vikaa, mutta yhteiskunta varasti rahani ja yrittää varastaa kokoajan lisää, joten niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat pian työhönosoituksen tai pääset kuntouttavaan työtoimintaan 😊 Tarvitset apuamyös katkeruutesi ja lapselliseen asenteeseen. Ulosottovelat ja elatusmaksut on sun itseaiheuttamia eli katse peiliin!
Puhut paskaa ja tiedät sen itsekin. Suomi ei ole ollut oikeusvaltio enää aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Se että ei hyväksy rikoksia, ei ole katkeruutta vaan vain lain noudattamista. Avunanto rikokseen on rikos. Olet selvästi itse varas, koska vaalit varkauden hyväksymistä. Ja on tyhmyyttä alistua tähän.
Näin se vaan menee kirjoitti:
Itseppähän olet tiesi valinnut
Itse olet.
Kun on nuori ja tyhmä ja menee naimisiin nuoren idiootin kanssa niin tässä on tulos, esimerkkejä riittää, miksei näistä oteta opiksi?
Ap ei itse ole vaikuttanut mitenkään omaan elämäänsä?
Kiva elää loppuikänsä lusmuillen. Saa myös loistavan eläkkeen vanhana. Sillä pärjää hyvin.
Lapsetkin varmasti ovat ylpeitä hyvin menestyneestä vanhemmastaan.
Jatka vain samoin, olet hyvä malli lapsillesi.
Siitä miten luuserit elävät.
Ihmettelen miten kukaan ikinä haluaisi jättää noin elämänmyönteisen ja kivan ihmisen. Tai haluaisi viedä lapset pois oppimasta samaa elämänhallintatyyliä ja asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee kirjoitti:
Itseppähän olet tiesi valinnut
Itse olet.
Niin olen, hyvän sellaisen
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten kukaan ikinä haluaisi jättää noin elämänmyönteisen ja kivan ihmisen. Tai haluaisi viedä lapset pois oppimasta samaa elämänhallintatyyliä ja asennetta.
Seura ei kelpaa mutta rahat kelpaa..
AP tekee ihan oikein. Älä anna ikinä periksi. Mies tulee onneksi vähällä toimeen.
Ja suosittelen samaa muillekin. Kalliiksi käy näin hullu yhteiskunta.