Suosittele sarjaa netflixistä ta hbolta.
Juuri sain game of Thrones ja true blood katsottu. Samoin orange is the new black.
Kommentit (25)
Kaikki kehuu Breaking Badia, mutta mä en tykännyt yhtään kun katoin ekan jakson ja vähän tokaa. Mikä ihme siinä on niin hyvää...?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:29"]
Kaikki kehuu Breaking Badia, mutta mä en tykännyt yhtään kun katoin ekan jakson ja vähän tokaa. Mikä ihme siinä on niin hyvää...?
[/quote]
no itse jäin jo ekasta jaksosta koukkuun.... en osaa sano, ne tapahtumat ja henkilöhahmot ja kaikki. Miten se metamfetamiinin keitto ei olekkaan niin helppoa ( kuvittelin että koko sarja olisi huumelabran pitoa mitä se ei todellakaan ole ), en muista enää mitä kaikkea 2 ekassa jaksossa tapahtui, mutta kun tulee mukaan lakimies Saul, kaikki pahikset jne, niin vauhtia ja jännitystä riittää, ja komiikkaa. Yksinkertaisesti ehkä paras ikinä tehty sarja. Minun ja monen muun mielestä.
Netflixissä Trailer Park Boys. Hassu white trash -sarja.
Homeland, isänmaan puolesta kannattaa myös katsoa.
The House Of Cards. Sijoittuu Valkoiseen Taloon, voi vaikuttaa tylsältä mutta ihan mahtava.
Sherlock toinen, ihan loistavat näyttelijät Sherlockina ja Watsonina. Yks jakso kestää 1,5 h mutta niitä menis silti viis putkeen..
Orphan Black, oon kattonu ekan kauden ja se oli ainakin viihdyttävä.
Black Mirror, aika karmiva mutta ajatuksia herättävö sarja.
En kyllä tiedä löytyykö nää kaikki netflixistä.
Breaking Bad.. Rahaton kemianopettaja saa syöpätuomion ja päättää alkaa valmistaan huumeita. Huumerahoilla on tarkoitus maksaa lasten opiskelut ja perheen elämä kun isä on kuollut.. Kuulostaa ankealta mutta sarja on mahtava, jännä, hauska ja todella koominen! Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:01"]Teinisarja mutta olen koukussa: Valehtelevat viettelijät
[/quote] Ja ehdottomasti myös Gossip Girl, jos tän tyylisistä tykkään. Just tuli uusi kausi Netflixiin. Californication on myös hyvä.
Täältäkin ääni breaking badille. Ehkä paras sarja ever. Myös Dexter on hyvä.
Supernatural! Oon ihan koukussa, kertoo kahdesta veljeksestä jotka metsästävät kaikkea yliluonnollista. Aika kevyttä katsottavaa, mulla menee helposti päivässä kuusikin jaksoa. Myös Hannibal on aivan mahtava, peittoaa Uhrilampaat ja muut aiemmat elokuvat mennen tullen. Juoni on rakennettu tosi taitavasti ja osaa yllättää, myös esteettisesti todella mielekästä katsottavaa.
Breaking bad. Ite olin kuullut monelta että tää on hyvä sarja, mutta vaikutti mun mielestä (ennen ku edes olin nähnyt koko sarjaa) tylsältä, nimi oli tylsä, kuvaus kuulosti tylsältä ja joku vanha kalju ukkeli siinä päähenkilönä. Mulla oli siis hirveesti ennakkoluuloja tätä sarjaa kohtaan ja luulin että ei oo niin hyvä mitä kaikki sanoo.
Pari kuukautta sitte katoin ekan jakson, sit toisen ja siitä se sitte lähti. Oikeasti hyvä sarja, kannattaa katsoa. Katoin nopeasti kaikki kaudet, harmittaa että se on loppu!
Muita hyviä Dexter, Skins -liekeissä, ja vasta oon alkanu kattoo netflixistä uudelleen Pakoa, sekin on mun mielestä jännästi ja hyvin tehty sarja! :)
Mullan alla. Parhaita sarjoja koskaan. Draamaa höystettynä (mustalla) huumorilla. Kylmä rinki, koukuttavaa vankilakuvausta ja mahtavia hahmoja.
Mulle on kanssa breaking badia suositeltu, mutta eka jakso ei tehnyt mitään vaikutusta. On kuitenkin siis parasta jatkaa :)
Breaking Bad - mieletön, huikea, upea, jännittävä, hauska, traaginen - upea upea sarja! Kannattaa ehdottomasti katsoa. Ennakkoasetelemat oli vähän niin ja näin mullakin, juoni ei järin kiinnostavalta kuulostanut, mutta kun ekan jakson katsoin se oli menoa.
Moderni Perhe - parhaimpia ( omasta mielestä paras ) nykykomedia.
The Walking Dead.... nyttemmin meno on jo laantunut, valitettavasti mutta eka kausi varsinkin on tosi tosi hyvä.
Boardwalk Empire, tässäkin eka jakso hämää.. Mutta toisessa jaksossa alkaa jo tapahtua. Itse koukutuin ja katsoin muutamassa viikossa kaikki kaudet. Nyt menossa vika kausi.. (höh) The Sopranos on kans hyvä! Vaikkakin vanha, mutta sarja itsesään (ne aiheet) tunnu vanhalta. Tony Soprano on hauska persoona. Itse tykkään katsella kaikkia mafia/historia aiheisia sarjoja.
Silta on paras. Jälkiä jättämättä myös hyvä. Hercule Poirot. Wallander. Näitä olen katsellut.
Breakin bad on oikeesti parhaimpia sarjoja ikinä. Älä lannistu ekan tai tokankaan kauden aikana, paranee jakso jaksolta
Breakind Badille ääni täältäkin. Veljen hehkutuksen innostamana katsoin kesällä, ja oli kyllä hyvä. Hahmokehitys loistavaa, idea mielenkiintoinen, lisäksi sopivan mittainen sarja. Ei veny ylipitkäksi.
Pako on kanssa jännittävä, mielenkiintoisia henkilöitä ja jää aina koukuttavaan kohtaan.
Nyt katson Mad Meniä, 60-luvun New Yorkin mainostoimistoon sijoittuvaa sarjaa. Alku on vähän hidas, mutta hahmoista paljastuu pikkuhiljaa mielenkiintoisia puolia. Olen vasta ekassa kaudessa, joten kovin paljon en uskalla vielä hehkuttaa.
Uusi Sherlock on toinen kesken oleva sarja. Sherlokki ja Watsoni seikkailevat nykyajan Lontoossa, mielenkiintoinen päivitys ja jänniä mysteerejä. Jaksot ovat kuin pieniä elokuvia, puolitoista tuntia kukin. Tuotantokaudet tosin aika lyhyitä.